Quote (Demonsangel @ Fri, 12 Jun 2009, 11:41)
Wie kaatst kan de bal verwachten.
Oké, moet jij het wetboek niet eens doorspitten?
Dat suggereer je wel.
Omdat jij het zo interpreteert?
Inderdaad, de Duitse regering mag geen kritiek leveren op het Nederlandse politiebeleid als dat van hen zelf nog slechter is. Kijk eerst eens naar jezelf voordat je anderen bekritiseert heet dat.
Wat heeft Jezus er nu weer mee te maken?
Oke, dus een voetbalsupporter met een dikke bierbuik die kritiek heeft op het spel van een profvoetballer is ga jij hem vertellen dat hij dat niet mag omdat hij zelf niet beter is in voetbal? Leuk ben jij om mee op stap te gaan dan.
Heb ik ooit gezegd dat Nederland mijn favoriete land is? Ik ben enkel van mening dat België al jaren failliet is. Dat jij het opneemt voor je 16-jarige e-vriendinnetje moet je zelf weten, maar als ik met haar in discussie ga verwacht ik ook van haar een reactie. Dat dit uit blijft zegt ook wel weer wat.
Ga ik overigens compleet trippen? Volgens mij niet hoor, ik weet niet hoe jouw beeld van persoonlijk opvatten dan is, maar dat mag je ook wel aanpassen dan.
Van de hak op de tak, man! Viona is mijn 16-jarige e-vriendinnetje niet, het is daarnaast waarschijnlijk ook nog eens een vent.
Het ondermijnen van rechten is niet kinderachtig? Je kunt ook overdrijven met je aanslagen he. Alsof er in hartje Londen nog nooit een aanslag is gepleegd?
Ik overdrijf niet met die aanslagen, weet zeker dat dat wel het uitgangspunt was van de Britse regering. En omdat er in Londen wel vaker een aanslag is gepleegd is relevant omdat? Daarnaast, het ondermijnen van wetten is ook niet kinderachtig ofwel? Pak jij het Wetboek van Strafrecht, artikel 137 er maar eens bij.
Dat is nu eenmaal het risico en als ze dat niet willen lopen als vooraanstaand westers land vind ik dat best kinderachtig ja.
Een regering van een vooraanstaand westers land dat bang is dat het volk in gevaar komt vanwege het bezoek van een bepaald figuur is kinderachtig? Dus, jij stelt een levensbedreigende situatie voor meerdere mensen ondergeschikt aan het bezoek van Wilders? Lekker ben jij zeg.
Anyways, het is gewoon belachelijk van je om te zeggen dat hij/zij niet mag zeuren over iets, omdat hij/zij in een slechtere positie zit, waaraan hij/zij niets kan veranderen.