d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Nederlands > Diablo Got Owned! > Banned
Prev14567825Next
Closed New Topic New Poll
Banned
Posts: 4,713
Joined: Jun 12 2008
Gold: 0.00
Warn: 70%
Nov 13 2008 09:57am
Quote (Hendrick @ Thu, Nov 13 2008, 03:54pm)
Gelukkig heb ik alles weg kunnen mulen. ^.^


ik heb alles net op tijd verkocht @ jsp ^^ logde in op me acc nadat me mule acc banned was, ik kom op me main acc, open 2e scherm van d2, log in banned xD alsk 30 seconde later was had ik me shit niet eens kunnen verkopen @ jsp ^^^^^^^^
Member
Posts: 20,399
Joined: Sep 16 2007
Gold: 0.00
Nov 13 2008 10:34am
bwa mischien dat nu terug de echte fair spelers gaan spelen maar ik betwijfel het :s

maar ik vind diablo nog altijd wel 1 van de geslaagste games die er zijn xD
Member
Posts: 24,578
Joined: Mar 30 2005
Gold: 201,508.60
Nov 13 2008 11:53am
ik heb gelukking nog alles smile.gif al is 1 clanmember wel alles kwijt sad.gif en niet doordat hij een 3th party prog heeft gebruikt , hij heeft enkel een level service op zen acc genomen en die heeft duidelijk of leachbot of loader gebruikt om te lvlen

dit is echt wel de triestigste manier om je equip te verliezen

ergens vind ik het wel goed dat ze players banned die het gebruiken maar ze mogen er niet in overdrijven , zoals hier al is gezegt : er is niks mis met loader
dat ze mensen bannen die tmc / fc enzo gebruiken , dara kan ik ZEKER mee leven , en mssn nog mh ook , maar toch niet loader ..
Banned
Posts: 4,713
Joined: Jun 12 2008
Gold: 0.00
Warn: 70%
Nov 13 2008 11:55am
Quote (cranium-sf @ Thu, Nov 13 2008, 05:53pm)
ik heb gelukking nog alles smile.gif al is 1 clanmember wel alles kwijt sad.gif en niet doordat hij een 3th party prog heeft gebruikt , hij heeft enkel een level service op zen acc genomen en die heeft duidelijk of leachbot of loader gebruikt om te lvlen

dit is echt wel de triestigste manier om je equip te verliezen

ergens vind ik het wel goed dat ze players banned die het gebruiken maar ze mogen er niet in overdrijven , zoals hier al is gezegt : er is niks mis met loader
dat ze mensen bannen die tmc / fc enzo gebruiken , dara kan ik ZEKER mee leven , en mssn nog mh ook , maar toch niet loader ..


pfff, lullig ja dat van je m8 >_>

maarja, 3rd party program = 3rd party program
ik vindt het ook overdreven, maar:

Quote
To sum this up: If you have used a hack you are probably going to be banned. When this happens, don't cry about it here. You knew the risks, you took your chances, you got burned. Sucks to be you. Cry somewhere else. That is all. Goodnight.
Member
Posts: 3,969
Joined: Apr 21 2006
Gold: 16.93
Nov 13 2008 12:00pm
Quote (cranium-sf @ Thu, Nov 13 2008, 06:53pm)
ik heb gelukking nog alles smile.gif al is 1 clanmember wel alles kwijt sad.gif en niet doordat hij een 3th party prog heeft gebruikt , hij heeft enkel een level service op zen acc genomen en die heeft duidelijk of leachbot of loader gebruikt om te lvlen
dit is echt wel de triestigste manier om je equip te verliezen

ergens vind ik het wel goed dat ze players banned die het gebruiken maar ze mogen er niet in overdrijven , zoals hier al is gezegt : er is niks mis met loader
dat ze mensen bannen die tmc / fc enzo gebruiken , dara kan ik ZEKER mee leven , en mssn nog mh ook , maar toch niet loader ..


Een gelijksoortige manier voor mijn ban.
Member
Posts: 13,283
Joined: Jun 2 2006
Gold: 4.33
Nov 13 2008 12:03pm
Quote (Demonsangel @ Thu, 13 Nov 2008, 20:00)
Een gelijksoortige manier voor mijn ban.


had ik ook bij vorige banwave, 'iemand' had mh gebruikt op mijn account voor level service tongue.gif
Member
Posts: 9,964
Joined: Mar 28 2005
Gold: 0.31
Nov 13 2008 12:06pm
Hehe smile.gif

dacht trouwens dat er een nog grotere ban wave was ooit.

This post was edited by Ov2rkill on Nov 13 2008 12:06pm
Banned
Posts: 4,713
Joined: Jun 12 2008
Gold: 0.00
Warn: 70%
Nov 13 2008 12:15pm
Quote (Toasts @ Thu, Nov 13 2008, 06:03pm)
had ik ook bij vorige banwave, 'iemand' had mh gebruikt op mijn account voor level service tongue.gif


triest ja, maarja blizz kan er niks aan doen, overtreding is overtreding, je loopt ook wel een risico als je iemand op je acc laat voor zoiets, maarja het blijft zuur, ik ga denk k mss weer ff aan de twilight princess nu ik je sig zo zie man ^^
Member
Posts: 26,320
Joined: Sep 16 2007
Gold: 1,725.00
Nov 13 2008 12:18pm
Quote (Toasts @ Thu, 13 Nov 2008, 19:03)
had ik ook bij vorige banwave, 'iemand' had mh gebruikt op mijn account voor level service tongue.gif


das wel shit... ik ben ook gebanned, voor een loader ohmy.gif
Member
Posts: 3,969
Joined: Apr 21 2006
Gold: 16.93
Nov 13 2008 12:18pm
Quote (kruispiloot @ Thu, Nov 13 2008, 07:15pm)
triest ja, maarja blizz kan er niks aan doen, overtreding is overtreding, je loopt ook wel een risico als je iemand op je acc laat voor zoiets, maarja het blijft zuur, ik ga denk k mss weer ff aan de twilight princess nu ik je sig zo zie man ^^


Hou je bakkes achterlijk kind.
Je bent waarschijnlijk zelf hard gepakt.
Go Back To Nederlands Topic List
Prev14567825Next
Closed New Topic New Poll