d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Nederlands > Welke Randdebiel Is Dit?
Prev145678Next
Closed New Topic New Poll
Banned
Posts: 4,713
Joined: Jun 12 2008
Gold: 0.00
Warn: 70%
Nov 1 2008 10:08am
Quote (Hellskin @ Fri, Oct 31 2008, 09:45pm)
tis maar waar je je druk om maakt.

dat zulke dingen je nog boeien.

hij is niet pro, jij bent niet pro. einde discussie


vouch ^^

U GET PAID? U PRO? U GET FREEEEEEEEEEEEEEEEEE FROM WEBSITE? ^^
Member
Posts: 5,460
Joined: Jun 2 2004
Gold: 116.00
Nov 2 2008 04:57am
Quote (Demonsangel @ Sat, 1 Nov 2008, 14:47)
Vanwaar heb je dat?

Het is van Zompy, dat is zeker.
Die spelfouten steken men ogen uit en zinsopbouw trekt op niets.


Uit iemands sig. Heb geen zin om het topic te achterhalen. De quote is veel leuker uit zijn context gerukt.
Member
Posts: 26,320
Joined: Sep 16 2007
Gold: 1,725.00
Nov 2 2008 05:35am
Quote (sK_Kabouter @ Sun, 2 Nov 2008, 11:57)
Uit iemands sig. Heb geen zin om het topic te achterhalen. De quote is veel leuker uit zijn context gerukt.


Van wie zn sig?
Member
Posts: 5,460
Joined: Jun 2 2004
Gold: 116.00
Nov 2 2008 06:24am
Quote (Zompy @ Sun, 2 Nov 2008, 12:35)
Van wie zn sig?


Zoek dat lekker zelf uit?
Member
Posts: 32,143
Joined: Oct 29 2005
Gold: 100.00
Nov 2 2008 06:33am
Quote (sK_Kabouter @ Sun, Nov 2 2008, 12:24pm)
Zoek dat lekker zelf uit?


haha ik ben ookwel benieuwd naar de context van die uitspraak. kan me namelijk niet voorstellen dat het veel minder "aandoenlijk" zou zijn met context.

je mag best pmen xD

This post was edited by Hellskin on Nov 2 2008 06:33am
Member
Posts: 37,126
Joined: Nov 6 2006
Gold: 9,221.15
Nov 2 2008 07:01am
Quote (GameAndWatch @ Sat, 1 Nov 2008, 15:50)
Lol, als jij je daar al aan ergert. Ofc snapte ik 't maar ik vond 't te doelloos om daar over te beginnen.


Wie zegt dat ik me daar aan erger?
Member
Posts: 10,335
Joined: May 1 2003
Gold: 0.00
Nov 2 2008 01:06pm
Quote (GameAndWatch @ Sat, 1 Nov 2008, 16:50)
Lol, als jij je daar al aan ergert. Ofc snapte ik 't maar ik vond 't te doelloos om daar over te beginnen.


Welke gel use jij? (alleen voor insiders)
Member
Posts: 37,126
Joined: Nov 6 2006
Gold: 9,221.15
Nov 2 2008 01:43pm
Quote (triple_han @ Sun, 2 Nov 2008, 20:06)
Welke gel use jij? (alleen voor insiders)


Dat ask ik mezelf ook af
Member
Posts: 5,460
Joined: Jun 2 2004
Gold: 116.00
Nov 2 2008 01:45pm
Quote (Hellskin @ Sun, 2 Nov 2008, 13:33)
haha ik ben ookwel benieuwd naar de context van die uitspraak. kan me namelijk niet voorstellen dat het veel minder "aandoenlijk" zou zijn met context.

je mag best pmen xD


Weet je wat? Jij postsearched Zompy en pm'd mij het topic, als je überhaubt door de kilo's bagger heen kan komen.

Quote (triple_han @ Sun, 2 Nov 2008, 20:06)
Welke gel use jij? (alleen voor insiders)


D:

This post was edited by sK_Kabouter on Nov 2 2008 01:52pm
Member
Posts: 9,868
Joined: Jul 29 2005
Gold: 11.33
Nov 2 2008 01:49pm
Quote (triple_han @ Sun, 2 Nov 2008, 20:06)
Welke gel use jij? (alleen voor insiders)


Hahahahahahahaha.
Go Back To Nederlands Topic List
Prev145678Next
Closed New Topic New Poll