Quote (Ov2rkill @ Mon, Dec 1 2008, 03:16pm)
Hetzelfde voor alle andere leeghoofden die denken dat flamen je cool maakt.
Ik zal dan ook eens een foto van me posten

denk ik dat dan? dat jij dat suggereert zegt meer over jou dan over mij hippiemans

Quote (Kanni @ Mon, Dec 1 2008, 03:08pm)
Kruispiloot, post eens een foto van jezelf.
met google en wat speurwerk heb je zo een paar profielen van me ^^
Quote (sK_Kabouter @ Mon, Dec 1 2008, 01:55pm)
Ik de 'kankerbink' uit hangen? Hij uit zijn misplaatste superioriteitsgevoel op een manier die een vraag uitlokt. Ik doe niet anders dan aan zijn behoefte voldoen door die vraag te stellen.
'De bink uit hangen' associeer ik eigenlijk meer met jouw constante gescheld en nare gedrag. Je doet zoveel moeite om anderen er van te overtuigen dat ze te veel met hun 'e-pride' bezig zijn, terwijl o.a. ik er niet eens bij stil sta dat ik mezelf überhaubt zo moeten verdedigen op een internetforum. Want dat is waar we het over hebben: een internetforum. Het kan mij dan ook geen ruk schelen wat jij vindt of denkt te weten, maar het blijft tot nu toe wel grappig om er op te reageren. Wanneer besef je dit nu eens?
edit: vooral ook dit
lees eens me vorige berichten terug pik, voordat je opmerkingen maakt/vragen stelt waar al op in gegaan is ^^
daarnaast, ik heb al gezegd dat ik dit allemaal toch niet serieus neem, ik zit hier voor me lol, en dan komen er mannetjes als jij aanzeilen die het wel allemaal boeiend vinden (blijkbaar) en perfect geformuleerde berichtjes gaan posten, ojee wat lijk je nu intelligent man ^^ haha