Quote (ReadyAimFire @ Sat, Jul 15 2006, 12:01pm)
Wel Canni, ik heb geen zin om hier mooi geargumenteerd stukje per stukje je argumenten de grond in te boren. Niet dat het zo moeilijk zou zijn, integendeel, ik pas gewoon dezelfde tactiek toe als jij: zelf onjuiste conclusies trekken uit wat andere mensen posten, die conclusies dan uit hun context rukken en er vervolgens wat negatieve commentaar op geven. Staat er in diezelfde post een stuk tekst waar je eigenlijk niets tegen in kan brengen doe je alsof het er niet staat en knip je het weg uit de quote. Ik heb zo het idee dat je van jezelf denkt dat je heel goed kan argumenteren. Sorry als ik die illusie doorprik maar dat is dus niet zo. Steeds weer zoek je je toevlucht in selectiviteit en negativiteit, beiden grote tekenen van zwakheid in een discussie. Je zei (hier of in een andere topic, weet ik al niet meer) dat je sociaal intelligent bent en dat je een duidelijk onderscheid maakt tussen het echte leven in dit forum. Ik heb het moeilijk om dat te geloven. Ik ben geen expert in de psycho-analyse, maar ik durft toch te beweren dat je het type bent dat steeds gelijk wilt hebben en gefrustreerd raakt als dit niet lukt.
En wat je hier ook op zegt, als ik het lees weet ik zeker dat ik weer dat beeld voor mijn ogen krijg van een klein jongetje dat van zichzelf denkt dat hij slim is, maar tegelijk gefrustreerd is omdat niemand zijn intelligentie op prijs lijkt te stellen.
En eigenlijk hoef ik mijn stelling niet eens te onderbouwen, de materiėle bewijzen spreken voor zich. Wuben krijgt een 10%warn omdat hij het woord kanker gebruikt, jij heb mensen hier al voor randdebiel verweten en hen vriendelijk laten weten dat je graag eens in hun gezicht wil pissen. Toch blijft jouw warn-balkje maagdelijk wit. Dat is op zijn minst vreemd te noemen.
Ohja, en als je antwoord hierop weer uit enkele quotes uit mijn tekst bestaat met een snedige verhulde flame onder dan weet ik meteen dat ik gelijk heb.
Prove me wrong Canni (en nu maar hopen dat ik niet gewarned word wegens het gebruiken van Engels)
Haha, doet denken aan paar weken geleden toen ik hier voor het eerst kwam en met Canni kennis maakte.
Canni > Mij. Hij weet immers de beste vakantieplekjes!