d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Nederlands > Hiphop 7 > Met Dank Aan Zompy
Prev14567812Next
Closed New Topic New Poll
Member
Posts: 8,314
Joined: May 31 2005
Gold: 89.00
Oct 22 2008 06:00am
a tribe called quest - electric relaxtion
http://www.youtube.com/watch?v=ERQzl4xDpXk

als je hier van houd raad ik je aan het album minight marauders te proberen.


wu-tang clan - shame on a nigga
http://www.youtube.com/watch?v=8I4L0ZDp5rg


ik heb geen zin om deze hele topic serie door te nemen want ik weet wel ongeveer wat erin staat en wilde vermelden dat de nederhop de afgelopen 2 jaar bijna niks goeds voort heeft gebracht, en dat ik me dus afvraag of iemand nou iets recents kan laten horen wat wel de moeite is, en dan niet aan komen zette met opgezwolle,rico sticks,delic,kubus,typhoon,etc etc, als je die nog niet kent heb je tog egt iets gemist.


ps iemand al van steen gehoord? ik vind et echt kanker rotzooi, hoor er sinds kort meer mensen over
Member
Posts: 4,870
Joined: Oct 9 2005
Gold: 179.04
Oct 22 2008 06:05am
Quote (Noob-Style. @ Wed, Oct 22 2008, 02:00pm)
a tribe called quest - electric relaxtion
http://www.youtube.com/watch?v=ERQzl4xDpXk

als je hier van houd raad ik je aan het album minight marauders te proberen.


wu-tang clan - shame on a nigga
http://www.youtube.com/watch?v=8I4L0ZDp5rg


ik heb geen zin om deze hele topic serie door te nemen want ik weet wel ongeveer wat erin staat en wilde vermelden dat de nederhop de afgelopen 2 jaar bijna niks goeds voort heeft gebracht, en dat ik me dus afvraag of iemand nou iets recents kan laten horen wat wel de moeite is, en dan niet aan komen zette met opgezwolle,rico sticks,delic,kubus,typhoon,etc etc, als je die nog niet kent heb je tog egt iets gemist.


ps iemand al van steen gehoord? ik vind et echt kanker rotzooi, hoor er sinds kort meer mensen over


Is dat een woord?
Member
Posts: 8,314
Joined: May 31 2005
Gold: 89.00
Oct 22 2008 06:06am
Quote (Lucas[NM] @ Wed, 22 Oct 2008, 13:05)
Is dat een woord?


nee er staan meerdere zinnen
Member
Posts: 7,405
Joined: Feb 25 2005
Gold: 224.00
Oct 22 2008 06:07am
Quote (Lucas[NM] @ Wed, 22 Oct 2008, 14:05)
Is dat een woord?


Ja, sinds extince bestaat dat woord al. Kom onder die steen vandaan, Lucas!

Niet die Utrechtse Steen dan.
Member
Posts: 4,870
Joined: Oct 9 2005
Gold: 179.04
Oct 22 2008 06:11am
Quote (Noob-Style. @ Wed, Oct 22 2008, 02:06pm)
nee er staan meerdere zinnen


Jij bent echt leip, kijk eens wat er bold gemaakt is?

Quote (Wuben[NM] @ Wed, Oct 22 2008, 02:07pm)
Ja, sinds extince bestaat dat woord al. Kom onder die steen vandaan, Lucas!

Niet die Utrechtse Steen dan.


Right, maar volgens de informatie die ik zojuist heb opgezocht is het geen woord met een positieve lading. Waarom zou een hiphop liefhebber het woord dan gebruiken?

Hier in Oostenrijk hebben ze overigens mooie stenen hoor!
Member
Posts: 37,126
Joined: Nov 6 2006
Gold: 9,221.15
Oct 22 2008 06:48am
Quote (Lucas[NM] @ Wed, 22 Oct 2008, 14:11)
Right, maar volgens de informatie die ik zojuist heb opgezocht is het geen woord met een positieve lading. Waarom zou een hiphop liefhebber het woord dan gebruiken?

Hier in Oostenrijk hebben ze overigens mooie stenen hoor!


Wikipedia zeker....

Niks mis met de term Nederhop lijkt me
Member
Posts: 2,847
Joined: May 14 2006
Gold: 0.30
Oct 22 2008 06:49am


Shit, die tekst is echt zwaar fucked up biggrin.gif
Member
Posts: 4,870
Joined: Oct 9 2005
Gold: 179.04
Oct 22 2008 06:50am
Quote (uNoTopia @ Wed, Oct 22 2008, 02:48pm)
Wikipedia zeker....

Niks mis met de term Nederhop lijkt me


Onder andere, maar wikipedia is crap en niet te vertrouwen. De informatie die daar staat moet je altijd nog eens dubbel controleren.
Member
Posts: 7,405
Joined: Feb 25 2005
Gold: 224.00
Oct 22 2008 07:00am
Quote (Lucas[NM] @ Wed, 22 Oct 2008, 14:11)
Right, maar volgens de informatie die ik zojuist heb opgezocht is het geen woord met een positieve lading. Waarom zou een hiphop liefhebber het woord dan gebruiken?


Nog nooit gehoord dat nederhop negatief zou zijn. Waar heb je dat gelezen?
Member
Posts: 4,870
Joined: Oct 9 2005
Gold: 179.04
Oct 22 2008 07:03am
Quote (Wuben[NM] @ Wed, Oct 22 2008, 03:00pm)
Nog nooit gehoord dat nederhop negatief zou zijn. Waar heb je dat gelezen?


Nevermind dat, de controle bron had als bron wikipedia vermeld staan T.T
Go Back To Nederlands Topic List
Prev14567812Next
Closed New Topic New Poll