☰
d2jsp
Rules
Help
Forum Gold FAQ
Live Streams
Photo Gallery
Hourly Raffle
Ladder Slasher
Log In
Register
Log In
Register
Account Recovery
Resend Validation Email
d2jsp Forums
>
Off-Topic
>
International
>
Nederlands
> Lol
Prev
1
4
5
6
7
8
14
Next
Add Reply
New Topic
New Poll
Views: 1676
Replies: 139
Track Topic
misnomer
Member
Posts: 32,522
Joined: May 20 2007
Gold
:
0.00
#51
Oct 16 2008 07:06am
Quote (Wuben[NM] @ Thu, Oct 16 2008, 01:03pm)
Volgende week is jullie vakantie weer voorbij, nietwaar?
Gwaithner
Member
Posts: 7,375
Joined: Feb 15 2005
Gold
:
48.37
#52
Oct 16 2008 07:06am
Quote (misnomer @ Thu, Oct 16 2008, 02:06pm)
Zo, laat jij je ook weer ns zien?
Gwaithner
Member
Posts: 7,375
Joined: Feb 15 2005
Gold
:
48.37
#53
Oct 16 2008 07:07am
Quote (DarkWing666 @ Thu, Oct 16 2008, 02:05pm)
hbo ja wat?? vastgoedkunde, werktuigbouwkunde,bouwkunde,putjesschepper?>
Vertalen!^^
E: je vroeg om opleiding, niet specifiek welke opleiding^^.
This post was edited by Gwaithner on Oct 16 2008 07:07am
DarkWing666
Member
Posts: 7,017
Joined: Jan 16 2007
Gold
:
430.00
#54
Oct 16 2008 07:08am
Quote (Gwaithner @ Thu, Oct 16 2008, 02:07pm)
Vertalen!^^
E: je vroeg om opleiding, niet specifiek welke opleiding^^.
dan vraag ik nu om specificatie gwaithner^^
Gwaithner
Member
Posts: 7,375
Joined: Feb 15 2005
Gold
:
48.37
#55
Oct 16 2008 07:09am
Quote (DarkWing666 @ Thu, Oct 16 2008, 02:08pm)
dan vraag ik nu om specificatie gwaithner^^
Vertaalacademie.
DarkWing666
Member
Posts: 7,017
Joined: Jan 16 2007
Gold
:
430.00
#56
Oct 16 2008 07:11am
Quote (Gwaithner @ Thu, Oct 16 2008, 02:09pm)
Vertaalacademie.
in Adam?
Gwaithner
Member
Posts: 7,375
Joined: Feb 15 2005
Gold
:
48.37
#57
Oct 16 2008 07:13am
Quote (DarkWing666 @ Thu, Oct 16 2008, 02:11pm)
in Adam?
Maastricht, de enige nietprivate-opleiding.
This post was edited by Gwaithner on Oct 16 2008 07:13am
MilkAndCookies
Member
Posts: 9,868
Joined: Jul 29 2005
Gold
:
11.33
#58
Oct 16 2008 07:14am
Quote (GameAndWatch @ Thu, 16 Oct 2008, 14:04)
Ik ish HAVO ^^
@ Wuben.. Da heb je helemoal woar.
Je was toch zoveel 'beter' dan de doorsnee 14-jarige?
GameAndWatch
Member
Posts: 1,789
Joined: Jan 3 2008
Gold
:
0.00
Warn: 10%
#59
Oct 16 2008 07:15am
Quote (MilkAndCookies @ Thu, Oct 16 2008, 01:14pm)
Je was toch zoveel 'beter' dan de doorsnee 14-jarige?
Ja, de H van Havo staat ook voor hoger, idioot.
DarkWing666
Member
Posts: 7,017
Joined: Jan 16 2007
Gold
:
430.00
#60
Oct 16 2008 07:16am
Quote (MilkAndCookies @ Thu, Oct 16 2008, 02:14pm)
Je was toch zoveel 'beter' dan de doorsnee 14-jarige?
ik nodig jullie allemaal uit 19 november in silkeborg denemarken dan word ik 20 jaar al weer. Ik geef een fuif ^^ als je toevallig in de buurt ben ik heb duur deens bier+ sterke drank klaar staan^^
Go Back To
Nederlands
Topic List
Prev
1
4
5
6
7
8
14
Next
Add Reply
New Topic
New Poll
© 2003-2026 d2jsp
Contact