d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Nederlands > Lol
Prev14567814Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 32,522
Joined: May 20 2007
Gold: 0.00
Oct 16 2008 07:06am
Quote (Wuben[NM] @ Thu, Oct 16 2008, 01:03pm)
Volgende week is jullie vakantie weer voorbij, nietwaar?


tongue.gif
Member
Posts: 7,375
Joined: Feb 15 2005
Gold: 48.37
Oct 16 2008 07:06am
Quote (misnomer @ Thu, Oct 16 2008, 02:06pm)
tongue.gif


Zo, laat jij je ook weer ns zien? tongue.gif
Member
Posts: 7,375
Joined: Feb 15 2005
Gold: 48.37
Oct 16 2008 07:07am
Quote (DarkWing666 @ Thu, Oct 16 2008, 02:05pm)
hbo ja wat?? vastgoedkunde, werktuigbouwkunde,bouwkunde,putjesschepper?>


Vertalen!^^
E: je vroeg om opleiding, niet specifiek welke opleiding^^.

This post was edited by Gwaithner on Oct 16 2008 07:07am
Member
Posts: 7,017
Joined: Jan 16 2007
Gold: 430.00
Oct 16 2008 07:08am
Quote (Gwaithner @ Thu, Oct 16 2008, 02:07pm)
Vertalen!^^
E: je vroeg om opleiding, niet specifiek welke opleiding^^.


dan vraag ik nu om specificatie gwaithner^^
Member
Posts: 7,375
Joined: Feb 15 2005
Gold: 48.37
Oct 16 2008 07:09am
Quote (DarkWing666 @ Thu, Oct 16 2008, 02:08pm)
dan vraag ik nu om specificatie gwaithner^^


Vertaalacademie.
Member
Posts: 7,017
Joined: Jan 16 2007
Gold: 430.00
Oct 16 2008 07:11am
Quote (Gwaithner @ Thu, Oct 16 2008, 02:09pm)
Vertaalacademie.


in Adam?
Member
Posts: 7,375
Joined: Feb 15 2005
Gold: 48.37
Oct 16 2008 07:13am
Quote (DarkWing666 @ Thu, Oct 16 2008, 02:11pm)
in Adam?


Maastricht, de enige nietprivate-opleiding.

This post was edited by Gwaithner on Oct 16 2008 07:13am
Member
Posts: 9,868
Joined: Jul 29 2005
Gold: 11.33
Oct 16 2008 07:14am
Quote (GameAndWatch @ Thu, 16 Oct 2008, 14:04)
Ik ish HAVO ^^
@ Wuben.. Da heb je helemoal woar.


Je was toch zoveel 'beter' dan de doorsnee 14-jarige?
Member
Posts: 1,789
Joined: Jan 3 2008
Gold: 0.00
Warn: 10%
Oct 16 2008 07:15am
Quote (MilkAndCookies @ Thu, Oct 16 2008, 01:14pm)
Je was toch zoveel 'beter' dan de doorsnee 14-jarige?


Ja, de H van Havo staat ook voor hoger, idioot.
Member
Posts: 7,017
Joined: Jan 16 2007
Gold: 430.00
Oct 16 2008 07:16am
Quote (MilkAndCookies @ Thu, Oct 16 2008, 02:14pm)
Je was toch zoveel 'beter' dan de doorsnee 14-jarige?


ik nodig jullie allemaal uit 19 november in silkeborg denemarken dan word ik 20 jaar al weer. Ik geef een fuif ^^ als je toevallig in de buurt ben ik heb duur deens bier+ sterke drank klaar staan^^
Go Back To Nederlands Topic List
Prev14567814Next
Add Reply New Topic New Poll