Quote (Hellskin @ Sun, 2 Nov 2008, 13:33)
haha ik ben ookwel benieuwd naar de context van die uitspraak. kan me namelijk niet voorstellen dat het veel minder "aandoenlijk" zou zijn met context.
je mag best pmen xD
Weet je wat? Jij postsearched Zompy en pm'd mij het topic, als je überhaubt door de kilo's bagger heen kan komen.
Quote (triple_han @ Sun, 2 Nov 2008, 20:06)
Welke gel use jij? (alleen voor insiders)
D:
This post was edited by sK_Kabouter on Nov 2 2008 01:52pm