Quote (jimske @ Sat, Dec 13 2008, 01:29am)
deze keer kon ik het zelf niet beter verwoorden ,
dikkevette vouchecheerz

nog 1 zon domme post en we dissen je weer zo kankerhard dat je minstens 2 maanden opgekankerd bent
Quote (kruispiloot @ Thu, Dec 11 2008, 08:43pm)
yup, ik vindt het namelijk leuk om sukkeltjes als jij op de feiten te wijzen als ze cleuless over een onderwerp mee proberen te praten
jij praat zelf over het onderwerp mee, wij noemde het toevallig. en nee, feitelijk weten wat het verschil is tussen een gotic en jezelf is NIET iets om trots op te zijn.
http://www.youtube.com/watch?v=NGI_UA18RsIhoe kankerlang ga je doen over je post jimske? ben je aan het uitzoeken of hij wel verbaal correct is enzo?
ik ga namelijk ff mailtjes versturen en dan maffen want ik ga morgen NAAR DE STAD.
later
This post was edited by shadowstriker89 on Dec 12 2008 07:41pm