d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Nederlands > 1 Ding Begrijp Ik Niet Over Racisten > Kom Inside
Prev14567829Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 7,405
Joined: Feb 25 2005
Gold: 224.00
Sep 30 2008 01:48am
Quote (Lucas[NM] @ Tue, 30 Sep 2008, 07:37)
Het feit dat ze zich niet aan willen passen, dat is het probleem.

De mensen begrijpen niet dat zij zich moeten aanpassen, de gehele linkse politiek vindt dat het Nederlandse volk zich aan moet passen. To hell with that, waar blijft onze cultuur dan?


Doe eens niet zo triest.
Member
Posts: 18,172
Joined: May 29 2005
Gold: 14,931.00
Sep 30 2008 02:14am
Quote (Wuben[NM] @ Tue, 30 Sep 2008, 08:48)
Doe eens niet zo triest.


DIT IS OPMERKING RACIST!

ik report je in naam van mikex98023ur9o
Member
Posts: 4,870
Joined: Oct 9 2005
Gold: 179.04
Sep 30 2008 03:21am
Quote (Wuben[NM] @ Tue, Sep 30 2008, 09:48am)
Doe eens niet zo triest.


Nee jij dan.
Member
Posts: 5,460
Joined: Jun 2 2004
Gold: 116.00
Sep 30 2008 07:04am
Quote (Hellskin @ Mon, 29 Sep 2008, 23:58)


Dit bewijst alleen maar Garbens punt dat criminaliteit verband houdt met sociaal-economische omstandigheden, in dit geval de samenleving in het rifgebergte. De 'rifgebergte-mentaliteit' is niet erfelijk bepaald en zal dus verdwijnen zodra de Marrokaan in het algemeen wordt opgenomen in de Nederlandse stedelijke samenleving.
Member
Posts: 4,870
Joined: Oct 9 2005
Gold: 179.04
Sep 30 2008 07:10am
Quote (sK_Kabouter @ Tue, Sep 30 2008, 03:04pm)
Dit bewijst alleen maar Garbens punt dat criminaliteit verband houdt met sociaal-economische omstandigheden, in dit geval de samenleving in het rifgebergte. De 'rifgebergte-mentaliteit' is niet erfelijk bepaald en zal dus verdwijnen zodra de Marrokaan in het algemeen wordt opgenomen in de Nederlandse stedelijke samenleving.


En dit zal pas gebeuren zodra de Marrokaan bereid is zichzelf aan te passen aan onze samenleving.
Banned
Posts: 473
Joined: Aug 30 2008
Gold: 20.00
Warn: 40%
Sep 30 2008 07:51am
Quote (jekankermoeder @ Mon, Sep 29 2008, 05:46pm)
haha idd dennis.

btw,
las vandaag in de krant
16 op de 1000 nederlanders zijn crimineel
96 op de 1000 marokanen zijn crimineel
7x op de 1000 antilianen zijn crimineel
en dan nog 4x op de 1000 turken..

enige waar ze goed in zijn is shoarma kebab en turkse pizzas. voor de rest zou ik ze graag weghebben.

EDIT/ laat nederlanders het turkse pizza/shoarma/kebab recept leren! ;D problem solved.


EDUARD LAS HET STUKJE EERDER!!
hier waren de EXACTE getallen waar ik het dus over had.
Quote
Criminaliteitscijfers
In Nederland is van alle bevolkingsgroepen onder Antillianen het criminaliteitscijfer het hoogst, zo blijkt uit een vorig jaar verschenen rapport van het Wetenschappelijk Onderzoek en Documentatiecentrum. Marokkanen komen op de tweede plek. De cijfers zijn gebaseerd op politieregisters. Er zouden jaarlijks zo'n 4,8 miljoen delicten worden gepleegd, maar daarvan zijn er maar 1,7 miljoen bekend zijn bij de politie.

De cijfers waar tijdens het onderzoek gebruik van is gemaakt, komen uit 2003. Maar volgens de onderzoekers heeft deze trend zich afgelopen jaren voortgezet.

Per duizend Antillianen werden indertijd 116 delicten gepleegd. Voor Marokkanen ligt dit aantal op 91. Surinamers volgen met 70 misdrijven en Turken met 46. Overigens nemen autochtone Nederlanders met 68 procent van het totaal aantal misdrijven nog altijd de meeste criminaliteit voor hun rekening. Per duizend autochtone Nederlanders komt dat neer op 15 delicten. Oost-Aziaten zijn het minst crimineel met 11 delicten per duizend inwoners.


en over dat aanpassen, nou nee. ze zullen nog steeds naar hun eigen moskee gaan en hun religie beoefenen en de koran lezen waarin word verteld dat ongelovigen de kanker zijn en dood moeten IMO zullen ze alleen maar verder af'ben het woordje ff kwijt' ... naja je ziet het al gebeuren net zoals het met de joden ging ETC ze gaan allemaal samenwonen in schotelwijken en ghettos waar ze allemaal arabies met elkaar kunnen praten en bouwen er ff 4 gesubsideerde moskees naast en maken 10 kebab en turkse pizza zaken voor wat extra geld in het mandje naast die uitkering en je hebt een NEW-MOROC gewoon in een stad hier in nederland!

het is een hele apparte cultuur die moslim/rel marokkaan, die gaan niet zomaar eventjes aanpassen.

This post was edited by jekankermoeder on Sep 30 2008 07:55am
Member
Posts: 3,025
Joined: Feb 22 2008
Gold: 0.00
Warn: 40%
Sep 30 2008 08:14am
De grootste criminelen zijn nederlanders
mensen weten het alleen niet : )
Banned
Posts: 473
Joined: Aug 30 2008
Gold: 20.00
Warn: 40%
Sep 30 2008 08:20am
Quote (Elephante @ Tue, Sep 30 2008, 02:14pm)
De grootste criminelen zijn nederlanders
mensen weten het alleen niet : )


Quote
Nederlanders met 68 procent van het totaal aantal misdrijven nog altijd de meeste criminaliteit voor hun rekening. Per duizend autochtone Nederlanders komt dat neer op 15 delicten.

niet dus mongool
Member
Posts: 4,888
Joined: Jul 20 2008
Gold: 1.80
Sep 30 2008 08:21am
Quote (Elephante @ Tue, 30 Sep 2008, 15:14)
De grootste criminelen zijn nederlanders
mensen weten het alleen niet : )


Jij bent echt dom!
In de huizen van bewaring kan je "zoek de blanke" spelen!

This post was edited by Hustlegirl on Sep 30 2008 08:22am
Member
Posts: 1,953
Joined: Feb 12 2007
Gold: 14.89
Sep 30 2008 08:23am
De grootste criminelen zijn Marsmannetjes
Mensen weten het alleen niet : )







De dieren overigens wel.
Go Back To Nederlands Topic List
Prev14567829Next
Add Reply New Topic New Poll