d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Nederlands > Is Spelling Een Teken Van Zwakte? > Nou?
Prev1456789Next
Add Reply New Topic New Poll
Banned
Posts: 3,466
Joined: Nov 30 2008
Gold: 0.00
Warn: 60%
Dec 11 2008 01:44pm
dus je hebt het al nagecheckt om de exacte verschillen tussen gotics en jezelf vast te stellen?
Banned
Posts: 4,713
Joined: Jun 12 2008
Gold: 0.00
Warn: 70%
Dec 11 2008 02:43pm
Quote (shadowstriker89 @ Thu, Dec 11 2008, 07:44pm)
dus je hebt het al nagecheckt om de exacte verschillen tussen gotics en jezelf vast te stellen?


yup, ik vindt het namelijk leuk om sukkeltjes als jij op de feiten te wijzen als ze cleuless over een onderwerp mee proberen te praten
Member
Posts: 2,350
Joined: Sep 4 2008
Gold: 0.00
Warn: 30%
Dec 11 2008 04:24pm
Quote (kruispiloot @ Thu, Dec 11 2008, 08:43pm)
yup, ik vindt het namelijk leuk om sukkeltjes als jij op de feiten te wijzen als ze cleuless over een onderwerp mee proberen te praten


Zo is 't maar net.
Banned
Posts: 4,713
Joined: Jun 12 2008
Gold: 0.00
Warn: 70%
Dec 11 2008 04:25pm
^^
Member
Posts: 2,350
Joined: Sep 4 2008
Gold: 0.00
Warn: 30%
Dec 11 2008 04:30pm
Quote (kruispiloot @ Thu, Dec 11 2008, 10:25pm)
^^


biggrin.gif
Member
Posts: 11,157
Joined: Sep 18 2005
Gold: 35.72
Dec 12 2008 07:29pm
Quote (kruispiloot @ Thu, Dec 11 2008, 05:20pm)
hoe zielig ben je

als de boodschap overkomt, maar 1 lettertje misschien niet op de juiste plaatst staat, waar zit je dan zielig over te doen, hoe diep kan een mens zinken zeg


deze keer kon ik het zelf niet beter verwoorden , dikkevette vouche

cheerz wink.gif

Banned
Posts: 3,466
Joined: Nov 30 2008
Gold: 0.00
Warn: 60%
Dec 12 2008 07:34pm
Quote (jimske @ Sat, Dec 13 2008, 01:29am)
deze keer kon ik het zelf niet beter verwoorden  , dikkevette vouche

cheerz wink.gif


nog 1 zon domme post en we dissen je weer zo kankerhard dat je minstens 2 maanden opgekankerd bent

Quote (kruispiloot @ Thu, Dec 11 2008, 08:43pm)
yup, ik vindt het namelijk leuk om sukkeltjes als jij op de feiten te wijzen als ze cleuless over een onderwerp mee proberen te praten


jij praat zelf over het onderwerp mee, wij noemde het toevallig. en nee, feitelijk weten wat het verschil is tussen een gotic en jezelf is NIET iets om trots op te zijn.

http://www.youtube.com/watch?v=NGI_UA18RsI

hoe kankerlang ga je doen over je post jimske? ben je aan het uitzoeken of hij wel verbaal correct is enzo?
ik ga namelijk ff mailtjes versturen en dan maffen want ik ga morgen NAAR DE STAD.


later

This post was edited by shadowstriker89 on Dec 12 2008 07:41pm
Member
Posts: 11,157
Joined: Sep 18 2005
Gold: 35.72
Dec 12 2008 07:47pm
euhm shadowstriker ? weer ? sry dat ik niet elke dag ff kom kijken naar je reactie happy.gif ( it's called a life )

en btw sleep.gif ik zie dat jouw post nog altijd even "hendrick" achtig is,

nuja voor mij zijn jullie ook gelijken e

sweet dreams me mongje
Member
Posts: 26,055
Joined: Apr 4 2006
Gold: 0.70
Warn: 30%
Dec 13 2008 02:50am
join je in 05 en ben je nog steeds een rand
Member
Posts: 7,405
Joined: Feb 25 2005
Gold: 224.00
Dec 13 2008 02:54am
Quote
Tegenwoordig zijn tienduizenden mensen op zoek naar een leuke date via internet. Het succes van singles op de datingsites is afhankelijk van het taalgebruik waarmee ze zich online presenteren. Spelfouten worden gezien als teken van een lage sociale klasse en dit schrikt vooral de vrouwen af.


Dat wordt geen internet daten voor sommigen van jullie!
Go Back To Nederlands Topic List
Prev1456789Next
Add Reply New Topic New Poll