d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Nederlands > Discussie Over En Commentaar Op Iemand? > Plaats het hier & houdt topics schoon
Prev145678Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Gold: 5,901.42
Jul 14 2006 02:35pm
Quote (¢?NNI @ Fri, 14 Jul 2006, 17:24)
Quote (Tha_Axid @ Fri, 14 Jul 2006, 17:15)
Quote (¢?NNI @ Fri, 14 Jul 2006, 17:11)
Ja, niets! Je mening is wederom nutteloos en van geen belang.

Ieders mening is van balnag in een discussie.

Ik zou op je gezicht willen pissen. Is mijn mening nu van belang?

ja, want dat betekent dat je kritiek op mij hebt, en dus zou ik iets aan mij moeten veranderen om ervoor te zorgen dat je geen kritiek meer op mij hebt.
Member
Gold: 0.00
Jul 14 2006 03:50pm
Quote (reneisgoed1 @ Thu, Jul 13 2006, 12:35pm)
Quote (Toasts @ Thu, Jul 13 2006, 11:22am)
Ik vind maarten een drol hahahahaha

pff mijn niveau verbeterd met de dag ~~

mee eens iedereen pwnd hem met ra 2 tongue.gif

ik wordt gepest sad.gif

ik ga dit moete reporte evil.gif
Banned
Warn: 100%
Jul 14 2006 06:22pm
Quote (Tha_Axid @ Fri, Jul 14 2006, 08:35pm)

ja, want dat betekent dat je kritiek op mij hebt, en dus zou ik iets aan mij moeten veranderen om ervoor te zorgen dat je geen kritiek meer op mij hebt.

Wat kan jou het schelen dat canni kritiek op jou levert? Het is toch een zak negativiteit,

- LP
Member
Gold: 11.33
Jul 14 2006 11:12pm
Quote (LittlePrincess @ Sat, 15 Jul 2006, 00:22)

Wat kan jou het schelen dat canni kritiek op jou levert? Het is toch een zak negativiteit,

- LP

Wat me aan LittlePrincess opvalt, is dat hij nooit reageerd op Canni's discussiabele punten. Je quote gewoon op andere posts waar mensen TEGEN hem zijn. Niet op de posts die naar jou gericht zijn...

laf of ben je gewoon bang? ohmy.gif
Member
Gold: 5,901.42
Jul 15 2006 03:28am
Quote (LittlePrincess @ Sat, 15 Jul 2006, 01:22)

- LP

het was maar een voorbeeld, ik ben 99% cker dat hij die mening als hij serieus was, niet door die posts had gekregen.
Banned
Warn: 100%
Jul 15 2006 04:05am
Quote (mac)
Wat me aan LittlePrincess opvalt, is dat hij nooit reageerd op Canni's discussiabele punten. Je quote gewoon op andere posts waar mensen TEGEN hem zijn. Niet op de posts die naar jou gericht zijn...

laf of ben je gewoon bang?

Die kerel kan me niks schelen, dat is het gewoon. Het is gewoon iemand die je eigen woorden verdraait en er iets leuk uit kneed. Ik lees zijn posts nog amper,

- LP
Member
Jul 15 2006 04:07am
Quote (LittlePrincess @ Sat, 15 Jul 2006, 11:05)
Quote (mac)

laf of ben je gewoon bang?

Die kerel kan me niks schelen, dat is het gewoon.

Ik wou dat dat het geval was, dan zou je niet in elke post over mij of Han janken.

Quote (LittlePrincess)
Het is gewoon iemand die je eigen woorden verdraait en er iets leuk uit kneed. Ik lees zijn posts nog amper,

Wedden van wel?
Member
Gold: 340.90
Jul 15 2006 04:12am
Quote (drogehond @ Fri, Jul 14 2006, 10:50pm)
Quote (reneisgoed1 @ Thu, Jul 13 2006, 12:35pm)
Quote (Toasts @ Thu, Jul 13 2006, 11:22am)
Ik vind maarten een drol hahahahaha

pff mijn niveau verbeterd met de dag ~~

mee eens iedereen pwnd hem met ra 2 tongue.gif

ik wordt gepest sad.gif

ik ga dit moete reporte evil.gif

hmm nn reporte
Member
Gold: 0.30
Jul 15 2006 06:01am
Wel Canni, ik heb geen zin om hier mooi geargumenteerd stukje per stukje je argumenten de grond in te boren. Niet dat het zo moeilijk zou zijn, integendeel, ik pas gewoon dezelfde tactiek toe als jij: zelf onjuiste conclusies trekken uit wat andere mensen posten, die conclusies dan uit hun context rukken en er vervolgens wat negatieve commentaar op geven. Staat er in diezelfde post een stuk tekst waar je eigenlijk niets tegen in kan brengen doe je alsof het er niet staat en knip je het weg uit de quote. Ik heb zo het idee dat je van jezelf denkt dat je heel goed kan argumenteren. Sorry als ik die illusie doorprik maar dat is dus niet zo. Steeds weer zoek je je toevlucht in selectiviteit en negativiteit, beiden grote tekenen van zwakheid in een discussie. Je zei (hier of in een andere topic, weet ik al niet meer) dat je sociaal intelligent bent en dat je een duidelijk onderscheid maakt tussen het echte leven in dit forum. Ik heb het moeilijk om dat te geloven. Ik ben geen expert in de psycho-analyse, maar ik durft toch te beweren dat je het type bent dat steeds gelijk wilt hebben en gefrustreerd raakt als dit niet lukt.
En wat je hier ook op zegt, als ik het lees weet ik zeker dat ik weer dat beeld voor mijn ogen krijg van een klein jongetje dat van zichzelf denkt dat hij slim is, maar tegelijk gefrustreerd is omdat niemand zijn intelligentie op prijs lijkt te stellen.
En eigenlijk hoef ik mijn stelling niet eens te onderbouwen, de materiėle bewijzen spreken voor zich. Wuben krijgt een 10%warn omdat hij het woord kanker gebruikt, jij heb mensen hier al voor randdebiel verweten en hen vriendelijk laten weten dat je graag eens in hun gezicht wil pissen. Toch blijft jouw warn-balkje maagdelijk wit. Dat is op zijn minst vreemd te noemen.
Ohja, en als je antwoord hierop weer uit enkele quotes uit mijn tekst bestaat met een snedige verhulde flame onder dan weet ik meteen dat ik gelijk heb.
Prove me wrong Canni (en nu maar hopen dat ik niet gewarned word wegens het gebruiken van Engels)
Member
Gold: 224.00
Jul 15 2006 07:52am
Quote (ReadyAimFire @ Sat, Jul 15 2006, 12:01pm)
Wel Canni, ik heb geen zin om hier mooi geargumenteerd stukje per stukje je argumenten de grond in te boren. Niet dat het zo moeilijk zou zijn, integendeel, ik pas gewoon dezelfde tactiek toe als jij: zelf onjuiste conclusies trekken uit wat andere mensen posten, die conclusies dan uit hun context rukken en er vervolgens wat negatieve commentaar op geven. Staat er in diezelfde post een stuk tekst waar je eigenlijk niets tegen in kan brengen doe je alsof het er niet staat en knip je het weg uit de quote. Ik heb zo het idee dat je van jezelf denkt dat je heel goed kan argumenteren. Sorry als ik die illusie doorprik maar dat is dus niet zo. Steeds weer zoek je je toevlucht in selectiviteit en negativiteit, beiden grote tekenen van zwakheid in een discussie. Je zei (hier of in een andere topic, weet ik al niet meer) dat je sociaal intelligent bent en dat je een duidelijk onderscheid maakt tussen het echte leven in dit forum. Ik heb het moeilijk om dat te geloven. Ik ben geen expert in de psycho-analyse, maar ik durft toch te beweren dat je het type bent dat steeds gelijk wilt hebben en gefrustreerd raakt als dit niet lukt.
En wat je hier ook op zegt, als ik het lees weet ik zeker dat ik weer dat beeld voor mijn ogen krijg van een klein jongetje dat van zichzelf denkt dat hij slim is, maar tegelijk gefrustreerd is omdat niemand zijn intelligentie op prijs lijkt te stellen.
En eigenlijk hoef ik mijn stelling niet eens te onderbouwen, de materiėle bewijzen spreken voor zich. Wuben krijgt een 10%warn omdat hij het woord kanker gebruikt, jij heb mensen hier al voor randdebiel verweten en hen vriendelijk laten weten dat je graag eens in hun gezicht wil pissen. Toch blijft jouw warn-balkje maagdelijk wit. Dat is op zijn minst vreemd te noemen.
Ohja, en als je antwoord hierop weer uit enkele quotes uit mijn tekst bestaat met een snedige verhulde flame onder dan weet ik meteen dat ik gelijk heb.
Prove me wrong Canni (en nu maar hopen dat ik niet gewarned word wegens het gebruiken van Engels)

Haha, doet denken aan paar weken geleden toen ik hier voor het eerst kwam en met Canni kennis maakte.

Canni > Mij. Hij weet immers de beste vakantieplekjes!
Go Back To Nederlands Topic List
Prev145678Next
Add Reply New Topic New Poll