Quote (Wuben[NM] @ Mon, Nov 17 2008, 04:56pm)
[NM] is gereserveerd voor mensen met een 'r' in hun naam.
Stefag?
/EDIT:
Quote (Demonsangel @ Mon, Nov 17 2008, 04:48pm)
Damn, je zou denken dat jullie met die matching orbs en [nm] tags toch wel ooit eens overeen zouden komen

Hij mist de donor star.
This post was edited by Lucas[NM] on Nov 17 2008 09:18am