Quote (Sniperdesign @ Fri, Sep 19 2008, 05:47pm)
"Vroegah"
- Toen de lucht schoon was,
- De Sigaretten goedkoop,
- En sex vies was.
Heel lang geleden dus? ^^
ik ging naar m'n eerste gabberfeest in 1997.
maar toen was ik nog lief en onschuldig.
een voorzichtige schatting zegt zo'n ~7 jaar geleden.