d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Nederlands > Eindconclusie: Pvp-mjol.
Prev1456
Closed New Topic New Poll
Member
Gold: 0.00
Oct 25 2006 07:11am
Quote (revenge-701 @ Wed, 25 Oct 2006, 01:01)
hierzo dan eh...

had dus ff nix direct positiefs te doen:$
dus ja je moet wat beetje rondspitte op d2 en forum:)(kan soms een leuke oplossing zijn)
anders was ik hier nu dus ook niet aanwezig geweest!
net als de maker van dit topic:S
echter heeft deze het niet direct gesnapt!!!
je verhaal kwijt of je mening dumpen op een forum of vragen naar de bekende weg desnoods(waarom ook nie....)
tot daar aan toe..
maar dit!?!?!?!?!?!?:S
ik heb dus in de voor gaande periode je verhaaltje netjes gelezen
en ik d8..........

vind een nieuwe vriend en HOU        JE        BEK!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

en dan toch ckr op het forum
je maakt er echt geen nieuwe vrienden mee dus, laatstaan een nieuwe vriend der vinde!!

HOU GEWOON JE BEK!!!!

E-vrienden maken was dan ook de bedoeling van deze topic, haha, voor deze post verdien je een award. Probeer ook eens correcte zinnen te vormen, zoals MilkAndCookies reeds vermeldde.

Quote (pvp-mjol @ Wed, 25 Oct 2006, 10:04)
Quote (¢?NNI @ Tue, Oct 24 2006, 08:43pm)
Ik heb je vragen beantwoord, reageer je nu op mijn vorige post(s)?

Blijkbaar gaat het meer en meer verwarrend worden....het zal nog zekeren verbeteren......
@Kanni.....hier zeggen ze, je spring van den "OS" op den "EZEL"

Terwijl de ene commentaar geeft probeert de andere te pushen op iets waar ik je al een tijdje op heb gewezen ...
Wat is dit leuk...eens zal je het wel begrijpen....

Of simpeler: ik reageer wederom niet op je post en bevestig je conclusie. Bedankt. Ik hoop stiekem ook dat je je gebrek aan inzicht, juist redeneren/discussiëren en in het algemeen reageren kan wijten aan één of andere ziekte, anders is het dubbel zo triest. Hier bewijs je dan ook dat de uitdrukking "wijsheid komt met de jaren" niet op iedere persoon van toepassing is. Ik ben benieuwd hoe je mijn standpunten in een volgende post zal gaan bevestigen.
Member
Gold: 0.26
Oct 25 2006 07:28am
Quote (¢?NNI @ Wed, Oct 25 2006, 02:11pm)

Blijkbaar gaat het meer en meer verwarrend worden....het zal nog zekeren verbeteren......

Terwijl de ene commentaar geeft probeert de andere te pushen op iets waar ik je al een tijdje op heb gewezen ...

Of simpeler: ik reageer wederom niet op je post en bevestig je conclusie. Bedankt. Ik hoop stiekem ook dat je je gebrek aan inzicht, juist redeneren/discussiëren en in het algemeen reageren kan wijten aan één of andere ziekte, anders is het dubbel zo triest. Hier bewijs je dan ook dat de uitdrukking "wijsheid komt met de jaren" niet op iedere persoon van toepassing is. Ik ben benieuwd hoe je mijn standpunten in een volgende post zal gaan bevestigen.

Die standpunten zijn niet van toepassing..blijf bij de zaak....dus...ik bedank je alvast dat je triest bent voor mij....
Gisteren is verleden tijd.
Morgen is een mysterie.
wink.gif
Member
Oct 25 2006 08:10am
Quote (pvp-mjol @ Wed, 25 Oct 2006, 15:28)
Quote (¢?NNI @ Wed, Oct 25 2006, 02:11pm)

Die standpunten zijn niet van toepassing..blijf bij de zaak....dus...ik bedank je alvast dat je triest bent voor mij....
Gisteren is verleden tijd.
Morgen is een mysterie.
wink.gif

Ik ben niet triest, blijkbaar kan ik "lezen" bij je gebrekken toevoegen. Maaaar, genoeg geneukt, je hebt gefaald in het bewijzen van het tegendeel van wat ik in mijn allereerste post vermeld heb. Proficiat. Je krijgt van mij de medaille van meest incompetente dutch-forum gebruiker van de maand.
Member
Gold: 0.26
Oct 26 2006 01:48am
Quote (¢?NNI @ Wed, Oct 25 2006, 03:10pm)

Ik ben niet triest, blijkbaar kan ik "lezen" bij je gebrekken toevoegen. Maaaar, genoeg geneukt, je hebt gefaald in het bewijzen van het tegendeel van wat ik in mijn allereerste post vermeld heb. Proficiat. Je krijgt van mij de medaille van meest incompetente dutch-forum gebruiker van de maand.

Zoals je zelf zegt "genoeg geneukt" maar dat falen lol.....je hebt niet gekregen wat je moet krijgen en dat was het..
Ik heb je per manier van spreken reeds 100 keer gezegd dat ik je niks te bewijzen heb....laat staan dat je verplichtingen oplegt.
Ik geef je de trofee van grootste zeur op dutch-forum.
Goeie raad, probeer het eens met vragen te stellen, uit nieuwsgierigheid en niet om iemand je eigen meningen op te dringen! Aliquando et insanire iucundum est Sing.gif
the end
Member
Oct 26 2006 08:52am
Quote (¢?NNI @ Wed, 25 Oct 2006, 16:10)
Maaaar, genoeg geneukt, je hebt gefaald in het bewijzen van het tegendeel van wat ik in mijn allereerste post vermeld heb. Proficiat. Je krijgt van mij de medaille van meest incompetente dutch-forum gebruiker van de maand.

Dit geldt nog steeds.

Ik heb niet gekregen waar ik op hoopte: een volwassen, inhoudelijke discussie met argumentatie.
Ik heb wel gekregen wat ik verwachtte: een heleboel nutteloze reacties gevuld met irrelevante onzin.

Quote (Kanni)
Ik hoop stiekem ook dat je je gebrek aan inzicht, juist redeneren/discussiëren en in het algemeen reageren kan wijten aan één of andere ziekte, anders is het dubbel zo triest.

Deze topic is afgelopen en mag gesloten worden, dus gelieve niet meer te reageren.
Member
Gold: 4.33
Oct 26 2006 03:27pm
Quote (pvp-mjol @ Thu, 26 Oct 2006, 08:48)
Quote (¢?NNI @ Wed, Oct 25 2006, 03:10pm)

Ik
ben niet triest, blijkbaar kan ik "lezen" bij je gebrekken toevoegen.
Maaaar, genoeg geneukt, je hebt gefaald in het bewijzen van het
tegendeel van wat ik in mijn allereerste post vermeld heb. Proficiat.
Je krijgt van mij de medaille van meest incompetente dutch-forum
gebruiker van de maand.

Zoals je zelf zegt "genoeg geneukt" maar dat falen lol.....je hebt niet gekregen wat je moet krijgen en dat was het..
Ik
heb je per manier van spreken reeds 100 keer gezegd dat ik je niks te
bewijzen heb....laat staan dat je verplichtingen oplegt.
Ik geef je de trofee van grootste zeur op dutch-forum.
Goeie
raad, probeer het eens met vragen te stellen, uit nieuwsgierigheid en
niet om iemand je eigen meningen op te dringen! Aliquando et insanire
iucundum est:sing:
the end

Wil je nu intelligent overkomen met die latijnse zinnetjes?
Je doet me denken aan die irritante half italiaanse broer van Herman van Mol.

Kon het even niet laten te reageren happy.gif
sorry.. sad.gif

This post was edited by Toasts on Oct 26 2006 03:28pm
Banned
Oct 27 2006 03:29am
Wat worden er hier veel trofeeën uitgedeeld, zeg!
Member
Oct 27 2006 04:24am
Quote (HertogJan @ Fri, 27 Oct 2006, 11:29)
Wat worden er hier veel trofeeën uitgedeeld, zeg!

Bedankt voor je fantastische bijdrage tot dit topic.

Deze topic is afgelopen en mag gesloten worden, dus gelieve niet meer te reageren.
CLOSED.
Member
Gold: 224.00
Oct 27 2006 07:32am
Spel- en taalfouten galore.

Toch: dit en deze door elkaar en achter elkaar. Wie snapt hem nog?
Go Back To Nederlands Topic List
Prev1456
Closed New Topic New Poll