d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Nederlands > Nvd
Prev145678Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Gold: 0.00
Jun 3 2006 04:52am
Quote (Wuben[NM] @ Sat, 3 Jun 2006, 09:34)
Ikhebergeen probleem mee tenzij het, zoals in de meeste gevallen, gaatomouderejongens die meisjes "gebruiken" en "manipuleren" zodatzeuiteindelijkovertuigd is om seks te hebben. In deze gevallen gaathetdan om eenonrechtstreekse vorm van onvrijwillige seks.

Datmeisjeis er zelf ook bij. Als zij de wilskracht ontbeert om 'nee' tedurvenzeggen, moet die jongen daar maar rekening mee houden?Zoietsmoet van 2kanten komen, als je het mij vraagt. Gevaarlijkemening,weet ik, maar omalles op jongens af te schuiven is te simpel.

Maar een meisje dat gemanipuleerd is en overtuigd van het feit dat het wél ok is zal nooit "nee" zeggen, juist omdàt ze gemanipuleerd is. *zucht*
Als de jongen laat blijken dat hij het meisje graag ziet, terwijl dat helemaal niet het geval is, en als gevolg van het feit dat dat meisje hem gelooft seks hebben, is dat het gevolg van manupilatie. Als dat meisje had geweten dat die jongen helemaal niet in haar geïnteresseerd was, behalve op seksueel vlak, had ze natuurlijk ook niet ingestemd om te neuken (tenzij ze er zelf zo over dacht). Begrijp je?

Ik weet! Zonder een vorm van liefde kan een mens immers niet leven. heart.gif

Groot verschil tussen seksuele/romantische liefde en een andere vorm van liefde.

Wellicht, ja.

Viamanupilatieen leugens het meisje overtuigen van seks te hebbenterwijlje nietgeïntereseerd bent in een ander aspect van dat meisje.

Ha,moraalridder.Metsommige meisjes met wie ik naar bed ben geweest, kon het mij ookgeenene fuck interesseren wat haar mening over wat dan ook is. Seks =seks.Seks hoeft niks met liefde te maken te hebben.

Tja, decadentie/waardenverval van de 21ste eeuw. smile.gif

Je moet de zaken niet verdraaien.

Jeoorspronkelijkevraagwas "BEN IK ENG?" wat een SUBJECTIEF antwoordopleverd. Hetantwoord opdie vraag (ben ik eng?) VANUIT MIJN STANDPUNT luidt datwanneer hetleeftijdsverschil vanaf 18 jarige leeftijd, >20 jaar.Bij kinderenvind ik 4 jaar al veel, adolescenten beschouw ik zoalsvolwassenen.

Nu,de vraag "of je dat mag" isnatuurlijkbelachelijk. Natuurlijk mag je dat(indien je volwassenbent), daarstaat geen begrenzing op. Vervormvolgende keer de vraagniet.

Heh, jammer. Had graag een waardeoordeel uitgelokt.
Vier jaar vind jij te veel. Dus een jongen van 18 met een meisje van 14 vind jij te veel? Vreemd.

Dat vind ik niet teveel, boterkoekje, zoek de fout!

This post was edited by ¢?NNI on Jun 3 2006 04:55am
Member
Gold: 224.00
Jun 3 2006 05:18am
Maar een meisje dat gemanipuleerd is en overtuigd van het feit dat het wél ok is zal nooit "nee" zeggen, juist omdàt ze gemanipuleerd is. *zucht*
Als de jongen laat blijken dat hij het meisje graag ziet, terwijl dat helemaal niet het geval is, en als gevolg van het feit dat dat meisje hem gelooft seks hebben, is dat het gevolg van manupilatie. Als dat meisje had geweten dat die jongen helemaal niet in haar geïnteresseerd was, behalve op seksueel vlak, had ze natuurlijk ook niet ingestemd om te neuken (tenzij ze er zelf zo over dacht). Begrijp je?

Ja, dat begrijp ik. Hoe erg is dat? Jij doet alsof mannen de sekszoekende duivels zijn. Vrouwen zijn minstens zo erg, believe me.

Interesse in iemands lichaam en seksuele kunsten is ook interesse.

Onzin. Pure onzin dit. Jij houdt angstvallig vast aan waarden waar jij toevallig in gelooft. Helaas voor jou is de wereld niet zo terughoudend.

Alsof er iets veranderd is sinds de 20e eeuw, haha.

Ah, my bad. Wat vind je dan wel te veel?

Member
Jun 3 2006 05:44am
Quote (Wuben[NM)
,Sat, 3 Jun 2006, 12:18]
Maareen meisje datgemanipuleerd is en overtuigd van het feit dat het wélok is zal nooit"nee" zeggen, juist omdàt ze gemanipuleerd is. *zucht*
Alsde jongenlaat blijken dat hij het meisje graag ziet, terwijl dathelemaal niethet geval is, en als gevolg van het feit dat dat meisjehem gelooft sekshebben, is dat het gevolg van manupilatie. Als dat meisje had gewetendat die jongen helemaal niet in haar geïnteresseerd was, behalve opseksueel vlak, had ze natuurlijk ook niet ingestemd omte neuken (tenzijze er zelf zo over dacht). Begrijp je?

Ja,dat begrijpik. Hoe erg is dat? Jij doet alsof mannen de sekszoekendeduivels zijn.Vrouwen zijn minstens zo erg, believe me.

Het feit dat er ook vrouwen zijn die zo denken neemt niet weg dat ze beide (zowel mannen als vrouwen), personen die NIET zo denken, kwetsen. Redeneren is heel wat minder dan je taaltalenten, merk ik. Een gezonde dosis empathie kom je ook tekort.

Quote (Wuben[NM)
,Sat, 3 Jun 2006, 12:18]Interesse in iemands lichaam en seksuele kunsten is ook interesse.

Ja, hoezo? Ik heb nooit het tegengestelde beweerd.

Quote (Wuben[NM)

Onzin.Pureonzin dit. Jij houdt angstvallig vast aan waarden waar jij toevallig ingelooft. Helaas voor jou is de wereld niet zo terughoudend.

Achja, ik heb bepaalde waarden. Is het schandalig dat ik alleen met meisje neuk die ik ook echt kan uitstaan, en graag zie (wanneer dat omgekeerd ook zo is)? Ben ik nu "conservatief"? Is het schandalig dat ik meisjes niet vanalles wijsmaak om er uiteindelijk seks mee te hebben?
P.S. Hoe oud ben jij?

Quote (Wuben[NM)
,Sat,3 Jun 2006, 12:18]Alsof er ietsveranderd is sinds de 20e eeuw, haha.

Slimme opmerking.
De sociale controle van het katholicisme was overwegend aanwezig in de 20ste eeuw tot in de jaren '70, vanaf dan verminderde die impact. Sinds'70 verminderde de hele taboe rond "seks" en was het geen schande meer om erover te praten. Die evolutie is blijven duren en is nog bezig, hopelijk stopt die op tijd, voor we door seks geïndoctrineerdegeneraties krijgen. smile.gif

Quote (Wuben[NM)

Ah, my bad. Wat vind je dan wel te veel?

Je kan natuurlijk mijn vorige post nog een keer lezen!

Quote (¢?NNI)
Hetantwoord opdie vraag (ben ik eng?) VANUIT MIJN STANDPUNT luidt dat wanneer het leeftijdsverschil VANAF 18 jarige leeftijd, >20 jaar. Bij kinderen vind ik 4 jaar al veel, adolescenten beschouw ik zoals volwassenen.

MAW:
0 tem 17: 4 jaar
> 17: > 15 - 20 jaar

Begrijp je het nu?

This post was edited by ¢?NNI on Jun 3 2006 05:47am
Member
Jun 3 2006 06:01am
Het feit dat er ook vrouwen zijn die zo denken neemt niet weg dat ze beide (zowel mannen als vrouwen), personen die NIET zo denken, kwetsen. Redeneren is heel wat minder dan je taaltalenten, merk ik. Een gezonde dosis empathie kom je ook tekort.

Haha, ben je gekwetst? Ahhh.. heart.gif

Het is maar seks! Ik dacht eerst ook zoals jij, until life struck. Puur door redeneren ben ik wat vrijer in mijn opvattingen geworden.

Achja, ik heb bepaalde waarden. Is het schandalig dat ik alleen met meisje neuk die ik ook echt kan uitstaan, en graag zie (wanneer dat omgekeerd ook zo is)? Ben ik nu "conservatief"? Is het schandalig dat ik meisjes niet vanalles wijsmaak om er uiteindelijk seks mee te hebben?
P.S. Hoe oud ben jij?

Nee, dat is niet schandalig. Je keert het alleen om: jij valt mannen die vrouwen in bed praten aan. Ik snap niet waarom. Dat doe jij toch ook? Of komen ze bij jou op je af en smeken ze of je alsjeblieft teder de liefde wilt bedrijven?

Ik ben 20 trouwens en heb seks met vrouwen op wie ik niet verliefd ben. AAARGH WUBEN DE ZONDAAR!!1!!

De sociale controle van het katholicisme was overwegend aanwezig in de 20ste eeuw tot in de jaren '70, vanaf dan verminderde die impact. Sinds'70 verminderde de hele taboe rond "seks" en was het geen schande meer om erover te praten. Die evolutie is blijven duren en is nog bezig, hopelijk stopt die op tijd, voor we door seks geïndoctrineerdegeneraties krijgen. smile.gif

Tja, secularisatie van de maatschappij. Troost je: voor het katholicisme was het net zo'n vrijgevochten boel als nu. Dat stijve gedoe omtrent seks voor het huwelijk en liefde/seks dat onlosmakelijk met elkaar verbonden is, is niet voor niks achterhaald.

Door seks geïndoctrineerde generaties? Ik probeer me daar wat bij voor te stellen. Krijg waanideeën en ze bevallen nog ook.

Je kan natuurlijk mijn vorige post nog een keer lezen!
Hetantwoord opdie vraag (ben ik eng?) VANUIT MIJN STANDPUNT luidt dat wanneer het leeftijdsverschil VANAF 18 jarige leeftijd, >20 jaar. Bij kinderen vind ik 4 jaar al veel, adolescenten beschouw ik zoals volwassenen.

MAW:
> 17:  > 15 - 20 jaar

Begrijp je het nu?

Nee, je schrijft erg onduidelijk en dat bedoel ik serieus. Dus als iemand 18 wordt, mag hij (volgens jou) meer dan toen hij nog 17 was?

This post was edited by Wuben[NM] on Jun 3 2006 06:02am
Member
Jun 3 2006 06:32am
Quote (Wuben[NM)
,Sat, 3 Jun 2006, 13:01]Haha, ben je gekwetst? Ahhh.. heart.gif

Nope, waarom denk je dat?

Quote (Wuben[NM)
,Sat,3Jun2006, 13:01]Het is maar seks! Ik dacht eerst ook zoals jij,untillifestruck. Puurdoor redeneren ben ik wat vrijer in mijnopvattingengeworden.

Leuk voor jou, ik blijf toch bij mijn waarden, jouw ervaringen hebben daar geen effect op.

Quote (Wuben[NM)
,Sat,3Jun2006, 13:01]Nee,datis nietschandalig. Je keert het alleen om: jij valtmannen dievrouwenin bedpraten aan. Ik snap niet waarom. Dat doe jijtoch ook?Of komenze bijjou op je af en smeken ze of je alsjeblieftteder deliefdewiltbedrijven?

Dat doe ik wanneer ik dat meisje graag zie en wanneer ik er mee samen ben. Dat is het verschil.

Quote (Wuben[NM)
,Sat,3Jun 2006, 13:01]Ik ben 20 trouwens en heb seks met vrouwen op wieikniet verliefd ben. AAARGH WUBEN DE ZONDAAR!!1!!

Jongen, je moet me — gedreven door je frustraties — niet in een pro-katholiek/religieus kader proberen te plaatsen, want dat is niethet geval. Jouw seksuele betrekkingen kunnen me persoonlijk niets schelen. Ik bedoel, als jij je gedraagt als een pro-deo hoer is dat jouw zaak, maar ik vind mijn waarden menselijker, volwassener en meer verantwoord.

Quote (Wuben[NM)
,Sat,3 Jun 2006,13:01]Tja,secularisatie van de maatschappij.

Dus er zijn wél veranderingen ten opzichte van de vorige eeuw?

Quote (Wuben[NM)
,Sat,3Jun2006, 13:01]Troost je: voor het katholicisme washetnetzo'nvrijgevochten boel als nu. Dat stijve gedoe omtrentseksvoorhethuwelijk en liefde/seks dat onlosmakelijk met elkaarverbondenis, is niet voor niks achterhaald.

Nogmaals: ik ben geen voorstander van de katholieke standpunten omtrend seks.

Quote (Wuben[NM)
,Sat,3Jun2006, 13:01]Door seks geïndoctrineerde generaties? Ik probeermedaar watbij voor te stellen. Krijg waanideeën en ze bevallennogook.

Jep, door seks geïndoctrineerde generaties.
Ga anders maar wat taalfouten verbeteren, dit soort discussies zijn niet aan jou besteed, mede vanwege het feit dat jouw kennis inzake psychologische analyses 0 is.

Quote (Wuben[NM)
,Sat, 3 Jun 2006, 13:01]Nee,je schrijft erg onduidelijk en dat bedoel ik serieus.

Als je vind dat ik onduidelijk schrijf wilt dat zeggen dat jouw interpretatievermogen op een heel laag pitje staat.

Quote (Wuben[NM)
,Sat, 3 Jun 2006, 13:01]Dus als iemand 18wordt, mag hij (volgens jou) meer dan toen hij nog 17 was?

Wie heeft het hier over "mogen", oetlul?
Dat was een antwoord op de vraag "wat vind jij ENG". Neem anders wat meer tijd om te antwoorden; je kan de woorden juist spellen maar de inhoud is tezwak om een goede discussie te kunnen voeren.
*zucht*

Edit: leuk, die quotes!

This post was edited by ¢?NNI on Jun 3 2006 06:42am
Banned
Gold: 0.01
Warn: 20%
Jun 3 2006 06:44am
"Het is maar seks"

Naar mijn mening gaat het daar bij veel mensen tegenwoordig al fout.
Member
Jun 3 2006 07:34am
Nope, waarom denk je dat?

Omdat je dit zei: "Het feit dat er ook vrouwen zijn die zo denken neemt niet weg dat ze beide (zowel mannen als vrouwen), personen die NIET zo denken, kwetsen."

Leuk voor jou, ik blijf toch bij mijn waarden, jouw ervaringen hebben daar geen effect op.

Gelukkig niet nee, haha.

Dat doe ik wanneer ik dat meisje graag zie en wanneer ik er mee samen ben. Dat is het verschil.

Hmm, mijn Spoed-ervaringen (als in: de tv serie) hebben me geleerd dat "graag zien" in het Vlaams iets anders betekent dan in het Nederlands.
Moeilijk om erop te reageren, maar je laat het nu klinken alsof ik seks heb met degenen die ik niet mag. Zo ver gaat het ook weer niet.

Jongen, je moet me — gedreven door je frustraties — niet in een pro-katholiek/religieus kader proberen te plaatsen, want dat is niethet geval. Jouw seksuele betrekkingen kunnen me persoonlijk niets schelen. Ik bedoel, als jij je gedraagt als een pro-deo hoer is dat jouw zaak, maar ik vind mijn waarden menselijker, volwassener en meer verantwoord.

Haha, wat ben je toch schattig. Pro-deo hoer! Die is geweldig.

En nee, jouw waarden zijn niet menselijker, noch volwassener. Verantwoord krijg je. Ik zal je niet aan je verstand krijgen dat seks en liefde scheiden juist erg volwassen kan gaan. Komt nog wel.

Dus er zijn wél veranderingen ten opzichte van de vorige eeuw?

Je zei het al zelf: de seksuele revolutie. Jij had het eerder over een "waardenverval"; dat is van alle dagen (als in: dat wordt altijd gezegd). Ik vatte het grote geheel op; niet toegespitst op seks.

Nogmaals: ik ben geen voorstander van de katholieke standpunten omtrend seks.

Het protestantisme > katholicisme op dat gebied. Detail.

Jep, door seks geïndoctrineerde generaties.
Ga anders maar wat taalfouten verbeteren, dit soort discussies zijn niet aan jou besteed, mede vanwege het feit dat jouw kennis inzake psychologische analyses 0 is.

Ik verbeterde je niet, ik probeerde je in te laten zien hoe krom dat klinkt. Als ik je had willen verbeteren, had ik er al heel wat fouten uit kunnen halen. Heb nieuwe hobby gevonden.

Ik vraag je bij deze wat jij je voorstelt bij een door seks geïndoctrineerde generatie. Indoctrinatie heeft met druk/dwang van een autoriteit te maken. Hoe zie jij dat seks ons opgedrongen wordt?

Trouwens, ik heb je al tegen meerdere personen hier zien zeggen dat hun psychologische kennis nihil is en nu ook tegen mij. Wat is dat toch? Hou je jezelf groot door de ander proberen te kleineren?

Zo niet; wat maakt jouw psychologische analyses zo wereldschokkend? Het enige wat je van mij weet is dat ik obsessief, seksbelust en taalkundig gestoord ben. Scherpe analyse, maar helaas op alle fronten onjuist.

Als je vind dat ik onduidelijk schrijf wilt dat zeggen dat jouw interpretatievermogen op een heel laag pitje staat.

Jouw semi-wiskundige noteringen zijn zeer onduidelijk.

Wie heeft het hier over "mogen", oetlul?
Dat was een antwoord op de vraag "wat vind jij ENG". Neem anders wat meer tijd om te antwoorden; je kan de woorden juist spellen maar de inhoud is tezwak om een goede discussie te kunnen voeren.
*zucht*

Nou nou nou, niet schelden. Je gaat te lang door op "ben ik eng?", je stelt grenzen, geeft waardeoordelen enz. Zeg nou eens wat je denkt, bloemetje van me.

@Xepo; verklaar je nader.

Edit: fotzige quotes.

This post was edited by Wuben[NM] on Jun 3 2006 07:35am
Member
Jun 3 2006 09:01am
[QUOTE]Omdat je dit zei: "Het feit dat er ook vrouwen zijn die zo denken neemt niet weg dat ze beide (zowel mannen als vrouwen), personen die NIET zo denken, kwetsen."[/QUOTE]
Meisjes/jongens die de hele situatie achteraf inzien zullen gekwetst/gebroken zijn, naargelang hun emotionele stabiliteit.

[QUOTE]Hmm, mijn Spoed-ervaringen (als in: de tv serie) hebben me geleerd dat "graag zien" in het Vlaams iets anders betekent dan in het Nederlands.[/QUOTE]
Wat die spoed-betekenis van "graag zien" betreft: afgezien van het feit dat ik nooit naar "spoed" heb gekeken, (slecht geacteerd, melodramatisch) denk ik niet dat er een verschil bestaat tussen de interpretatie van Vlamingen en Nederlands inzake "graag zien". "graag zien" is voor mij hoe dan ook "zich affectief aangetrokken voelen tot een bepaalde persoon".

[QUOTE]Moeilijk om erop te reageren, maar je laat het nu klinken alsof ik seks heb met degenen die ik niet mag. Zo ver gaat het ook weer niet.[/QUOTE]
Wat is je antwoord als je "graag zien" bekijkt vanuit mijn interpretatie?

[QUOTE]Haha, wat ben je toch schattig. Pro-deo hoer! Die is geweldig. En nee, jouw waarden zijn niet menselijker, noch volwassener. Verantwoord krijg je. Ik zal je niet aan je verstand krijgen dat seks en liefde scheiden juist erg volwassen kan gaan. Komt nog wel.[/QUOTE]
Insgelijks. smile.gif

[QUOTE]Je zei het al zelf: de seksuele revolutie. Jij had het eerder over een "waardenverval"; dat is van alle dagen (als in: dat wordt altijd gezegd). Ik vatte het grote geheel op; niet toegespitst op seks.[/QUOTE]
Waardenverval is inderdaad iets dat geleidelijk gaat, maar op lange termijn zijn de verschillen duidelijk zichtbaar.

[QUOTE]Het protestantisme > katholicisme op dat gebied. Detail.[/QUOTE]
Kan best, hoe dan ook, ik ben niet religieus.

[QUOTE]Ik verbeterde je niet, ik probeerde je in te laten zien hoe krom dat klinkt. Als ik je had willen verbeteren, had ik er al heel wat fouten uit kunnen halen. Heb nieuwe hobby gevonden.[/QUOTE]
Dat weet ik, vandaar, ik was al bezorgd.

[QUOTE]Ik vraag je bij deze wat jij je voorstelt bij een door seks geïndoctrineerde generatie. Indoctrinatie heeft met druk/dwang van een autoriteit te maken. Hoe zie jij dat seks ons opgedrongen wordt? [/QUOTE]
Media.

[QUOTE]Trouwens, ik heb je al tegen meerdere personen hier zien zeggen dat hun psychologische kennis nihil is en nu ook tegen mij. Wat is dat toch? Hou je jezelf groot door de ander proberen te kleineren? [/QUOTE]
Is het onmogelijk verschillende mensen te zeggen dat hun psychologische kennis nihil is zonder dat je er iets achter zoekt?

[QUOTE]Zo niet; wat maakt jouw psychologische analyses zo wereldschokkend? Het enige wat je van mij weet is dat ik obsessief, seksbelust en taalkundig gestoord ben. Scherpe analyse, maar helaas op alle fronten onjuist.[/QUOTE]
Natuurlijk is het volgens jou onjuist. Als je zou zeggen dat het juist was, zou je er wat aan veranderen en zou het dus ook niet meer het geval zijn. Heh, simpel.

[QUOTE]Jouw semi-wiskundige noteringen zijn zeer onduidelijk.[/QUOTE]
Awww, "semi-wiskundige noteringen"? Je bedoelt wellicht het "groter dan" teken (>)? Ja, dat is inderdaad onduidelijk!

[QUOTE]Nou nou nou, niet schelden. Je gaat te lang door op "ben ik eng?", je stelt grenzen, geeft waardeoordelen enz. Zeg nou eens wat je denkt, bloemetje van me.[/QUOTE]
Ik antwoord op de oorspronkelijke vraag namelijk: "ben ik eng". Nadat jij die vraag verdraaide en me beschuldigde van grenzen te stellen op leeftijdsverschillen (waar ik enkel bij kinderen voorstander van ben), keerde ik terug naar de oorspronkelijke vraag. Ga nu maar over naar je volgende vraag.

Edit: quotes werken niet, heb antwoorden in vet geplaatst om het je leesbaar te maken.

This post was edited by ¢?NNI on Jun 3 2006 09:11am
Member
Jun 4 2006 03:36am
[QUOTE=¢?NNI,Sat, Jun 3 2006, 10:52am]Meisjes/jongens die de hele situatie achteraf inzien zullen gekwetst/gebroken zijn, naargelang hun emotionele stabiliteit.[/QUOTE]
Haha, ahhhhh! Iedereen heeft liefdesverdriet, period. Kwestie van je instelling hoe je ermee omgaat.

[QUOTE=¢?NNI,Sat, Jun 3 2006, 10:52am]Wat die spoed-betekenis van "graag zien" betreft: afgezien van het feit dat ik nooit naar "spoed" heb gekeken, (slecht geacteerd, melodramatisch) denk ik niet dat er een verschil bestaat tussen de interpretatie van Vlamingen en Nederlands inzake "graag zien". "graag zien" is voor mij hoe dan ook "zich affectief aangetrokken voelen tot een bepaalde persoon".[/QUOTE]
Spoed is geweldig. Leve de mobiele beeldvorming.

"Graag zien" is voor mij visueel. In het Vlaams is het iets anders.

[QUOTE=¢?NNI,Sat, Jun 3 2006, 10:52am]Wat is je antwoord als je "graag zien" bekijkt vanuit mijn interpretatie?[/QUOTE]
Dat het nogal wiedes is en dat dat voor iedereen geldt, zelfs voor zo'n pro-deo hoer als ondergetekende.
[QUOTE=¢?NNI,Sat, Jun 3 2006, 10:52am]Waardenverval is inderdaad iets dat geleidelijk gaat, maar op lange termijn zijn de verschillen duidelijk zichtbaar.[/QUOTE]
Hehe, lange termijn? Hoe lang is die? Ik denk dat er in de wereldoorlogen heel wat meer verkrachtingen zijn geweest dan nu. Op dat gebied zijn we vooruit gegaan. Of begint de termijn in de jaren '50?

[QUOTE=¢?NNI,Sat, Jun 3 2006, 10:52am]Media.[/QUOTE]
Is dat niet altijd al geweest? Probleem is alleen dat we steeds verder moeten gaan. In de jaren '90 werd de scène uit Basic Instinct wereldberoemd waarin je haar fotz zag. Tegenwoordig zal niemand daar wakker van liggen.

Of dat erg is, weet ik niet. Aan de ene kant is het een logische ontwikkeling, aan de andere kant zien we er de negatieve uitwassen van.

[QUOTE=¢?NNI,Sat, Jun 3 2006, 10:52am]Is het onmogelijk verschillende mensen te zeggen dat hun psychologische kennis nihil is zonder dat je er iets achter zoekt?[/QUOTE]
Jazeker, maar ik vatte het als grove belediging op, ha. Het viel me op, c'est tout.

[QUOTE=¢?NNI,Sat, Jun 3 2006, 10:52am]Natuurlijk is het volgens jou onjuist. Als je zou zeggen dat het juist was, zou je er wat aan veranderen en zou het dus ook niet meer het geval zijn. Heh, simpel.[/QUOTE]
Dat is te simpel. Ik zou me zorgen gaan maken als mijn omgeving het zou zeggen, in plaats van iemand die zichzelf ¢?NNI op een diablo II forum noemt.
[QUOTE=¢?NNI,Sat, Jun 3 2006, 10:52am]Awww, "semi-wiskundige noteringen"? Je bedoelt wellicht het "groter dan" teken (>)? Ja, dat is inderdaad onduidelijk![/QUOTE]
Mijn wiskundig inzicht is boven gemiddeld, maar lees dit:

MAW:
> 17: > 15 - 20 jaar

Begrijp je het nu?

Ik zie:
Met andere woorden:
Voor 0 tot en met 17 geldt 4 jaar
Boven de 17 geldt boven de 15-20 jaar.

En nee; dat begrijp ik niet.

[QUOTE=¢?NNI,Sat, Jun 3 2006, 10:52am]Ik antwoord op de oorspronkelijke vraag namelijk: "ben ik eng". Nadat jij die vraag verdraaide en me beschuldigde van grenzen te stellen op leeftijdsverschillen (waar ik enkel bij kinderen voorstander van ben), keerde ik terug naar de oorspronkelijke vraag. Ga nu maar over naar je volgende vraag.[/QUOTE]
Ok, volgende vraag: wat is een kind?

[QUOTE=¢?NNI,Sat, Jun 3 2006, 10:52am]Edit: quotes werken niet, heb antwoorden in vet geplaatst om het je leesbaar te maken.[/QUOTE]
Lief van je. Ik heb je verlichtend voorbeeld gevolgd.
Member
Gold: 116.00
Jun 4 2006 06:22am
Opsluiten die Ad vd Berg. Hetzelfde geld voor alle Martijn's.
Go Back To Nederlands Topic List
Prev145678Next
Add Reply New Topic New Poll