d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Nederlands > Het Algemene Topic > Praat Heir Over Alles
Prev14567811Next
Closed New Topic New Poll
Member
Posts: 32,143
Joined: Oct 29 2005
Gold: 100.00
Sep 19 2008 11:46am
Quote (jekankermoeder @ Fri, Sep 19 2008, 05:09pm)
jawel, heb het erbij gekregen in 6 weken ofzo, moet het in zon korte tijd er ook weer af kunnen halen, 5 kilo.
olol, in die 5 weken is er 3 kilo al af gegaan weeg nu nog maar 72 hehehehe... te laat vertrekken met de fiets en 2.5 km fietsen om hem dan nog te kunnen halen doet wonderen... ook snel lopen om op tijd op school te komen (1.6km vanaf halte naar school) zal wel geholpen hebben... nu kan ik weer terug naar zorgloos eten wat ik wil ;D


"vroegah" toen viel ik in 1 weekend wel eens 5 kilo af. (na een gabberfeest bv)
Member
Posts: 762
Joined: Oct 24 2006
Gold: 0.00
Sep 19 2008 11:47am
Quote (Hellskin @ Fri, Sep 19 2008, 05:46pm)
"vroegah" toen viel ik in 1 weekend wel eens 5 kilo af. (na een gabberfeest bv)


"Vroegah"

- Toen de lucht schoon was,
- De Sigaretten goedkoop,
- En sex vies was.


Heel lang geleden dus? ^^
Member
Posts: 32,143
Joined: Oct 29 2005
Gold: 100.00
Sep 19 2008 11:48am
Quote (Sniperdesign @ Fri, Sep 19 2008, 05:47pm)
"Vroegah"

- Toen de lucht schoon was,
- De Sigaretten goedkoop,
- En sex vies was.


Heel lang geleden dus? ^^


ik ging naar m'n eerste gabberfeest in 1997.
maar toen was ik nog lief en onschuldig.

een voorzichtige schatting zegt zo'n ~7 jaar geleden.
Member
Posts: 762
Joined: Oct 24 2006
Gold: 0.00
Sep 19 2008 11:49am
Quote (Hellskin @ Fri, Sep 19 2008, 05:48pm)
ik ging naar m'n eerste gabberfeest in 1997.
maar toen was ik nog lief en onschuldig.

een voorzichtige schatting zegt zo'n ~7 jaar geleden.


In je profile zie je er uit als een beveiliger, klopt dat? ^^
Member
Posts: 32,143
Joined: Oct 29 2005
Gold: 100.00
Sep 19 2008 11:57am
Quote (Sniperdesign @ Fri, Sep 19 2008, 05:49pm)
In je profile zie je er uit als een beveiliger, klopt dat? ^^


dat klopt.

beveiliger/uitsmijter
Member
Posts: 3,969
Joined: Apr 21 2006
Gold: 16.93
Sep 19 2008 11:58am
Quote (Sniperdesign @ Fri, Sep 19 2008, 07:49pm)
In je profile zie je er uit als een beveiliger, klopt dat? ^^


Hoe the hell zie je dat?
Ik zie alleen iemand met militair uniform aan en iemand met een pak aan.
Member
Posts: 32,143
Joined: Oct 29 2005
Gold: 100.00
Sep 19 2008 12:05pm
Quote (Demonsangel @ Fri, Sep 19 2008, 05:58pm)
Hoe the hell zie je dat?
Ik zie alleen iemand met militair uniform aan en iemand met een pak aan.


in nederland is er een nationaal bekend teken voor de beveiliging (dat zilvere Vtje)
Member
Posts: 19,201
Joined: Feb 5 2006
Gold: 5,500.00
Sep 19 2008 12:07pm
Quote (Hellskin @ Fri, Sep 19 2008, 04:28pm)
ze zullen vast geschokt zijn.

het is namelijk veel erger dan al dat rasistische gescheld. stukken erger dan al het gescheld over onzedelijke handeling zoals anaal verkrachten.
het gescheld met geweld of doodsbedrijgingen.

ja vast, ze zullen zeker onder de indruk zijn


ik heb het over jsp...
wanneer ik topics vertaal..
denk dat je het niet helemaal volgt...
Member
Posts: 32,143
Joined: Oct 29 2005
Gold: 100.00
Sep 19 2008 12:12pm
Quote (M[o]nkey[115] @ Fri, Sep 19 2008, 06:07pm)
ik heb het over jsp...
wanneer ik topics vertaal..
denk dat je het niet helemaal volgt...


ik heb het ook over jsp. moet ik gaan quote uit het engelstalige gedeelte?
Member
Posts: 19,201
Joined: Feb 5 2006
Gold: 5,500.00
Sep 19 2008 12:16pm
Quote (Hellskin @ Fri, Sep 19 2008, 08:12pm)
ik heb het ook over jsp. moet ik gaan quote uit het engelstalige gedeelte?


ben ik eigenlijk wel benieuwd naar ja.
ik zal ook eens checken
Go Back To Nederlands Topic List
Prev14567811Next
Closed New Topic New Poll