Quote (Incompetence @ Mon, Oct 23 2006, 09:21pm)
Yay, ik heb de fout sneller kunnen vinden dan ik dacht.. dus hier een screenshot;
[IMGde screenshot van het themaIMG]
Ja idd,als je al die tijd die je aan dit topic hebt besteed nou eens had besteed aan je theme ipv van een rip off van XP te pakken ~~ En waarom om hulp vragen als je niet open staat voor iemand anders hulp?
En over dat multi accounting van xycho2d, ik ben niet xycho2d.. gewoon een maat van me dus niet zeuren!
ja we weten allemaal al welke maat je bent! meschien iets voor de mods? nu ze tog zo staan te springen iets te doen hier op dutch forumDan..:
Goed zo, don't mind en hou op met onzin te posten.
Als je je mening nodig heeft van iemand die MS-Dos Prompt gebruikt, hoor ik het graag Xep ^^
Gosu scriptin'!1
Jij hebt vast nooit iets onzinnigs gedaan of gezegd om je gold gelocked te krijgen, Scam tag te krijgen en 30% warn?
dat maakt hem niet uit, het geeft een soort van style ^____^ en kijk naar je oude accOok snap ik niet waarom jij je hier opeens mee komt bemoeien. Ga jij nou maar terug naar je MS-Dos met de mooie zwart wit theme..
jij kent hier helemaal niemand dus eigenlijk zouden we jou moeten vragen waarom jij hier ineens alles bij mekaar komt slijmen voor xychoroboticoik herhaal:
Quote (Standard @ Mon, Oct 23 2006, 07:00pm)
Quote (xycho2d @ Mon, Oct 23 2006, 06:35pm)
<b>nvm -__-
Goed zo, don't mind en hou op met onzin te posten.
Ik moet nog steeds lachen om de naam "bob". Het straalt iets simpels uit, ik weet niet hoe.
+1 +Bump 4 Bob!1
Dit is geen onzin?
dat is gewoon iets voor de grap xychorobotico poste alleen maar hoe goed dat zijn vista wel niet was etc etc en daarna kwam hij van ja ik print er af en toe welis wat mee meer niet dat is dus wel onzinDaarnaast zou ik als laatste nog willen weten waarom je xycho2d "niet echt bijster intelligent" noemt, en waarom je dan zelf niet het goede voorbeeld geeft door niet verder op zijn posts in te gaan..
Btw: Wie denk je wel niet dat je bent om zo'n oordeel te maken over iemand die je helemaal niet kent?!
ten eerste xycho2d was degene die begon te leuteren over zen vista en bleef erover doorgaan
en wie denk jij dat je bent om een oordeel te maken over iemand die je helemaal niet kent? jij bent hier voordat je me leuke photoshop annimation hebt gepost XD nog nooit geweest, heeft die xhyo je gevraagd te komen?Groetjes DemO
heh ben jij die multiaccounter Demolisher, ITS ME EDUJACKASS! mooie PS animatie btw
goeie naam heb je gekozen btw nu kunnen je vrienden je ofc nog steeds demo noemen?