Quote (revenge-701 @ Wed, 25 Oct 2006, 01:01)
hierzo dan eh...
had dus ff nix direct positiefs te doen:$
dus ja je moet wat beetje rondspitte op d2 en forum:)(kan soms een leuke oplossing zijn)
anders was ik hier nu dus ook niet aanwezig geweest!
net als de maker van dit topic:S
echter heeft deze het niet direct gesnapt!!!
je verhaal kwijt of je mening dumpen op een forum of vragen naar de bekende weg desnoods(waarom ook nie....)
tot daar aan toe..
maar dit!?!?!?!?!?!?:S
ik heb dus in de voor gaande periode je verhaaltje netjes gelezen
en ik d8..........
vind een nieuwe vriend en HOU JE BEK!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
en dan toch ckr op het forum
je maakt er echt geen nieuwe vrienden mee dus, laatstaan een nieuwe vriend der vinde!!
HOU GEWOON JE BEK!!!!
E-vrienden maken was dan ook de bedoeling van deze topic, haha, voor deze post verdien je een award. Probeer ook eens correcte zinnen te vormen, zoals MilkAndCookies reeds vermeldde.
Quote (pvp-mjol @ Wed, 25 Oct 2006, 10:04)
Quote (¢?NNI @ Tue, Oct 24 2006, 08:43pm)
Ik heb je vragen beantwoord, reageer je nu op mijn vorige post(s)?
Blijkbaar gaat het meer en meer verwarrend worden....het zal nog zekeren verbeteren......
@Kanni.....hier zeggen ze, je spring van den "OS" op den "EZEL"
Terwijl de ene commentaar geeft probeert de andere te pushen op iets waar ik je al een tijdje op heb gewezen ...
Wat is dit leuk...eens zal je het wel begrijpen....
Of simpeler: ik reageer wederom niet op je post en bevestig je conclusie. Bedankt. Ik hoop stiekem ook dat je je gebrek aan inzicht, juist redeneren/discussiëren en in het algemeen reageren kan wijten aan één of andere ziekte, anders is het dubbel zo triest. Hier bewijs je dan ook dat de uitdrukking "wijsheid komt met de jaren" niet op iedere persoon van toepassing is. Ik ben benieuwd hoe je mijn standpunten in een volgende post zal gaan bevestigen.