d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Nederlands > Iemand Die Vista Gebruikt? > halp!11!11 oneonetwothree
Prev1456789Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Gold: 6,237.00
Oct 24 2006 04:05am
wow, ik vind dat vista veel lijkt op mac osx...

naja, dat is niet heel lelijk
Member
Gold: 0.01
Warn: 100%
Oct 24 2006 04:09am
Quote (Standard @ Mon, Oct 23 2006, 09:31pm)
Ik moet nog steeds lachen om de naam "bob". Het straalt iets simpels uit, ik weet niet hoe.
Ik ben ook heel simpel =)

Als ik alles af heb dan kan ik het wel als een pakketje uploaden, voor degenen die het willen proberen.

This post was edited by Incompetence on Oct 24 2006 04:10am
Member
Gold: 19.26
Oct 24 2006 06:38am
Ik gebruik toch ubuntu dus het kan me niet veel schelen ik heb wel die vista rc2 getest en ze hebben de compatibilty wizard eruit gehaalt dus het is echt een waardeloze beta.
Member
Gold: 0.01
Oct 24 2006 11:59am
Ubuntu heeft ook een prachtige vista theme =)
Member
Gold: 31.00
Nov 3 2006 07:07am
Quote (Incompetence @ Mon, Oct 23 2006, 09:21pm)
Yay, ik heb de fout sneller kunnen vinden dan ik dacht.. dus hier een screenshot;

Ja idd,als je al die tijd die je aan dit topic hebt besteed nou eens had besteed aan je theme ipv van een rip off van XP te pakken ~~ En waarom om hulp vragen als je niet open staat voor iemand anders hulp?
En over dat multi accounting van xycho2d, ik ben niet xycho2d.. gewoon een maat van me dus niet zeuren!

Dan..:
Goed zo, don't mind en hou op met onzin te posten.

Als je je mening nodig heeft van iemand die MS-Dos Prompt gebruikt, hoor ik het graag Xep ^^

Gosu scriptin'!1

Jij hebt vast nooit iets onzinnigs gedaan of gezegd om je gold gelocked te krijgen, Scam tag te krijgen en 30% warn? happy.gif

Ook snap ik niet waarom jij je hier opeens mee komt bemoeien. Ga jij nou maar terug naar je MS-Dos met de mooie zwart wit theme..

ik herhaal:
Quote (Standard @ Mon, Oct 23 2006, 07:00pm)
Quote (xycho2d @ Mon, Oct 23 2006, 06:35pm)
nvm -__-

Ik moet nog steeds lachen om de naam "bob". Het straalt iets simpels uit, ik weet niet hoe.

+1 +Bump 4 Bob!1

Dit is geen onzin? smile.gif

Daarnaast zou ik als laatste nog willen weten waarom je xycho2d "niet echt bijster intelligent" noemt, en waarom je dan zelf niet het goede voorbeeld geeft door niet verder op zijn posts in te gaan..
Btw: Wie denk je wel niet dat je bent om zo'n oordeel te maken over iemand die je helemaal niet kent?!

Groetjes DemO

This post was edited by DemOnatOr on Nov 3 2006 07:13am
Member
Gold: 541.90
Nov 3 2006 08:45am
Quote (DemOnatOr @ Fri, 3 Nov 2006, 15:07)
Yay, ik heb de fout sneller kunnen vinden dan ik dacht.. dus hier een screenshot;
[IMGde screenshot van het themaIMG]

Ja idd,als je al die tijd die je aan dit topic hebt besteed nou eens had besteed aan je theme ipv van een rip off van XP te pakken ~~ En waarom om hulp vragen als je niet open staat voor iemand anders hulp?
En over dat multi accounting van xycho2d, ik ben niet xycho2d.. gewoon een maat van me dus niet zeuren!
ja we weten allemaal al welke maat je bent! meschien iets voor de mods? nu ze tog zo staan te springen iets te doen hier op dutch forum

Dan..:

Als je je mening nodig heeft van iemand die MS-Dos Prompt gebruikt, hoor ik het graag Xep ^^

Gosu scriptin'!1

Jij hebt vast nooit iets onzinnigs gedaan of gezegd om je gold gelocked te krijgen, Scam tag te krijgen en 30% warn? happy.gif
dat maakt hem niet uit, het geeft een soort van style ^____^ en kijk naar je oude acc

Ook snap ik niet waarom jij je hier opeens mee komt bemoeien. Ga jij nou maar terug naar je MS-Dos met de mooie zwart wit theme..
jij kent hier helemaal niemand dus eigenlijk zouden we jou moeten vragen waarom jij hier ineens alles bij mekaar komt slijmen voor xychorobotico

ik herhaal:
<b>nvm -__-

+1 +Bump 4 Bob!1

dat is gewoon iets voor de grap xychorobotico poste alleen maar hoe goed dat zijn vista wel niet was etc etc en daarna kwam hij van ja ik print er af en toe welis wat mee meer niet dat is dus wel onzin

Daarnaast zou ik als laatste nog willen weten waarom je xycho2d "niet echt bijster intelligent" noemt, en waarom je dan zelf niet het goede voorbeeld geeft door niet verder op zijn posts in te gaan..
Btw: Wie denk je wel niet dat je bent om zo'n oordeel te maken over iemand die je helemaal niet kent?!
ten eerste xycho2d was degene die begon te leuteren over zen vista en bleef erover doorgaan
en wie denk jij dat je bent om een oordeel te maken over iemand die je helemaal niet kent? jij bent hier voordat je me leuke photoshop annimation hebt gepost XD nog nooit geweest, heeft die xhyo je gevraagd te komen?

Groetjes DemO

heh ben jij die multiaccounter Demolisher, ITS ME EDUJACKASS! mooie PS animatie btw biggrin.gif als ik ernaar kijk moet ik nog steeds lachen smile.gif goeie naam heb je gekozen btw nu kunnen je vrienden je ofc nog steeds demo noemen?

ik zal wel ff met dikgedrukt me comentaren in de quot zetten

This post was edited by edujackass on Nov 3 2006 08:48am
Member
Gold: 13.37
Warn: 90%
Nov 3 2006 08:47am
dit is wel onzin.
Member
Gold: 541.90
Nov 3 2006 08:50am
Quote (DutchHooligan @ Fri, 3 Nov 2006, 16:47)
dit is wel onzin.

inderdaad bedankt voor het voorbeeld biggrin.gif

@mods dit is link naar Demo's oude acc

http://forums.d2jsp.org/index.php?act=Profile&CODE=03&MID=206736

Quote (Dutch_Hooligans profile)
Jij bent een zure goudgele omabeffer! rolleyes.gif

wtf ohmy.gif

edit/ @lp hehe vind je het dan soms wel erg dat je tagged bent? ^^

This post was edited by edujackass on Nov 3 2006 08:52am
Banned
Gold: Locked
Trader: Scammer
Warn: 40%
Nov 3 2006 08:50am
Groeten terug, Demo!

- LP

Quote (Edu)
dat maakt hem niet uit, het geeft een soort van style ^____^ en kijk naar je oude acc

Hoe durf je over iemand te oordelen die je helemaal niet kent? ^^
Member
Gold: 31.00
Nov 3 2006 09:48am
Quote (edujackass @ Fri, Nov 3 2006, 02:45pm)
Quote (DemOnatOr @ Fri, 3 Nov 2006, 15:07)
[IMGde screenshot van het themaIMG]

ja we weten allemaal al welke maat je bent! meschien iets voor de mods? nu ze tog zo staan te springen iets te doen hier op dutch forum

Dan..:

Gosu scriptin'!1

jij kent hier helemaal niemand dus eigenlijk zouden we jou moeten vragen waarom jij hier ineens alles bij mekaar komt slijmen voor xychorobotico

ik herhaal:
<b>nvm -__-

+1 +Bump 4 Bob!1

dat is gewoon iets voor de grap xychorobotico poste alleen maar hoe goed dat zijn vista wel niet was etc etc en daarna kwam hij van ja ik print er af en toe welis wat mee meer niet dat is dus wel onzin

ten eerste xycho2d was degene die begon te leuteren over zen vista en bleef erover doorgaan
en wie denk jij dat je bent om een oordeel te maken over iemand die je helemaal niet kent? jij bent hier voordat je me leuke photoshop annimation hebt gepost XD nog nooit geweest, heeft die xhyo je gevraagd te komen?

Groetjes DemO

heh ben jij die multiaccounter Demolisher, ITS ME EDUJACKASS! mooie PS animatie btw biggrin.gif als ik ernaar kijk moet ik nog steeds lachen smile.gif goeie naam heb je gekozen btw nu kunnen je vrienden je ofc nog steeds demo noemen?

ik zal wel ff met dikgedrukt me comentaren in de quot zetten

Gast, ik zou men god niet weten wie jij dan mag zijn.. en wat dat EDUJACKASS voorval inhield, maar jij zegt dat ik hier niemand ken maar ik ken xycho2d.. + ik snap niet wat er verkeerd aan is om een nieuw account aan te maken nadat iemand men account had gebruikt voor scam na een key log !~~ IIG.. PS animatie? Verklaar je nader alsjeblieft.. Nee Demonator is niet gekozen zodat maten me nogsteeds DemO kunnen noemen,, maar omdat ik dan men account makkelijker kan onthouden. En nee ik ben niet gevraagd om te komen door xycho2d.. ik was aan et rond neuzen op vista en toen kwam deze topic voorbij in google dus ging ik kijken. En wat dan nog als Xycho2d mij doneert? Mogen maten dat niet doen dan? ;/
Go Back To Nederlands Topic List
Prev1456789Next
Add Reply New Topic New Poll