Quote (triple_han @ Thu, Oct 5 2006, 04:56pm)
Quote (wolfboy @ Thu, Oct 5 2006, 06:48pm)
Quote (KillingScream @ Thu, 5 Oct 2006, 17:31)
Quote (Tha_Axid @ Thu, 5 Oct 2006, 15:36)
Het gaat er allemaal om dat killingscream met een paar maties het monopoly op unid annis wilde hebben. Daarna wilden ze de prijs laten stijgen en zo heel rijk worden. (hoezo evil genius wereldvernietigings idee?

) mja, njag kwam er achter of weet ik het, en die vond het niet leuk, en bats, bye bye mooie tags, hoihoi mooie rooie tags

Alweer een die er niet alles vanaf weet.
Edit:
Het ging er meer om winst te maken, niet om de prijs omhoog of omlaag te gooien.
Mja, ik had er geen idee van dat dat in enig opzicht illegaal was. Njaguar heeft het een beetje uitgelegd, en vanavond moet ik weer ff met hem praten om tot een 'conclusie' komen.
Ik zie ook niet echt het punt van illegaal-heid daarin maja..
Heb je economie of lees je ooit het (financiele) nieuws? Als je ooit van prijs afspraken hebt gehoord weet je dat dit illegaal, waarom zouden deze op dit forum wel legaal zijn?
Er zijn geen prijs afspraken, iedereen is vrij om te vragen wat ze ook maar willen voor hun item/service. Bevalt het je niet, jammer dan. Er zijn nergens prijs afspraken over, de prijzen bevriezen niet, en dat zullen ze ook nooit doen. Niet op dit forum, en ook niet buiten het forum. Dit heeft helemaal niets met economie of het (financiële) nieuws te maken.
Ik zie ook helemaal niet in hoe dit verkeerd is in Njaguar zijn ogen. Ik weet wel dat het tegen de regels is om de Hot IP's te verruilen, maar het zal vast daar wat mee te maken hebben.