Nog 1 keer:[QUOTE=¢?NNI,Mon, Oct 9 2006, 02:34am]Tot mijn grote spijt moet ik weer tot de conclusie komen dat je een deel van mijn vragen onbeantwoord laat. Werkt je vermogen om te lezen slechts selectief? Of probeer je bepaalde zaken te ontwijken? Zo ja, waarom? Dit maakt het erg moeilijk om een discussie te voeren.
Dat mijn leesvermogen slecht werkt...hmmm kan ik zelf niet over oordelen.
Dat ik ontwijk...mmm denk het niet hoor.
Ik wil niet in discussie gaan, ik zei gewoon wat ik heb vastgesteld.
[QUOTE=pvp-mjol,Sun, 8 Oct 2006, 17:41]in short:
waarschijnlijk niet gezien dat ik zei in mijn vorige job was ik openbare macht.
Ik heb hier een punt achter gezet! Ik was het beu...
Dit allemaal is iets wat je niet kan begrijpen als je er zelf niet hebt ingezeten.[/QUOTE]
Toch wel, maar ik weet niet goed wat ik mij daar bij moet voorstellen. Leg even uit.
Ik denkt toch dat je vermogen om te begrijpen heel goed is? Wat kan je je gaan voorstellen bij openbare macht?
Als je weet wat openbare macht is en als je kon lezen dat ik schreef dat ik daders interpelleerde...wat hoef je dan nog meer te weten. Ik wil niet te koop lopen met wat ik in het verleden deed!
[QUOTE=pvp-mjol,Sun, 8 Oct 2006, 17:41]Waar ik de cijfers haal..eenvoudig ik heb duizenden intercepties gedaan en die officiel neergeschreven.
Uit deze officiele notities zat ik aan meer dan 90% voor de allohtonen.[/QUOTE]
Heb je meer concrete bewijzen van die cijfers?
Ik zou je graag geloven op je woord, maar eerlijk gezegd:
1. lijkt die 90% me erg overdreven (tenzij het natuurlijk zeer lokaal is, zie punt 3).
2. ben je niet erg geloofwaardig omdat je een bepaalde stelling hebt ingenomen in deze discussie.
3. vraag ik me nog steeds af over welke regio deze cijfers spreken? Dit vroeg ik ook al in mijn vorige post, maar blijkbaar had je geen zin om daar een reactie op te geven.
1. In de hoofdstad
2. geloofwaardig...ik zal het uit mijn duim gehaald hebben zeker...
3. Regio...zie 1
[QUOTE=pvp-mjol,Sun, 8 Oct 2006, 17:41]Mijn cijfers komen niet uit de lucht vallen maar gewoon de feiten die ikzelf meemaakte.
Zoals zwangere vrouwen die werden geschopt door bendes, oude vrouwen die werden afgeranselt met baseball knuppel, kinderen afgeperst, veroordeelden van diefstal die werden gesteund door hun vriendjes en die dan onschuldige mensen hun auto in brand steken enz.....[/QUOTE]
Ik ben net zoveel tegen criminaliteit als jij. Het verschil is dat ik niet voor discriminerende, negatieve oplossingen ben.
Negatieve oplossingen. Heb ik negatieve oplossingen gegeven?
Mijn oplossing is eenvoudig. Pas je aan en respecteer de wetten van het land dat je woont.
Wie ze niet respecteerd moet gestraft worden volgens de wetten van het land.
Discriminatie wat is dat?
[QUOTE=pvp-mjol,Sun, 8 Oct 2006, 17:41]En dat ze arm zijn en hierom stelen LOL!
Ze schrijven zich in als sociaal geval in een gemeente of stad en dat vind je ze terug in een andere gemeente waar ze tevens sociale inkomsten krijgen. Dus 2 x kassa kassa...en dan pak je ze op met een brieventas van iemand anders...pffftt wat nog...[/QUOTE]
Dit is werkelijk belachelijk. Ontken je het feit dat allochtonen een lagere financiële draagkracht hebben dan autochtonen? Denk je werkelijk dat het mogelijk is twee maal sociale vergoeding te innen? Er bestaat namelijk zoiets als "overkoepelende administratie". Misschien is er zo één geval, of twee. Ik heb het over het gemiddelde. Misschien moet je dit ook maar negeren en blijven leven in je droomwereld waar allochtonen stiekem rijk zijn en toch nog voor hun plezier in sociale woningen blijven en dan ook nog het risico nemen 200 euro te stelen, ook al hebben ze geld genoeg. Haha, komaan, dit kan je toch niet menen?
Belachelijk...LOL ik heb niet gezegd dat ze een lagere financieële draagkracht hebben. Ik zeg je gewoon dat ze meer willen. Een autochtoon zal tevreden zijn met een fiets...maar ik zie hier rondom mij meer mercedes en bmw rijden en bestuurd door allochtonen dan wat anders. Je moet je maar eens een mercedes of bmw kopen en laat mij weten hoe je die gaat betalen. I leef in geen droom wereld...ik heb dag en nacht gewerkt, ik heb gezien wat ik meemaakte, ik heb meerdere malen mijn leven moeten verdedigen, ik heb honderden malen manu military moeten ingrijpen, ik meerdere collega's die een blijvend letsel hebben opgelopen, ik heb een collega die vermoord werd... moet je dit op papier zien?
[QUOTE=pvp-mjol,Sun, 8 Oct 2006, 17:41]Kijk voor is het eenvoudig...ik heb het gezien en vele anderen ook die ik heb moeten helpen erna.
Zij die het nog niet hebben gezien of meegmaakt weten het niet.[/QUOTE]
Je moet niet insinueren dat ik niets heb meegemaakt of ervaren.
Ik insinueer niets "zie hier boven" maar heb jij iets ervaren nog niks van gehoord.
[QUOTE=pvp-mjol,Sun, 8 Oct 2006, 17:41]En btw er zijn arme mensen...en die moet je helpen maar kijk eens in je eigen rangen eerst.
Misschien heeft je vader of moeder 30 of meer jaren gewerkt en hebben ze nu een uitkereing van 1000euro en meer, wel hiervoor hebben ze moeten werken.[/QUOTE]
Wat bedoel je met "eigen rangen"?
Kon je misschien beter gezegd hebben niet allochtonen maar bejaarden!
[QUOTE=pvp-mjol,Sun, 8 Oct 2006, 17:41]Onze nieuwe langenoten, sommige verdienen algauw 2000 euro om niets te doen...Probeer jij nu eens naar hun land als sociaal geval te gaan, laat mij weten wat je krijgt als inkomsten...en ben je arm steel dan eens een kip om ze te eten. Laat mij dan weten welk lichaamsdeel dat ze afhakten![/QUOTE]
Maak jezelf nu niet nog meer belachelijk. Die "sommige" zijn 0,000001%. Ik vraag me ook af wat voor werk tweeduizend euro per maand betaald wordt en waarbij je "niets moet doen". Ik ben zeer geïnteresseerd. Begin echter niet over je "tweemaal sociale vergoeding innen"-sprookje, want ik geloof nog eerder in het bestaan van de kleine zeemeermin. Over het afkappen van de rechterhand: dat wordt enkel gedaan in extreme-moslimmaatschappen zoals Iran. Noem een ander land waar dat nog wordt toegepast (hint, er zijn er niet veel). Je praat over "hun" land. Wie zijn "hun"?
Belachelijk....man man man...vertel ne keer welke levenservaring je hebt. Heb jij dag en nacht het leven gezien tussen de criminelen of zit je op school en maak je hier een verhandeling over?
Zal ik toegeven dat ik er inderdaad nog maar eentje heb ontmoet die zijn vinger kwijt was omwille dat hij een kip had gestolen. Zal ik maar toegeven dat ik al eens zag dat een marrokaanse vader een strijkijzer op het hoofd slaat van zijn zoon omdat de openbare macht bij hen thuis een huiszoeking komt verrichten.
Een sociaal geval verdiend als werkloosuitkering of ondersteunig om te overleven gemakkelijk 1000 euro
[QUOTE=pvp-mjol,Sun, 8 Oct 2006, 17:41]Hierbij stop ik nog met verdere reacties. Ik wou gewoon eens het mijne kwijt en ik heb geen verdere bedoelingen.[/QUOTE]
Waarom stop je met verdere reacties? Zijn mijn tegen-argumenten te sterk? Misschien is dat dan ook de reden waarom je zo selectief reageerde. Anyhow, dit is simpelweg triest. Als je het niet aankan je standpunten te verdedigen, moet je ook niet de moeite doen ze naar voor te brengen. Ik had dit voor een deel wel verwacht van iemand met jouw visie though.
Ja zoals je ziet kan ik het niet laten. Hoe kunnen je argumenten sterk zijn?
Wie ben jij, wat doe jij of wat weet jij dat om te zeggen?
Jij hebt blijkbaar nog niet veel meegemaakt!
[QUOTE=pvp-mjol,Sun, 8 Oct 2006, 17:41]Misschien zijn het ook de levenservaringen maar bekijk het eens allemaal opnieuw wanneer je kinderen hebt of wanneer je ietsje ouder wordt.
zonder verder gevolg.[/QUOTE]
Ik zie niet hoe levenservaringen, maturiteit of kinderen mijn visie zouden veranderen. Ik probeer en zal altijd proberen een rationele mening te vormen. Ik heb gezien dat jij 46 jaar bent, en dat is nogal spijtig, want nu heb je geen excuus meer voor je domme visie. Iemand met jouw leeftijd zou beter moeten weten. Helaas is leeftijd geen garantie voor intelligentie of inzicht in de maatschappij, zo blijkt (,vind ik). Wat ik denk, is, dat jij gefrustreerd bent om allerlei zaken, en je door je frustraties de feiten niet onder ogen kan zien om zo tot een rationele mening te komen. Antwoord vooral ook in mijn "verkiezingen" topic. Ik zou niet schrikken als jij een Vlaams Belang-kiezer blijkt te zijn.[/QUOTE]
Mijn domme visie LOL je zou beter moeten weten.
En waarom zou je geen beter inzicht krijgen in de maatschappij met levenservaring. Ik wist niet dat iemand van 18 jaar het allemaal beter kon. Maar ja het spreekt voor zich al... je bent 18 jaar en nog veel voor de boeg...Laat eens 20 jaar voorbij gaan en laat ons dan je vraag eens herhalen!
Dat ik feiten niet onder de ogen durf te zien moet serieus mee lachen

En wat heeft vlaams belang hier mee te maken?
Ik heb juist niet op mevr.Onckelinckx gestemt

Ik wou dat ik je eens kon meenemen voor een week van s'avonds tot s'morgens.
Je zou dan mogen de eerste lijn tussenkomst doen van mij.
Dus LOL LOL....
En by the way....je bedoeld het goed he...maar je mist nog wat levenservaring das alles, opgelet dit is positief bedoeld!