d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Nederlands > Het Haantjes Gedrag Op Het Forum > Wat vinden jullie ervan?
Prev14567812Next
Closed New Topic New Poll
Member
Gold: 0.30
Aug 3 2006 09:43am
Ik heb ook al enkele meningsverschillen gehad met Canni, dat is toch nog geen reden om een hele topic te maken om te zeggen hoe irritant hij in jouw ogen is. Het enige wat ik niet zo apprecieer is dat hij altijd maar begint over "gejank". Iedereen heeft recht op zijn mening en als je daar niet mee akkoord gaat kan je die mening negeren of op een vriendelijke beheerste manier de andere proberen te overtuigen. Lukt dat niet, laat die andere persoon dan toch gewoon doen. Wat maakt het nu uit als iemand anders een andere mening heeft? Daar heb je toch zelf geen last van? In de plaats van te provoceren met signatures zou hij alles gewoon beter laten rusten. Het Dutch forum zou er een leukere plek door worden, daar ben ik van overtuigd.
En Moh-Palatine, met wat random flames maak je op niemand indruk. Langs de andere kant berijk je met argumenteren ook niets want ik heb het gevoel dat canni gewoon niet open staat voor anderen hun argumenten.
Member
Gold: 224.00
Aug 3 2006 10:07am
Quote (Ov2rkill @ Thu, Aug 3 2006, 03:40pm)
Quote (Wuben[NM] @ Thu, Aug 3 2006, 04:12pm)
Hij zal wel in zijn handjes wrijven met al deze aandacht.

Zou hij een grote schwanz hebben? Of hebben Belgen die niet in het algemeen?

Ziehier een mooi voorbeeld van iemand die canni, mag ik dan nog zeggen dat het een belg is, probeerd na te doen.
Of niet soms?

On the contrary. Canni probeert pathetisch een soort beeld te scheppen van hemzelf. Het komt erop neer dat, als er een discussie plaatsvindt, Canni zegt dat de ander danwel dom, obsessief, pro-deo hoer (mijn favoriet), hardcore hollander, generaliserend, achterlijk is.

Ik post hier gewoon onzin als ik thuiskom van mijn werk.

On topic: Nieuwe album van DMX = dik.
Member
Gold: 0.01
Warn: 100%
Aug 3 2006 10:38am
Haantjes zijn heerlijk om te slachten. Probeer de lever eens, een echte delicatesse!
Btw; Wanneer krijg ik mijn eigen "hate thread"? Of moet ik beter mijn best doen? =(

Edit; ¢?NNI, gedonate? wat krijgen we nou? jij poepnoep.

This post was edited by Incompetence on Aug 3 2006 10:40am
Member
Gold: 0.00
Aug 3 2006 10:45am
Alright.

GameBrain neemt Hellskin (een snuggere jongeman die boos wordt wanneer ik hem "hardcore hollander" noemt, naar de vermelding "hardcore holland" in zijn nickname, zo nu en dan rascistische opmerkingen post en wanneer een discussie over racisme plaatsvindt, me plots negeert) als voorbeeld, dat zegt op zich al genoeg. GameBrain's vriend, ja, van iemand die "ezpklAWl" zegt, moet je zelf maar je conclusies trekken. Verder komt er nog een of ander jong janken over de lettercombinatie die mijn d2jsp account omvat, en mijn spelling checker komt met een waterdichte theorie die alles omtrend mezelf in dit topic verklaard: ik ben Belg. Hoera voor de idioten.

Anyway. Wat is het juist dat je wil bereiken met dit topic?
Member
Gold: Locked
Trader: Scammer
Aug 3 2006 11:07am
Quote (¢?NNI @ Thu, Aug 3 2006, 04:45pm)
Alright.

GameBrain neemt Hellskin (een snuggere jongeman die boos wordt wanneer ik hem "hardcore hollander" noemt, naar de vermelding "hardcore holland" in zijn nickname, zo nu en dan rascistische opmerkingen post en wanneer een discussie over racisme plaatsvindt, me plots negeert) als voorbeeld, dat zegt op zich al genoeg. GameBrain's vriend, ja, van iemand die "ezpklAWl" zegt, moet je zelf maar je conclusies trekken. Verder komt er nog een of ander jong janken over de lettercombinatie die mijn d2jsp account omvat, en mijn spelling checker komt met een waterdichte theorie die alles omtrend mezelf in dit topic verklaard: ik ben Belg. Hoera voor de idioten.

Anyway. Wat is het juist dat je wil bereiken met dit topic?

Dat jij stopt met je nutteloze comments, en ik heb nooit ezpklawl gezegt, look again, je hebt toch niks beters te doen.
En trouwens, ReadyAimFire, bereiken en forums gaan niet samen, ik wil niks bereiken op een ''forum''.

Member
Gold: 541.90
Aug 3 2006 11:08am
Ijgenlijk vind ik hem ook irritant :/ moet altijd 2 keer denken over mijn post als ik iets post in dutch forum... Laatste tijd is et ietsje minder maar eerst stonden meeste topics ook vaak vol met vreselijk lange discusies over dat hij het beter weet. Hij doet mij nog het meest denken aan een leraar nederlands tongue.gif. Zo stel ik me hem het liefst ook voor wink.gif. Ik denk dat dit gewoon zijn manier van duelen is sinds hij geen d2 meer speelt. (ksnap nie hoetie aan et ft komt ^^) Wat wil je nou ijgenlijk berijken met je sig? eerst met je ava's ur sad dan je vreemde ja nee sig en nu dit weer... en kom nou niet opnieuw met provocere dat is bs...
Ik bereid me alvast voor op een post met wat wil je berijken met deze onintelectuele irrelevante provercerende shizzle?
Een eventuele oplossing als meer mensen hem irritant gaan vinden; zorg dat hij niet meer in dutch forum kan post als dit mogelijk is tongue.gif
EZPK LAWL! tja ik speel d2.. is ijgenlijk wel raar he op een d2 site..
Waarom discussier je hier ijgenlijk? er zijn vast wel nederlandse discussie forums of niet soms? biggrin.gif of kan je die niet aan en zijn mensen tussen de 12-17 makkelijker? Met jou discussie skills is het net lvl 80 tegen lvl 20 duelen hier...
Ik ga wel verder met wat ik altijd al deed, zijn posts negeren.
Member
Gold: 0.00
Aug 3 2006 11:37am
Helaas kan je mening me niet interesseren en ik heb geen zin om mezelf te herhalen als reactie op dezelfde jankgevallen. Aan dat 13 jarig geval maak ik geen woorden vuil, hij zou ze toch niet begrijpen.

Edit: blijf in dit topic maar lekker doorjanken, terwijl ik me er niets van aantrek en nog steeds op dezelfde manier zal reageren op onzin. Boo-hoo?

This post was edited by ¢?NNI on Aug 3 2006 11:39am
Member
Gold: 282.19
Aug 3 2006 11:43am
Quote (Hellskin @ Thu, Aug 3 2006, 01:08pm)
hij [Canni]  is eigenlijk een soort internet Hooligan...

Genoeg reden om deze topic te bookmarken en te lezen wanneer ik meer tijd heb.

Quote (edujackass @ Thu, Aug 3 2006, 05:08pm)
Hij doet mij nog het meest
denken aan een leraar nederlands:P. Zo stel ik me hem het liefst ook voor wink.gif.

Die doen ook altijd alsof ze de slimste zijn wink.gif

This post was edited by sto- on Aug 3 2006 11:53am
Member
Gold: 541.90
Aug 3 2006 11:48am
Quote (¢?NNI @ Thu, 3 Aug 2006, 19:37)
Helaas kan je mening me niet interesseren en ik heb geen zin om mezelf te herhalen als reactie op dezelfde jankgevallen. Aan dat 13 jarig geval maak ik geen woorden vuil, hij zou ze toch niet begrijpen.

Edit: blijf in dit topic maar lekker doorjanken, terwijl ik me er niets van aantrek en nog steeds op dezelfde manier zal reageren op onzin. Boo-hoo?

Ik jank niet tongue.gif ik provoceer cool.gif of nog beter ik geef mijn mening :>
Als je je er niets van aantrekt waarom reageer je er dan nog op?

This post was edited by edujackass on Aug 3 2006 11:48am
Member
Gold: Locked
Trader: Scammer
Aug 3 2006 12:02pm
Dank je eduja, toch nog een weldenkend mens buiten mij en gamebrain op dit hele forum.
Trouwens, ik begrijp je zielige praat inderdaad niet.
Je woorden vuil maken aan mij? Elk woord dat uit jouw mond komt is vuil.
Je woorden zijn mij niet waard, zieligaardje.
Btw, dit is een mooi bewijs dat jij niks anders te doen hebt dan profiles te lezen en de leeftijd bekijken, ruik ik de geur van pedofilie? Of ben jij het die zo stinkt, canni?

This post was edited by MoH-PalPaTine on Aug 3 2006 12:07pm
Go Back To Nederlands Topic List
Prev14567812Next
Closed New Topic New Poll