Quote (gamebrain @ Sat, Jun 24 2006, 07:13pm)
Quote (wolfboy @ Sat, Jun 24 2006, 04:29pm)
Stom, dat het uberhaupt kan vind ik niet kunnen.
Zoek een leven in plaats van een programma te maken om rijk te worden met een spel..
Edit: Niet de Blizzard mederwerkers maar de dupe prog makers.
Kgeef jullie allemaal wel gelijk hoor, en het is wel egoistisch van die mensen om te dupen en daarmee rijk te worden.
Maar stel nu dat je er real life money mee kan maken, wat zal jou de rest schelen. Eerlijk hoor.. Dan denkje maar: Ik kan misbruik maken van al die mannetjes die stinkend rijk willen worden, ik zet mn stuff op Ebay en verdien er geld aan.
Denk niet datik een beest ben ofzo, maar je kan er wel nog goed geld aan verdienen asje goe te werk gaat.
En zo is het gewoon, je vind itemshop owner, of vriend die er 1 kent, en je gaat slaven

.
Quote (ReadyAimFire @ Mon, Jun 26 2006, 08:30am)
Je weet duidelijk iets niet ^^
Er is tegenwoordig een vrij bekende dupe-methode zonder 3rd party programs en je hebt er niet veel voor nodig. Nuja ik ga niet zeggen hoe je het moet doen want dat mag niet op dit forum + ik heb er zwaar de pest aan dat je tegenwoordig zelfs van 32020s niet meer zeker kan zijn dat ze niet poofen dus ik wil zo min mogelijk dupers

En die methods maken crap dupes die 90% van de tijd zonder iets op je char te doen, je items laat poofe.
3rd party (shopdupes) zijn het beste, zijn dus wel altijd WITTE items, runes en voorgesockte armors/weaps
door dit te zeggen krijg je warn door de N*B-er Han die een vriendje die geen nederlands spreekt mij laat warnen?