d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Nederlands > Kanker Kanker Kanker Kanker Kanker. > Ik Had Nu In Breda Kunnen Zitten
Prev1456
Closed New Topic New Poll
Member
Gold: 60.75
Oct 15 2008 03:42am
Wederom een kansloos topic.. ow wacht alleen maar in NLD jsp smile.gif

wanneer word NLD gedeelte gesloten? <- tongue.gif

Care face -icon_pointr.gif |:

rommel..
Member
Gold: 224.00
Oct 15 2008 03:42am
Quote (GameAndWatch @ Wed, 15 Oct 2008, 11:38)
Wie heeft 't over schelden? En ik hoef er niet uit te stijgen... Enige wat ik zeg, is dat ik er een hekel aan heb.
Wat ze doen vind ik idd onzinnig ja.

Jij denkt dat je de enige van 14 t/m 21 bent die er zo over denkt? Jij denkt dat je de enige bent die neerkijkt op de extreme gevallen in de media?

Wellicht is het interessant om te kijken hoe goed de jeugd het tegenwoordig doet? Dat komt namelijk niet in het nieuws.
Member
Gold: 60.75
Oct 15 2008 03:59am
Quote (Wuben[NM&#93; @ Wed, 15 Oct 2008, 11:42)
Jij denkt dat je de enige van 14 t/m 21 bent die er zo over denkt? Jij denkt dat je de enige bent die neerkijkt op de extreme gevallen in de media?

Wellicht is het interessant om te kijken hoe goed de jeugd het tegenwoordig doet? Dat komt namelijk niet in het nieuws.

Sorry kerel ff offtopic ^^ wat is dat plaatje met die dansende gay? ziet er smerig uit, naar wat voor clubs ga je joh tongue.gif

nvm ook ..
Member
Gold: 0.00
Warn: 10%
Oct 15 2008 04:03am
Over de goede dingen begin/begon ik ook helemaal niet over, omdat het daar ook niet over ging. En nee, ik weet goed dat ik niet de enige ben. 'K weet ook goed dat ik niet de enige ben die sommige jeugd zo zien.
En naar 't nieuws kijk ik eigenlijk nooit. Ik zeg hoe ik 't in deze buurt zie. Woonde ik in een buurt verder naar 't zuiden waar b.v. me pa woont, dan had ik ook wel goede dingen op kunnen noemen. Hier kan dat niet imo.
Member
Gold: 224.00
Oct 15 2008 04:07am
Quote (GameAndWatch @ Wed, 15 Oct 2008, 12:03)
Over de goede dingen begin/begon ik ook helemaal niet over, omdat het daar ook niet over ging. En nee, ik weet goed dat ik niet de enige ben. 'K weet ook goed dat ik niet de enige ben die sommige jeugd zo zien.
En naar 't nieuws kijk ik eigenlijk nooit. Ik zeg hoe ik 't in deze buurt zie. Woonde ik in een buurt verder naar 't zuiden waar b.v. me pa woont, dan had ik ook wel goede dingen op kunnen noemen. Hier kan dat niet imo.

Dan moet je in een andere buurt gaan wonen of je mama lief vragen of ze wil verhuizen.

Als dat ook niet gaat, dan zou ik proberen wat positiever in het leven te staan. Je kan oneindig blijven klagen over hoe slecht het met de mens gaat; bewijs daarom het tegendeel en zorg dat jouw geval in orde is.

Wellicht ga je later de lol nog wel in zien van het onschuldige vermaak dat D2JSP heet.

Overigens zou ik wel het nieuws kijken!
Go Back To Nederlands Topic List
Prev1456
Closed New Topic New Poll