Ijgenlijk vind ik hem ook irritant :/ moet altijd 2 keer denken over mijn post als ik iets post in dutch forum... Laatste tijd is et ietsje minder maar eerst stonden meeste topics ook vaak vol met vreselijk lange discusies over dat hij het beter weet. Hij doet mij nog het meest denken aan een leraar nederlands

. Zo stel ik me hem het liefst ook voor

. Ik denk dat dit gewoon zijn manier van duelen is sinds hij geen d2 meer speelt. (ksnap nie hoetie aan et ft komt ^^) Wat wil je nou ijgenlijk berijken met je sig? eerst met je ava's ur sad dan je vreemde ja nee sig en nu dit weer... en kom nou niet opnieuw met provocere dat is bs...
Ik bereid me alvast voor op een post met wat wil je berijken met deze onintelectuele irrelevante provercerende shizzle?
Een eventuele oplossing als meer mensen hem irritant gaan vinden; zorg dat hij niet meer in dutch forum kan post als dit mogelijk is

EZPK LAWL! tja ik speel d2.. is ijgenlijk wel raar he op een d2 site..
Waarom discussier je hier ijgenlijk? er zijn vast wel nederlandse discussie forums of niet soms?

of kan je die niet aan en zijn mensen tussen de 12-17 makkelijker? Met jou discussie skills is het net lvl 80 tegen lvl 20 duelen hier...
Ik ga wel verder met wat ik altijd al deed, zijn posts negeren.