Quote (LP)
Jaloezie is een slechte eigenschap, kanniet...
Probeer je homoseksualiteit maar te verbergen door een betwetertje te spelen op een forum. Wel tragisch, wanneer kwam je erachter dat je je niet meer aangetrokken vond tot vrouwen maar tot mannen.
Grappig dat je Richburg probeert te beledigen, keer op keer, maar er elke keer in slaagt om te falen.
Trouwens, nog wat posts gerapporteerd de laatste tijd?
Jaloezie is inderdaad een slechte eigenschap, zin om uit te leggen wat het met mij te maken heeft of ga je gewoon reageren met een willekeurige "KANNIet is jaLeore!s!"-commentaar?
Ik zou kunnen zeggen dat ik geen homo ben en ik zou kunnen zeggen dat het ironiegehalte van die belediging zeer hoog is, aangezien het komt van een nerd die zichzelf "kleineprinses" noemt en 20, of 40 (op je vorige account) post per dag maakt op een internet forum, maar dat doe ik niet. Je zou het òf niet snappen, òf wederom reageren met "Kaeni is gAY!".
Waar probeer ik Richburg te beledigen?
Ja, ik heb veel gerapporteerd. Hopelijk komt je losertag sneller dan vorige keer.
Quote (Richburg)
kijk bij jezelf voor het antwoord hier op... jij zal het beter weten als ik.. jij bent hier de gene die jaloers is..
Jullie zeggen dat ik jaloers ben, ik weet van niets. Vandaar mijn vraag "waarom zou ik jaloers zijn"? Heb je geen antwoord? Dat verrast me.
Quote (Richburg)
Quote (Kanni)
1. Uitlachen is een groot woord. Laten we zeggen dat ik het humoristisch vind om een paar pubers stoer te zien doen op een internet forum.
2. Jaloers? Misschien kan je dan mijn vorige vraag correct beantwoorden, dan weet ik ook waarom ik jaloers zou zijn.
1, Ik vind t stom dat iemand het humoristisch kan vinden om mensen te bestuderen die hij vindt stoer doen op een inet forum. Ik vind het meer een uiting van persoonlijke gedachte gang.. Als jij mijn uiting stoer vindt is dat jou mening... jou mening hoef je niet uit te spreken dus niet geirriteerd raken als mensen het er niet mee eens zijn.. en dan huilend je hol maatjes dr bij halen is beetje flauw vind ik.
2, zie het antwoord bij jezelf.
1. Kijk Richburg, ik zal het je heel simpel maken. Wat probeer je te bereiken met de naam van de guild? Probeer je:
A. Humoristisch over te komen
B. Stoer over te komen
C. Overige (zoja, wat?)
2. Zie vorige quote.
Quote (Richburg)
Oh wat lief.. ik heb al een koosnaampje.. zullen we jou ook een koosnaampje geven?
Ik geef jou de koosnaam kenni... ¢?NNI met verstand da kenni he? wat toepasselijk..
Bam-pie-doe. Dit verbaal steekspel neemt een hoog niveau aan. Pffieuw.
Quote (LP)
Quote (Richburg)
maar voor je vriendin zal ik wel een uitzondering maken hoor
Haha, player!

Ik vind het op een of andere manier altijd grappig om te zien hoe idioten elkaar steunen. Het is schattig, en toch ook zo triest.