Quote (Wuben[NM)
,Sat, 3 Jun 2006, 13:01]Haha, ben je gekwetst? Ahhh..

Nope, waarom denk je dat?
Quote (Wuben[NM)
,Sat,3Jun2006, 13:01]Het is maar seks! Ik dacht eerst ook zoals jij,untillifestruck. Puurdoor redeneren ben ik wat vrijer in mijnopvattingengeworden.
Leuk voor jou, ik blijf toch bij mijn waarden, jouw ervaringen hebben daar geen effect op.
Quote (Wuben[NM)
,Sat,3Jun2006, 13:01]Nee,datis nietschandalig. Je keert het alleen om: jij valtmannen dievrouwenin bedpraten aan. Ik snap niet waarom. Dat doe jijtoch ook?Of komenze bijjou op je af en smeken ze of je alsjeblieftteder deliefdewiltbedrijven?
Dat doe ik wanneer ik dat meisje graag zie en wanneer ik er mee samen ben. Dat is het verschil.
Quote (Wuben[NM)
,Sat,3Jun 2006, 13:01]Ik ben 20 trouwens en heb seks met vrouwen op wieikniet verliefd ben. AAARGH WUBEN DE ZONDAAR!!1!!
Jongen, je moet me — gedreven door je frustraties — niet in een pro-katholiek/religieus kader proberen te plaatsen, want dat is niethet geval. Jouw seksuele betrekkingen kunnen me persoonlijk niets schelen. Ik bedoel, als jij je gedraagt als een pro-deo hoer is dat jouw zaak, maar ik vind mijn waarden menselijker, volwassener en meer verantwoord.
Quote (Wuben[NM)
,Sat,3 Jun 2006,13:01]Tja,secularisatie van de maatschappij.
Dus er zijn wél veranderingen ten opzichte van de vorige eeuw?
Quote (Wuben[NM)
,Sat,3Jun2006, 13:01]Troost je: voor het katholicisme washetnetzo'nvrijgevochten boel als nu. Dat stijve gedoe omtrentseksvoorhethuwelijk en liefde/seks dat onlosmakelijk met elkaarverbondenis, is niet voor niks achterhaald.
Nogmaals: ik ben geen voorstander van de katholieke standpunten omtrend seks.
Quote (Wuben[NM)
,Sat,3Jun2006, 13:01]Door seks geïndoctrineerde generaties? Ik probeermedaar watbij voor te stellen. Krijg waanideeën en ze bevallennogook.
Jep, door seks geïndoctrineerde generaties.
Ga anders maar wat taalfouten verbeteren, dit soort discussies zijn niet aan jou besteed, mede vanwege het feit dat jouw kennis inzake psychologische analyses 0 is.
Quote (Wuben[NM)
,Sat, 3 Jun 2006, 13:01]Nee,je schrijft erg onduidelijk en dat bedoel ik serieus.
Als je vind dat ik onduidelijk schrijf wilt dat zeggen dat jouw interpretatievermogen op een heel laag pitje staat.
Quote (Wuben[NM)
,Sat, 3 Jun 2006, 13:01]Dus als iemand 18wordt, mag hij (volgens jou) meer dan toen hij nog 17 was?
Wie heeft het hier over "mogen", oetlul?
Dat was een antwoord op de vraag "wat vind jij ENG". Neem anders wat meer tijd om te antwoorden; je kan de woorden juist spellen maar de inhoud is tezwak om een goede discussie te kunnen voeren.
*zucht*
Edit: leuk, die quotes!
This post was edited by ¢?NNI on Jun 3 2006 06:42am