d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Nederlands > Wat Wens Jij
Prev14567Next
Add Reply New Topic New Poll
Banned
Gold: 0.00
Warn: 60%
Jan 18 2009 05:37pm
Quote (irritant @ Sun, Jan 18 2009, 11:21pm)
dat is geen dodge, ik heb de goede hoop in jou verloren, ik kan niet eeuwen door blijven gaan tegen een loser als jij die constant maar met dezelfde 'argumenten' terug blijft komen, terwijl ik die al meer dan 10 keer ontkrachtigd heb, en dan kom je weer terug met nutteloze comebacks die kant noch wal raken

eigen jezelf de 'overwinning' maar toe als jij je daar zo goed van gaat voelen, ik weet tenslotte beter dan jij, en dat is het enige wat voor mij telt
ik dacht dat je me posts niet meer ging lezen...?
ik had al gewonnen toen je poste dat je kisten en bomberjacks droeg en van gotics en gabbermeisjes hield
dat werd daarna nog even extra hard bevestigd toen je met de kerstdagen rond 6 uur sochtens je negerhaat ging spammen.

maar waarschijnlijk weet je het beter want je bent een hoogopgelijde pijpfitter.
Member
Jan 18 2009 05:59pm
Quote (shadowstriker89 @ Sun, Jan 18 2009, 11:37pm)
ik dacht dat je me posts niet meer ging lezen...?
ik had al gewonnen toen je poste dat je kisten en bomberjacks droeg en van gotics en gabbermeisjes hield
dat werd daarna nog even extra hard bevestigd toen je met de kerstdagen rond 6 uur sochtens je negerhaat ging spammen.

maar waarschijnlijk weet je het beter want je bent een hoogopgelijde pijpfitter.

hoog opgeleidde

en nee ik ben nog 2e fitter

je hebt geen idee waar je het over hebt, dat toont al aan hoe dom je bent

en jij wint niks, dat waan je je maar

en daar ga je weer, weer over die gothic meiden en gabberhoertjes, waarvan ik nu ongeveer meer dan 15 keer je argumenten heb ontkrachtigd, je blijft het maar proberen en iedere keer als je dat erbij haalt haal je in feite alleen maar jezelf onderuit omdat je aantoont dat je totaal geen argumentatie hebt, en als je die wel hebt kan je die niet onderbouwen

en wat maakt het uit dat het kerst was?

burgerlijk meelopertje, kerst is een must voor jou zeker, omdat iedereen het doet doe jij het ook maar

ga eens een eigen mening vormen, jouw mening is gebaseerd op die van de kudde, slappe ziel

ik draag trouwens maar 1 bomberjack, niet meerdere

en ik heb ook 'normale' kleding, jammer genoeg voor jou

daar gaan al je argumenten, maar je bent welkom om het zoals gewoonlijk weer opnieuw te proberen
Banned
Warn: 60%
Jan 18 2009 07:32pm
beschuldig je mij van het ''opnieuw proberen''? ;DDD

is dit niet EXACT de reden dat je steeds een nieuwe account aanmaakt? om het ''opnieuw te proberen''? geef het op.

dat je pijpfitter bent en doet alsof het een goede baan is toont aan hoe dom je bent
oja en ik dacht serieus dat je altijd 2 bomberjacks tegelijkertijd droeg.
en hier begin je weer hoe je zo je best doet om nergens bij te horen een argument van mij wat je zogenaamt ook al iets van 10x ontkracht had. het is een kwestie van posts zoeken om die shit van gabbermeisjes en gotics te quoten. ''sommige meisjes waar ik mee omga zijn net zo als mij'' en toen ik die gotic van je hyves poste was ze knapper als een gewoon blond meisje volgens jou. heb daar alleen niet de moeite voor over atm.
Member
Gold: 5,901.42
Jan 19 2009 02:51am
Quote (irritant @ Mon, 19 Jan 2009, 00:21)
eigelijk snap ik hem niet nee

heb je dit zelf wel geleze? ohmy.gif
Member
Gold: 224.00
Jan 19 2009 03:32am
Ewa, ik heb die shit ontkrachtigd.

Overigens is pijpfitten zéér ingewikkeld. Je hoeft er zelfs je middelbare school niet voor af te maken. Het is geen baan, het is een levensstijl.

Laatst nog: ik kocht een broek, kreeg ik mijn voet niet door de pijp heen. Ik in paniek: "EWA MIJN BEEN NIET IN DEZE PIJP FITTEN". Tegelijkertijd werd het me pijnlijk duidelijk dat ik nu zonder mensen als kruispiloot nooit die broek zou kunnen dragen.

Bedankt, kruispioot, ik hou van je. En van je bomberjacks.

Member
Gold: 179.04
Jan 19 2009 03:40am
Quote (Wuben[NM] @ Mon, Jan 19 2009, 11:32am)
Ewa, ik heb die shit ontkracht.

Overigens is pijpfitten zéér ingewikkeld. Je hoeft er zelfs je middelbare school niet voor af te maken. Het is geen baan, het is een levensstijl.

Laatst nog: ik kocht een broek, kreeg ik mijn voet niet door de pijp heen. Ik in paniek: "EWA MIJN BEEN NIET IN DEZE PIJP FITTEN". Tegelijkertijd werd het me pijnlijk duidelijk dat ik nu zonder mensen als kruispiloot nooit die broek zou kunnen dragen.

Bedankt, kruispioot, ik hou van je. En van je bomberjacks.

Fixed.

Quote (irritant @ Mon, Jan 19 2009, 01:59am)
hoog opgeleidde

en nee ik ben nog 2e fitter

je hebt geen idee waar je het over hebt, dat toont al aan hoe dom je bent

en jij wint niks, dat waan je je maar

en daar ga je weer, weer over die gothic meiden en gabberhoertjes, waarvan ik nu ongeveer meer dan 15 keer je argumenten heb ontkracht, je blijft het maar proberen en iedere keer als je dat erbij haalt haal je in feite alleen maar jezelf onderuit omdat je aantoont dat je totaal geen argumentatie hebt, en als je die wel hebt kan je die niet onderbouwen

en wat maakt het uit dat het kerst was?

burgerlijk meelopertje, kerst is een must voor jou zeker, omdat iedereen het doet doe jij het ook maar

ga eens een eigen mening vormen, jouw mening is gebaseerd op die van de kudde, slappe ziel

ik draag trouwens maar 1 bomberjack, niet meerdere

en ik heb ook 'normale' kleding, jammer genoeg voor jou

daar gaan al je argumenten, maar je bent welkom om het zoals gewoonlijk weer opnieuw te proberen

Fixed. Tering wat ben jij een achterlijk kankerjong.

This post was edited by Lucas[NM] on Jan 19 2009 03:41am
Member
Gold: 224.00
Jan 19 2009 04:01am
Ik deed die boy na. Niks fixed.
Member
Gold: 6.22
Jan 19 2009 04:10am
Quote (Lucas[NM] @ Mon, 19 Jan 2009, 10:40)
Fixed.
En dan 'kruispioot' over het hoofd zien. Tsk tsk.

Member
Gold: 179.04
Jan 19 2009 04:12am
Quote (Chlamydia @ Mon, Jan 19 2009, 12:10pm)
En dan 'kruispioot' over het hoofd zien. Tsk tsk.

Que?!

Staat zijn post tussen die 2 dan.
Member
Gold: 6.22
Jan 19 2009 04:13am
Quote (Lucas[NM] @ Mon, 19 Jan 2009, 11:12)
Que?!

Staat zijn post tussen die 2 dan.
Nee, dat staat in de post van Wuub. Een voor laatste zin.
Go Back To Nederlands Topic List
Prev14567Next
Add Reply New Topic New Poll