Quote (dmx_wizzard @ Fri, 7 Jul 2006, 11:37)
Quote (¢?NNI @ Fri, Jul 7 2006, 10:26am)
Quote (dmx_wizzard @ Fri, 7 Jul 2006, 11:15)
mijn topfavoriet was Argentinie
maar doordat deze er uit zijn gesmeten

kunnen ze volgens mij de finale niet meer winnen)
nu ben ik wel blij dat duitsland er uit ligt want zijn arrogante spelers die duitsers
kvind wel dat italie mag winnen

zeker na die promotiecampagne van bertolli
en ook omdat frankrijk al te veel het WK gewonnen heeft met ongeveer dezelfde spelers
Je vind de Duitsers arrogant en de spelers van Italië niet? Vreemd. In mijn ogen is het omgekeerd.
speel je voetbal?
al ooit tegen duitse ploegen gespeeld?
Duitsers zijn in het algemeen Arrogante spelers
Ik heb het niet over Duitse ploegen in het algemeen, maar wel over het Duits elftal op dit WK. Het italiaanse elftal is veel arroganter. Om het even met een voorbeeld aan te halen: Italië - VS, de elleboogstoot van de italiaanse speler van wie de naam me ontgaat, die duidelijk met opzet zun tegenstander verwondde, en vervolgens deed alsof hij van niets wist. Dat is arrogant.
en daarbij hun voetbal is echt niet mooi om zien
Je hebt duidelijk niet naar dit WK gekeken. Het was niet het voetbal dat we van een Duitse ploeg verwachten (dus niet defensief, maar voetballend en aanvallend ingesteld). Mooier dan het voetbal van Italië dus, die defensief en op de counter spelen == saai voetbal.
frankrijk -> mooie technische ploeg
Italie -> ook technische ploeg dus finale zal mooi opgaan tegen elkaar
Duitsland is technisch zeker zo sterk (Ballack, Klose, Podolski, Frings etc).
ik zeg er wel bij
duitsland is toch al wat beter nu Kahn (doelman weet nie hoe hij geschreven wordt) weg is
Hij was niet "weg". Hij zat op de bank, omdat hij plaats moest maken voor Leeman (keeper van Arsenal). Het is vreemd dat je denkt dat Duitsland beter is geworden door het niet spelen van Kahn, want Kahn won vorig WK nog "gouden bal" = trofee voor beste speler van het WK. Zaterdag staat hij trouwens wel in het doel tegen Portugal.
Zeg me eens eerlijk; heb je eigenlijk wel naar dit WK gekeken?