d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Nederlands > Gebanned Van D2, All Me Acc's, Eigen Schuld > En Ik Heb Er Vrede Mee =)
Prev14567816Next
Add Reply New Topic New Poll
Banned
Posts: 4,713
Joined: Jun 12 2008
Gold: 0.00
Warn: 70%
Nov 12 2008 11:01am
Quote (CpTJenJen @ Wed, Nov 12 2008, 04:58pm)
o, ik vind het trouwens leuk te zien dat iemand van 20 zo herlijk volwassen kan voelen omdat hij 2 jaar ouder is dan ik..


en alweer, dit is precies wat ik bedoel



Quote (sK_Kabouter @ Wed, Nov 12 2008, 04:59pm)
Na door de kilo's onzin gewaad te hebben kan ik maar tot een conclusie komen:

Je zegt je niets van de "kankermongolen" hier aan te trekken, toch doe je ontzettend veel moeite jezelf en ons ervan te overtuigen dat je zelf niet sneu bent door "ons" voor van alles en nog wat uit te maken.

Ik heb nog een tip voor je: Zoek het woord "moraalridder" nog eens op. Je gebruikt het structureel in de verkeerde context wat je teksten een komisch tintje geeft.


gz, nu jij dan, laat zien waar ik mezelf probeer te bewijzen, en dan ook waar ik mezelf probeer te bewijzen he, niet waar ik antwoord op een vraag geef, goodluck

het gaat me er voornamelijk om dat ik dit ook in het ladder trading topic heb gepost, daar kreeg ik normale reacties voor 99 %, en ik probeer het foor de fun ff in nld, en ja hoor, al me verwachtingen worden voldaan, alleen maar trieste jankende kotertjes die zichzelf proberen te bewijzen door een ander op eventuele "fouten" te pakken

This post was edited by kruispiloot on Nov 12 2008 11:03am
Member
Posts: 13,173
Joined: Nov 30 2006
Gold: 641.00
Nov 12 2008 11:02am
Quote (kruispiloot @ Wed, 12 Nov 2008, 18:01)
en alweer,  dit is precies wat ik bedoel


het zal best maar doe eerst even wat sk kabouter je vroeg wil je .. daarna mag je weer op mij gaan ragen en bewijzen dat je echt zoveel meer waard bent dan ikkeh de random met je 2 jaar meer levenservaring..

This post was edited by CpTJenJen on Nov 12 2008 11:03am
Banned
Posts: 4,713
Joined: Jun 12 2008
Gold: 0.00
Warn: 70%
Nov 12 2008 11:05am
Quote (CpTJenJen @ Wed, Nov 12 2008, 05:02pm)
het zal best maar doe eerst even wat sk kabouter je vroeg wil je .. daarna mag je weer op mij gaan ragen en bewijzen dat je echt zoveel meer waard bent dan ikkeh de random met je 2 jaar meer levenservaring..


^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^

hypocriete kankerkoters ook altijd, het is ook ALTIJD hetzelfde, jullie zijn ZO voorspelbaar, alweer, geldt voor jullie beide, mijn antwoord vindt je vast ergens terug in dit topic, doe dat eerst eens voordat je weer een random vraag stelt :~) go for it, je kan het ^^
Banned
Posts: 4,713
Joined: Jun 12 2008
Gold: 0.00
Warn: 70%
Nov 12 2008 11:07am
nou nog 6 posts, doe nou eens je best en reageer ontopic in plaats van jezelf stoer en slim voor te doen over een fucking forum, kom op joh ^^
Banned
Posts: 639
Joined: Nov 11 2008
Gold: 0.00
Warn: 60%
Nov 12 2008 11:10am
Quote (kruispiloot @ Wed, Nov 12 2008, 05:07pm)
nou nog 6 posts, doe nou eens je best en reageer ontopic in plaats van jezelf stoer en slim voor te doen over een fucking forum, kom op joh ^^


Serieus, ik kies geen partij ofzo hoor.
Maar je komt echt fucking zielig over, laat het gewoon gaan man. Denk gewoon boeie.
Member
Posts: 5,460
Joined: Jun 2 2004
Gold: 116.00
Nov 12 2008 11:11am
Quote (kruispiloot @ Wed, 12 Nov 2008, 18:05)
^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^

hypocriete kankerkoters ook altijd, het is ook ALTIJD hetzelfde, jullie zijn ZO voorspelbaar, alweer, geldt voor jullie beide, mijn antwoord vindt je vast ergens terug in dit topic, doe dat eerst eens voordat je weer een random vraag stelt :~) go for it, je kan het ^^


Nee, sorry kruispiloot, het is niet 'wij' die voorspelbaar zijn, maar jij. De enige reactie die je lijkt te kunnen geven omvat gescheld en het ontwijken van de aangeboden informatie. Jammer.

Ik stel voor dit topic gewoon te laten sterven in plaats van jezelf nog verder belachelijk te maken.
Banned
Posts: 4,713
Joined: Jun 12 2008
Gold: 0.00
Warn: 70%
Nov 12 2008 11:12am
Quote (UnitedWeSmoke @ Wed, Nov 12 2008, 05:10pm)
Serieus, ik kies geen partij ofzo hoor.
Maar je komt echt fucking zielig over, laat het gewoon gaan man. Denk gewoon boeie.


doe ik ook, maar ik neem deze pikkies niet serieus, en hun nemen het zo te zien serieus, dus ik zit gewoon ff te klieren, heerlijk man
Member
Posts: 1,935
Joined: Jun 3 2008
Gold: 6.22
Nov 12 2008 11:12am
Quote (kruispiloot @ Wed, 12 Nov 2008, 17:31)
dat jij dat zo interpreteert zegt meer over jou als over mij smile.gif dit is nou precies wat ik bedoel, al die mannetjes als jullie kunnen alleen maar dezelfde dingen lullen, jullie kennen volgens mij ook alleen maar internetdiscussietaal, al is het met jullie geen discussie meer, jullie maken er meer een rapbattle van ofzo lol
Haha, eigenlijk vind ik je een kankerloser. Maar dat had je vast al wel door, props daarvoor. Alleen beetje jammer dat je reageert met een 'homofoob-klasse' opmerking.

Member
Posts: 13,173
Joined: Nov 30 2006
Gold: 641.00
Nov 12 2008 11:12am
Quote (kruispiloot @ Wed, 12 Nov 2008, 18:07)
nou nog 6 posts,  doe nou eens je best en reageer ontopic in plaats van jezelf stoer en slim voor te doen over een fucking forum,  kom op joh ^^


erhm jij roept steeds het hardst dat ik me stoer probeer voor te doen.. maar dit is echt een gevalletje van pot verwijt de ketel..

waar baseer je altijd hetzelfde op.. dat is goed mogelijk dat mijn reacties dezelfde context bevatten ik verander namelijk niet in 5 minuten..
Banned
Posts: 639
Joined: Nov 11 2008
Gold: 0.00
Warn: 60%
Nov 12 2008 11:14am
Quote (kruispiloot @ Wed, Nov 12 2008, 05:12pm)
doe ik ook, maar ik neem deze pikkies niet serieus, en hun nemen het zo te zien serieus, dus ik zit gewoon ff te klieren, heerlijk man


Waarom blijf je dan zo pissed off reageren?
Je komt best wel serieus over namelijk, niet dat het mij wat kan schelen maar kap er gewoon mee.
Jij bent degene die dit topic levend houd door steeds met vage doelloze reacties terug te reageren, chill en laat het gewoon gaan. BOEIE.
Go Back To Nederlands Topic List
Prev14567816Next
Add Reply New Topic New Poll