d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Nederlands > Echt He Het Is Vandaag Het Dagje Wel.... > wat een KK wereld :S
Prev1456789Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Gold: 5,901.42
Oct 29 2006 07:46am
Quote (wolfboy @ Sun, 29 Oct 2006, 10:26)
Quote (Burns @ Sat, 28 Oct 2006, 16:57)
Quote (wolfboy @ Sat, 28 Oct 2006, 17:43)
Quote (Burns @ Sat, 28 Oct 2006, 16:35)
Dit gaat Natuurlijk nergens over...

Sommige Reactie gaan gwn te ver, Dan Reageer je anders dan nromaal, naa mij inziens, was die reactie van wuben ongelofelijk ongeplaats
W8 maar tot jij een keer zoiets meemaakt, dan denk je er anders over

Jup, maar jouw reactie kwam er maar een heel klein ienie mienie beetje kinderachtig uit..

Dat Zou kunne... Dingen kunnen verkeerd voer komen

@ Incompetence Who cares.. tis maar spelling

Gast, zit jij op Fontys, universiteit, whatever dan ook?
Dan moet je toch zo'n spelling- en taaltoets afleggen, nee ik heb hem inderdaad niet gehaald nee, maar heb nog 7 keer om te herkansen. Het moet trouwens wel binnen 2 jaar gehaald zijn, die toets, anders wordt je van school gekickt! =[

welke fontys zitten jullie? eindhoven, tilburg?
Member
Gold: 38.35
Warn: 10%
Oct 29 2006 08:59am
Quote (Tha_Axid @ Sun, 29 Oct 2006, 14:46)
Quote (wolfboy @ Sun, 29 Oct 2006, 10:26)
Quote (Burns @ Sat, 28 Oct 2006, 16:57)
Quote (wolfboy @ Sat, 28 Oct 2006, 17:43)
Quote (Burns @ Sat, 28 Oct 2006, 16:35)
Dit gaat Natuurlijk nergens over...

Sommige Reactie gaan gwn te ver, Dan Reageer je anders dan nromaal, naa mij inziens, was die reactie van wuben ongelofelijk ongeplaats
W8 maar tot jij een keer zoiets meemaakt, dan denk je er anders over

Jup, maar jouw reactie kwam er maar een heel klein ienie mienie beetje kinderachtig uit..

Dat Zou kunne... Dingen kunnen verkeerd voer komen

@ Incompetence Who cares.. tis maar spelling

Gast, zit jij op Fontys, universiteit, whatever dan ook?
Dan moet je toch zo'n spelling- en taaltoets afleggen, nee ik heb hem inderdaad niet gehaald nee, maar heb nog 7 keer om te herkansen. Het moet trouwens wel binnen 2 jaar gehaald zijn, die toets, anders wordt je van school gekickt! =[

welke fontys zitten jullie? eindhoven, tilburg?

The tilburg!
Member
Gold: 326.73
Oct 29 2006 08:10pm
Ik zelf werk in nieuwegein ik ging samen met de manegar de Groothandel afsluiten kwamen er om de hoek 3 marokanen lopen wij vertrouwde het al niet dus we hielden ze in de gaten we stapte in de auta we reden langzaam naar ze toen opeens begonne zo met stenen te gooien en tegen mijn auto te trapen ,ik stapte uit me manager ook (later uit zijn auto) ik meteen op de vuist (jamer genoeg meer klappen gehad dan gegeven me manager politie gebeld en mij geholpen die gasten sloegen op de vlucht ,en die KK politie altijd te laat geen van hun 3en gevonde ik wel met gebronken arm sad.gif ... omdat effe klappen moest opvangen (tja dat gebeurt he als je de held probeert uit te hangen)

Fuckers zijn het ..

sad.gif
Member
Gold: 0.00
Oct 30 2006 02:59am
Quote (tenshinhan @ Mon, 30 Oct 2006, 04:10)
Ik zelf werk in nieuwegein ik ging samen met de manegar de Groothandel afsluiten kwamen er om de hoek 3 marokanen lopen wij vertrouwde het al niet dus we hielden ze in de gaten we stapte in de auta we reden langzaam naar ze toen opeens begonne zo  met stenen te gooien en tegen mijn auto te trapen ,ik stapte uit me manager ook (later uit zijn auto) ik meteen op de vuist (jamer genoeg meer klappen gehad dan gegeven me manager politie gebeld en mij geholpen die gasten sloegen op de vlucht ,en die KK politie altijd te laat geen van hun 3en gevonde ik wel met gebronken arm sad.gif ... omdat effe klappen moest opvangen (tja dat gebeurt he als je de held probeert uit te hangen)

Fuckers zijn het ..

sad.gif

Hmm, maar wanneer heb je dan precies de tijd genomen om hun nationaliteit te controleren?
Member
Gold: 38.35
Warn: 10%
Oct 30 2006 03:32am
Quote (tenshinhan @ Mon, 30 Oct 2006, 03:10)
Ik zelf werk in nieuwegein ik ging samen met de manegar de Groothandel afsluiten kwamen er om de hoek 3 marokanen lopen wij vertrouwde het al niet dus we hielden ze in de gaten we stapte in de auta we reden langzaam naar ze toen opeens begonne zo  met stenen te gooien en tegen mijn auto te trapen ,ik stapte uit me manager ook (later uit zijn auto) ik meteen op de vuist (jamer genoeg meer klappen gehad dan gegeven me manager politie gebeld en mij geholpen die gasten sloegen op de vlucht ,en die KK politie altijd te laat geen van hun 3en gevonde ik wel met gebronken arm sad.gif ... omdat effe klappen moest opvangen (tja dat gebeurt he als je de held probeert uit te hangen)

Fuckers zijn het ..

sad.gif

De échte tenshinhan zou hebben gewonnen!
Member
Gold: 0.00
Oct 30 2006 08:45am
Quote (˘?NNI @ Mon, Oct 30 2006, 08:59am)

Fuckers zijn het ..

sad.gif

Hmm, maar wanneer heb je dan precies de tijd genomen om hun nationaliteit te controleren?

je kan ze makkelijk herkennen aan de petjes en taalgebruik.

Member
Gold: 5,901.42
Oct 30 2006 08:48am
Quote (Host_of_sorrow @ Mon, 30 Oct 2006, 15:45)
Quote (˘?NNI @ Mon, Oct 30 2006, 08:59am)

Fuckers zijn het ..

sad.gif

je kan ze makkelijk herkennen aan de petjes en taalgebruik.

Ik ken ook mensen die precies hetzeflde zijn, maar geen allochtoon. Wss wel dezelfde intelligentie, al zal ik hier niet verder op ingaan, omdat canni het dan weer niet met mij eens is wink.gif
Member
Gold: 13.37
Warn: 90%
Oct 30 2006 09:04am
yes weer een post biggrin.gif wat een onzin topic weer
Member
Gold: 0.11
Oct 30 2006 09:13am

[/QUOTE]
Hmm, maar wanneer heb je dan precies de tijd genomen om hun nationaliteit te controleren?[/QUOTE]

net zoals je gothics herkent ofzo herken je hun ook zo betekend trouwens niet dat ze allemaal slecht zijn maar veel zien er toch hetzelfde uit
Member
Gold: 100.00
Oct 30 2006 09:20am
is mensen herkkenen en erkennen tegenwoordig ook al discriminerend...

This post was edited by Hellskin on Oct 30 2006 09:21am
Go Back To Nederlands Topic List
Prev1456789Next
Add Reply New Topic New Poll