d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Nederlands > Heb Wiet Info Nodig ;p
Prev14567814Next
Closed New Topic New Poll
Member
Gold: 6.22
Aug 16 2009 03:57pm
Quote (Kalongi @ Sun, 16 Aug 2009, 22:22)
devies; 1 spreuk; leus 2 (in het mv) vreemd geld ter betaling van buitenlandse aankopen en schulden
Woah, echt?!

Quote (Hustlegirl @ Sun, 16 Aug 2009, 22:42)
Die stoffen komen ook vrij bij het sporten, dus nadat je met je mogelijk dikke nerdenlijf een keer "lichamelijke oefening" via de middelbare school hebt gehad, wil je niets anders meer dan sporten?
Wat is je punt? je kunt wel degelijk verslaafd zijn aan sporten.

This post was edited by Chlamydia on Aug 16 2009 03:57pm
Banned
Gold: 0.00
Warn: 60%
Aug 16 2009 04:00pm
Quote (Hustlegirl @ Sun, Aug 16 2009, 09:25pm)
Waarom quote je daarom mij?
Joints, de meest voorkomende rookvorm van de marihuana producten, zit nicotine in, dat zeer verslavend is. Noem jij de verslavende stof maar op in Wiet/Hasj.
Dat is dus al niet THC...

Dat is het litteken effect, de prettige ervaring van de drug zou een litteken kerven in je geheugen waardoor er drang zou moeten komen om het nog eens te doen.
Maar wat maakt je verslaafd en wat maakt je een gebruiker, hoe vaak moet je het doen om er "verslaafd" aan te zijn, ik kan elke dag 20 joints roken, maar dit hoeft me niet persé stoned te maken, en dan ga ik niet doorroken tot ik het wel ben, ik rook joints omdat ik het lekkerder als sigaretten vind. Niet omdat ik aan wiet of hasj verslaafd zou zijn. De nicotine maakt me afhankelijker van het prduct "joint"niet aan de grondstof wiet/Hasj/THC

Koopt ie sigaretten terwijl hij jointjes kan kopen, laatst nog ergens gelezen dat je had geblowed,heb je (naar eigen zeggen) nu geen zin om dat te gaan doen ipv roken, niet even proberen te scoren als "beschadigd persoon"

Nou vieze kansloze dikke behaarde "Pedofiel in de maak" er lopen daar in spanje vast wel wat 10-jarige meisjes rond, moet je die niet eventjes neuken, aangezien je dat al eerder doet bij je ALFABET-meisjes?
Omdat je denkt dat alle meisjes D2jsp lezen, durf je de namen van je breezersletten al niet te noemen. En nu geef je mij een jongensnaam, durf je die vol uit te spreken.

Je spreekt jezelf tegen, want het littekeneffect werkt bij alles en heeft niets met verslaving te maken, zie het maar meer als het opbouwen van een prettig dagelijks ritueel, of dit nu schoonmaken,blowen,slapen,koken of fietsen is.

hahaha ik en blowen..? denk het niet dude. :D en je het stefan mongole hermafrodiet vrouw met penis gezwel, en toevallig lezen meisjes die me aflabet meisjes kennen wel d2jsp ja (CPTJENJEN) (sorry als ik je naam verkeerd schrijf dude zo lees ik hem gewoon altijd in mijn hoofd haha) al is dit niet de voornaaamste reden dat ik hun volledige namen niet post ;)

en je moeder in haar kont neuken is mijn dagelijks ritueel, wiet is verslavend PUNT

Quote (Demonsangel @ Sun, Aug 16 2009, 09:24pm)
Zelfs Edu weet het!

Voor de een of andere rede grijpt mijn maat ook altijd naar een cigaret als ie zat is, nooit gesnapt waarom.

ja ik denk dat ik na wat drank veel makkelijker nieuwe dingen wil uitproberen en makkelijker ga experimenteren

This post was edited by shadowstriker89 on Aug 16 2009 04:04pm
Member
Gold: 810.00
Aug 16 2009 04:15pm

Mart
Member
Gold: 9,221.15
Aug 16 2009 04:15pm
G.
Member
Gold: 5,901.42
Aug 16 2009 04:23pm
Quote (Chlamydia @ Sun, 16 Aug 2009, 22:57)
Woah, echt?!

Wat is je punt? je kunt wel degelijk verslaafd zijn aan sporten.

vouch
Member
Gold: 344.64
Aug 16 2009 04:43pm
lees ff de topic et gaat over wiet en niet sporten
alles is verslavend als je et leuk vind of er baat bij hebt
wiet is leuk en ik heb er baat bij wanneer ik smoke
ik ben er dik verslaafd aan
verslaafd zijn aan sporten? of verslaafd zijn aan je uitleven
Member
Gold: 89.00
Aug 16 2009 05:15pm
niet lichamelijk, hooguit mentaal, is persoons gebonden.
Hasj is net zo slecht als wiet, het gaat uiteindelijk allemaal om de thc(een het rookgedeelte buiten wegen gelaten)
Alcohol is veruit slechter en verslavender als wiet.

Waar het uiteindelijk met alles op neer komt is hoe je ermee om gaat.
Als je een keer coke mdma of speed pakt is dat ook lang niet zo slecht.
Ga voor jezelf maar na wat je al wel of niet doet,(eten, drinkn, roken, sporten, slapen, eten wat dan wel niet ongeOnd is.

Er is massa's aan info op het web hierover, erowid.org of .com is bv een goede

This post was edited by Noob-Style. on Aug 16 2009 05:16pm
Member
Gold: 5,901.42
Aug 16 2009 05:35pm
Quote (Kalongi @ Sun, 16 Aug 2009, 23:43)
lees ff de topic et gaat over wiet en niet sporten
alles is verslavend als je et leuk vind of er baat bij hebt
wiet is leuk en ik heb er baat bij wanneer ik smoke
ik ben er dik verslaafd aan
verslaafd zijn aan sporten? of verslaafd zijn aan je uitleven

dat was gewoon een extra argument om een punt duidelijk te maken
zo gaat dat in een discussie
Member
Gold: 201,508.60
Aug 17 2009 02:28am
Quote (uNoTopia @ Sun, Aug 16 2009, 11:27am)
Bad trip. Ben er een keertje out van gegaan tijdens de zomerfeesten in Nijmegen, vorig jaar. Ik zag eerst vervormde lichten en gekke kleuren enzo, heel raar.

nja bad trip , zenuwen krijgen hartkloppingen , mssn zweten enzo als het hevig is? maar hallucineren? komaan zeg xD
we spreken maar over wiet he :pµ

Ben jij even een genie. Trouwens, je hoofd  is niet deel van je lichaam?

ik zeg niet dat jehoofd geen deel van je lichaam is , maar de verslaving in wiet is niet direct lichamelijke symtonen als je geen wiet hebt ,
het zit hem gewoon in je hoofd dat wiet toch niet zo erg is dus waarom niet kopen , en met die mentaliteit blijf je iedere keer kopen wanneer je de mogelijkheid krijgt en voor je het weet smoor je zowat 5 gram / dag

maar je lichaam gaat toch niet raar doen als je er geen hebt ( dit is dan wel over mijn eigen ervaring ) smoor nu al 5 jaar en NEE ik ben er niet trots op , weet wel dat als ik een weekjegeen wiet heb dat ik daar totaal geen last van heb

Quote (Hustlegirl @ Sun, Aug 16 2009, 08:20pm)
Gisteren diep gehalucineerd/getript op Haze, de beste haze op dit moment in tilburg.

echt? in hash ben ik niet zo thuis maar zou me toch zwaar verbazen , nuja , als jij het al hebt gehadzal ik het maar geloven zeker dat het kan :)
maar euh , in welke vorm halucineer je dan? het is toch niet zoals paddo's dat je kaboutertjes enzo gaat zien he :D

This post was edited by cranium-sf on Aug 17 2009 02:40am
Member
Gold: 1.80
Aug 17 2009 02:57am
Quote (cranium-sf @ Mon, 17 Aug 2009, 09:28)
echt?  in hash ben ik niet  zo thuis maar zou me toch zwaar verbazen , nuja , als jij het al hebt gehadzal ik het maar geloven zeker dat het kan :)
maar euh , in welke vorm halucineer je dan?  het is toch niet zoals paddo's dat je kaboutertjes enzo gaat zien he :D

HAZE, maar ja, kreeg een volledige angstaanval, alles was eng, niemand was te vertrouwen.

Nogmaals [B]wiet is niet verslavend![/B], maak er spacecake van en ik durf te wedden dat je niet elke dag of elk uur, whatever met regelmaat, ervan eet.
NIET verslavend...

This post was edited by Hustlegirl on Aug 17 2009 02:58am
Go Back To Nederlands Topic List
Prev14567814Next
Closed New Topic New Poll