d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Nederlands > Lonen Jobstudenten Be/nl > Heunk
Prev145678Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 7,405
Joined: Feb 25 2005
Gold: 224.00
Sep 16 2008 02:19pm
Zompy, even serieus, waarmee denk je mij te kunnen helpen?
Member
Posts: 9,868
Joined: Jul 29 2005
Gold: 11.33
Sep 17 2008 12:03am
Quote (Zompy @ Tue, 16 Sep 2008, 19:52)
Jah, en kijk wat je er van heb gemaakt... 40% warn...  waarom?


Omdat:

- d2jsp is corrupt.
- warns zijn - net als trusted tags - blauwe pixels waar je hard voor moet werken.
- feargod een aars was.
- twan is overleden aan een hond die van 7 hoog op zijn hasses viel.

Damn, 1337 was, naast Europe en later V, dè guild.
Member
Posts: 1,935
Joined: Jun 3 2008
Gold: 6.22
Sep 17 2008 12:20am
Quote (MilkAndCookies @ Wed, 17 Sep 2008, 07:03)
Omdat:

- d2jsp is corrupt.
- warns zijn - net als trusted tags - blauwe pixels waar je hard voor moet werken.
- feargod een aars was.
- twan is overleden aan een hond die van 7 hoog op zijn hasses viel.

Damn, 1337 was, naast Europe en later V, dè guild.
Teveel eer, een aars heeft nog nut hehehehaehaheaheaheahea

Member
Posts: 26,320
Joined: Sep 16 2007
Gold: 1,725.00
Sep 17 2008 01:10am
Quote (MilkAndCookies @ Wed, 17 Sep 2008, 08:03)
Omdat:

- d2jsp is corrupt.
- warns zijn - net als trusted tags - blauwe pixels waar je hard voor moet werken.
- feargod een aars was.
- twan is overleden aan een hond die van 7 hoog op zijn hasses viel.

Damn, 1337 was, naast Europe en later V, dè guild.


Feargod it och lang geleden, die warns hadden toch al weg kunnen zijn?
Member
Posts: 7,405
Joined: Feb 25 2005
Gold: 224.00
Sep 17 2008 01:22am
Quote (Wuben[NM)
,Tue, 16 Sep 2008, 22:19]Zompy, even serieus, waarmee denk je mij te kunnen helpen?


10 chars
Member
Posts: 9,868
Joined: Jul 29 2005
Gold: 11.33
Sep 17 2008 07:40am
Quote (Zompy @ Wed, 17 Sep 2008, 08:10)
Feargod it och lang geleden, die warns hadden toch al weg kunnen zijn?


Denk je dat ik mijn warns weg wil hebben? Kun je nagaan, die hele fucking guild was op z'n best voordat Feargod leader was, heaheha. Toen was jij nog niet eens op dit forum.

This post was edited by MilkAndCookies on Sep 17 2008 07:41am
Member
Posts: 26,320
Joined: Sep 16 2007
Gold: 1,725.00
Sep 17 2008 07:43am
Quote (MilkAndCookies @ Wed, 17 Sep 2008, 15:40)
Denk je dat ik mijn warns weg wil hebben? Kun je nagaan, die hele fucking guild was op z'n best voordat Feargod leader was, heaheha. Toen was jij nog niet eens op dit forum.


Wil je je warns niet weg hebben? ohmy.gif
Member
Posts: 9,868
Joined: Jul 29 2005
Gold: 11.33
Sep 17 2008 07:45am
Quote (Zompy @ Wed, 17 Sep 2008, 14:43)
Wil je je warns niet weg hebben? ohmy.gif


Nee, waarom? Ik wil wel onder de 50% blijven zodat ik nog wel signatures kan zien en gebruiken!
Member
Posts: 32,522
Joined: May 20 2007
Gold: 0.00
Sep 17 2008 07:57am
zompy lekker beangrijk zijn die warns zeg omfg

Member
Posts: 26,320
Joined: Sep 16 2007
Gold: 1,725.00
Sep 17 2008 08:39am
Quote (MilkAndCookies @ Wed, 17 Sep 2008, 15:45)
Nee, waarom? Ik wil wel onder de 50% blijven zodat ik nog wel signatures kan zien en gebruiken!


Maar je hebt geen acces tot de site suggesties ofzo toch?
Go Back To Nederlands Topic List
Prev145678Next
Add Reply New Topic New Poll