d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Nederlands > Koninginnedag Apeldoorn
Prev14567Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Gold: 5,901.42
May 4 2009 11:16am
Quote (Falkerakatim @ Mon, 4 May 2009, 18:16)
sportvliegtuigje of niet ... lukt niet man

vaggie is de man, hij kan alles
moet je respect voor hebbe
Member
Gold: 0.00
May 4 2009 11:27am
Quote (Falkerakatim @ Mon, May 4 2009, 07:16pm)
sportvliegtuigje of niet ... lukt niet man

onzin ik denk zelfs dat het makkelijk is

bus raken met een wendbaar vliegtuigje..
Member
Gold: 4,132.00
May 4 2009 11:57am
Quote (VaggieVaggie @ Mon, May 4 2009, 05:27pm)
onzin ik denk zelfs dat het makkelijk is

bus raken met een wendbaar vliegtuigje..

de kans dat het zou gebeuren is veel te miniem ...
wat is de kans .. dat een gefrustreerd persoon zonder werk, die uit zijn huis geschopt word, een sportvliegtuig heeft ... enige kennis heeft van vliegen heeft .... dit zou doen is bijna onbestaand ...

waar de "normale" beveiliging wel aan zou moeten denken .. is de kans dat er bepaalde mensen niet zo blij zijn met koningin en die haar willen kwaad doen .. wel bestaat...
de normale veiligheid zou er moeten zijn om deze "gekken" tegen te houden ...

het is natuurlijk logisch dat ze niet kunnen beveiligen tegen een of andere zelfmoordterrorist of iets dergelijks...

zijn punt ... dat de beveiliging van de koninging niet goed genoeg was om een zot met een auto (die evengoed een dronken of stonede of psychiatrische persoon kon zijn zonder enig motief) te stoppen... is dus bewezen

Member
May 4 2009 01:18pm
Quote (Falkerakatim @ Mon, May 4 2009, 07:57pm)
de kans dat het zou gebeuren is veel te miniem ...
wat is de kans .. dat een gefrustreerd persoon zonder werk, die uit zijn huis geschopt word, een sportvliegtuig heeft ... enige kennis heeft van vliegen heeft .... dit zou doen is bijna onbestaand ...

waar de "normale" beveiliging wel aan zou moeten denken .. is de kans dat er bepaalde mensen niet zo blij zijn met koningin en die haar willen kwaad doen .. wel bestaat...
de normale veiligheid zou er moeten zijn om deze "gekken" tegen te houden ...

het is natuurlijk logisch dat ze niet kunnen beveiligen tegen een of andere zelfmoordterrorist of iets dergelijks...

zijn punt ... dat de beveiliging van de koninging niet goed genoeg was om een zot met een auto (die evengoed een dronken of stonede of psychiatrische persoon kon zijn zonder enig motief) te stoppen... is dus bewezen

goed punt man

maar de kans dat een gek recht door mensen heen rijd met een zwarte swift om daarna de konigin haar bus te beuken met de bedoeling haar te doden is niet miniem?

ja daar moet je voorbereid op zijn..

spreek jij jezelf altijd tegen? of snapte je gewoon echt niet wat ik bedoelde?
Member
May 4 2009 01:23pm
Quote (VaggieVaggie @ Mon, May 4 2009, 07:18pm)
goed punt man

maar de kans dat een gek recht door mensen heen rijd met een zwarte swift om daarna de konigin haar bus te beuken met de bedoeling haar te doden is niet miniem?

ja daar moet je voorbereid op zijn..

spreek jij jezelf altijd tegen? of snapte je gewoon echt niet wat ik bedoelde?

de kans ... dat een gek met een auto .. welke dan ook ... door een menigte beukt met de bedoeling haar te doden .. is bestaande.. en zou door deftige beveiliging worden gestopt...

die kerel die aanreed.. was geen zelfmoordterrorist... het was geen kerel die onopgemerkt in de menigte stond met explosieven op zijn lijf ...
dus ik spreek mezelf niet tegen ...

ik zeg gewoon .. dat een goeie beveiliging .. de meest courante bedreigingen ZEKER zou moeten kunnen tegenhouden ... maar dat er uitzonderingen zijn zoals ... zelfmoordterroristen ... een of andere gek met een geweer in de menigte etc...
waartegen ze maar weinig kunnen doen..

tegen een auto .. die al een paar 100 meter verder gewoon de straat op kan zonder dat deze deftig is afgesloten ... de route niet deftig beveiligd... etc etc etc... dat is een grove fout van de beveiliging
Member
May 4 2009 01:30pm
Quote (Falkerakatim @ Mon, May 4 2009, 09:23pm)
de kans ... dat een gek met een auto .. welke dan ook ... door een menigte beukt met de bedoeling haar te doden .. is bestaande.. en zou door deftige beveiliging worden gestopt...

die kerel die aanreed.. was geen zelfmoordterrorist... het was geen kerel die onopgemerkt in de menigte stond met explosieven op zijn lijf ...
dus ik spreek mezelf niet tegen ...

ik zeg gewoon .. dat een goeie beveiliging .. de meest courante bedreigingen ZEKER zou moeten kunnen tegenhouden ... maar dat er uitzonderingen zijn zoals ... zelfmoordterroristen ... een of andere gek met een geweer in de menigte etc...
waartegen ze maar weinig kunnen doen..

tegen een auto .. die al een paar 100 meter verder gewoon de straat op kan zonder dat deze deftig is afgesloten ... de route niet deftig beveiligd... etc etc etc... dat is een grove fout van de beveiliging

jij verkracht het woord deftig

deze discussie is echt te kansloos sinds
1. dit wel een zelfmoord aanslag was
2. dit wel een of andere gek was met een suzuki swift in het publiek ^^^^^^^
3. de kans dat je iemand in het publiek met een geweer of explosieven kunt tegen houden groter is dan een fucking man met een suzuki swift die weet ik veel hoe hard rijd
4. jij een belg bent en er dus niets aan kunt doen, en ik geen zin heb je de hele avond les te geven in logica..
Member
May 4 2009 01:41pm
Quote (VaggieVaggie @ Mon, May 4 2009, 07:30pm)
jij verkracht het woord deftig

deze discussie is echt te kansloos sinds
1. dit wel een zelfmoord aanslag was
2. dit wel een of andere gek was met een suzuki swift in het publiek ^^^^^^^
3. de kans dat je iemand in het publiek met een geweer of explosieven kunt tegen houden groter is dan een fucking man met een suzuki swift die weet ik veel hoe hard rijd
4. jij een belg bent en er dus niets aan kunt doen, en ik geen zin heb je de hele avond les te geven in logica..

1. het was GEEN zelfmoordaanslag ... een zelfmoordaanslag is een aanslag waarbij een persoon zich opzettelijk vermoord en daarmee anderen wil meepakken... deze persoon wou gewoon DODEN... maar heeft de pech gehad om zichzelf daarbij ongewild tegen een monument kapot te rijden
2. het was een gek met een suziki swift.. ja ... maar je snapt het punt niet helemaal ... ik praat over het feit dat de beveiliging moet voorkomen dat er mensen (mensen in het algemeen .. niet alleen gekken/dronken personen/mensen die onder invloed van drugs zijn) met een AUTO ( niet alleen mensen met een zware suzuki swift) dit kunnen doen. ik praat over de verzameling van mensen/auto's.. en niet alleen over 1 welbepaald geval .. ik hoop dat je dit nu EINDELIJK begrijpt na een uitleg van 2 lijnen
3. de kans dat mensen van de beveiliging in een juichende menigte iemand zien die onder zijn/haar jas een bom heeft zitten die ze kunnen laten afgaan als zij dat willen... is veel kleiner dan moesten ze de straten waarlangs de menigte staat of de bus rijd deftig af te sluiten waardoor een auto niet door kan ... (dit kan met heel simpele goedkope obstakels) ... als je wilt kan ik er nog een bijhorend tekeningetje bij maken hoe je een straat afzet...
4. het feit dat ik een belg ben .. heeft hier niets mee te maken ... en je daarbijhorende argument dat jij MIJ les geeft in logica slaat bij dit vierde punt helemaal op niets ...

maarja ... je mag ervan denken wat je wilt :) indien je verder wilt discussieren ... :p ik blijf online terwijl ik naar de tv aan het kijken ben :)
Member
May 4 2009 01:54pm
1. ja man hij had vast verwacht er levend vanaf te komen want zijn leven zag er zo mooi uit en het was zo'n geweldige buurman!
2. sorry wat? jij denkt echt dat het iets met beveiliging te maken had? wat een achterlijke mongool ben jij ik val terug op mijn vliegtuig verhaal als je zo dom gaat doen
3. om iemand te "vermoorden of een aanslag te plegen" zou je met de bom dichtbij moeten komen tenzij jij een manier hebt om 40 kilo c4 te verbergen onder je jas zonder dat honden het ruiken, anders is het gewoon triest..
4. hahahahhaha
Member
Gold: 11.33
May 5 2009 03:32am
1-2-1-2-3-4
Give me more loving than I’ve ever had
Make me feel better when I’m feeling sad
Tell me I’m special even though I know I’m not
Make me feel good when I hurt so bad
Barely getting mad
I’m so glad I found you
I love being around you
You make it easy
Its as easy as 1-2-1-2-3-4
There’s only one thing
To Do
Three words
For you
(I love you) I love you
There’s only one way to say
Those three words
That’s what I’ll do
(I love you) I love you
Give me more loving from the very start
Piece me back together when I fall apart
Tell me things you never even tell your closest friends
Make me feel good when I hurt so bad
You’re the best that I’ve had
And I’m so glad I found you
I love being around you
You make it easy
It’s easy as 1-2-1-2-3-4
There’s only one thing
To Do
Three words
For you
(I love you) I love you
Those three words
That’s what I’ll do
(I love you) I love you
(I love you) I love you
You make it easy
It’s easy as 1 2 1 2 3 4
There’s only one thing
To Do
Three words
For you
(I love you) I love you
Those three words
That’s what I’ll do
(I love you) I love you
(I love you) I love you
1-2-3-4
I love you
(I love you) I love you
Banned
Gold: Locked
Trader: Scammer
Warn: 20%
May 7 2009 12:05pm
Quote (Kanni @ Fri, 1 May 2009, 13:03)
Ik hoop eigenlijk dat South Park hier een parodie op maakt.

Lol'd.
Go Back To Nederlands Topic List
Prev14567Next
Add Reply New Topic New Poll