d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Nederlands > Het K Woord
Prev14567Next
Closed New Topic New Poll
Banned
Posts: 473
Joined: Aug 30 2008
Gold: 20.00
Warn: 40%
Sep 11 2008 02:40pm
posting in epic thread. btw GHAKSTEEE dodge moar met je ik ga naar bed.
Banned
Posts: 473
Joined: Aug 30 2008
Gold: 20.00
Warn: 40%
Sep 11 2008 02:41pm
Quote (BadBoyDeGekste @ Thu, Sep 11 2008, 08:39pm)

eduard, je kan te ver gaan he


oeh is dat een bedreiging...? ;DDD

Member
Posts: 2,208
Joined: Dec 13 2007
Gold: 0.00
Sep 11 2008 02:42pm
Quote (jekankermoeder @ Thu, Sep 11 2008, 08:38pm)
en je zus, als ze niet dood is gegaan aan de kanker is ze gewoon helemaal doodgeneukt door een groep gehandicapte negers in rolstoelen
AHA, nu snap ik 'm. 'Dance with the devil' is dedicated to BADBOYDEGEKSTUH, IMO. 1 verschil: Mama i.p.v. Zus.

Badboy, was jij geen fan van Immortal?

Member
Posts: 2,212
Joined: Apr 5 2007
Gold: 39.40
Sep 11 2008 02:56pm
Quote (BadBoyDeGekste @ Thu, Sep 11 2008, 07:02pm)
stakkers die het hebben,

mensen die ik hoop dat het krijgen die het woord gebruiken.


zieligheid op zijn best bij de K-woord gebruikers

pmed lajo voor dit onfatsoen


/care?
Member
Posts: 37,126
Joined: Nov 6 2006
Gold: 9,221.15
Sep 11 2008 02:57pm
Quote (BadBoyDeGekste @ Thu, 11 Sep 2008, 22:11)
hahaha ja misschien wel mja ik ga me toch zeker niet druk maken over een internetforum zeker....

je zit nu al meer dan een half uur met me te discussieren, voel jij je eigen nu niet dom?

jij komt ook niet echt helder over, ikweetjenaamniet.


KANKER, wie begon dit topic?


Quote
unotopia houd je smoel sukkel jij komt hier bekant nooit


Nee nee, deze man maakt zich niet druk op een internet forum.

opgekankerd!
Member
Posts: 26,055
Joined: Apr 4 2006
Gold: 0.70
Warn: 30%
Sep 11 2008 03:02pm
voor jouw speciaal mijn 18001e post unotopia, hahahahahahahaha wat ben jij grappig

maar ik denk dat je wel ff mag werken aan je skill om sarcasme te ontdekken, sukkel!
Banned
Posts: 6,477
Joined: Nov 24 2006
Gold: 6.67
Warn: 100%
Sep 11 2008 03:04pm
Leden: CorvX, BadBoyDeGekste, Feargothic, jekankermoeder

Alles weer aan 't vertalen voor de meneer de baas?

Member
Posts: 37,126
Joined: Nov 6 2006
Gold: 9,221.15
Sep 11 2008 03:05pm
Quote (BadBoyDeGekste @ Thu, 11 Sep 2008, 23:02)
voor jouw speciaal mijn 18001e post unotopia, hahahahahahahaha wat ben jij grappig

maar ik denk dat je wel ff mag werken aan je skill om sarcasme te ontdekken, sukkel!


Ik kan het retegoed ontdekken, bij jou is het alleen ZO random dat jijzelf niet eens weet wanneer je sarcastisch bent.

Oftewel, uit jouw posts blijkt heel vaak dat je er NIKS van snapt.

6 Members: uNoTopia, Lajo, BadBoyDeGekste, CorvX, Feargod, jekankermoeder

-.-

This post was edited by uNoTopia on Sep 11 2008 03:05pm
Member
Posts: 26,055
Joined: Apr 4 2006
Gold: 0.70
Warn: 30%
Sep 11 2008 03:05pm
Quote (uNoTopia @ Thu, 11 Sep 2008, 23:05)
Ik kan het retegoed ontdekken, bij jou is het alleen ZO random dat jijzelf niet eens weet wanneer je sarcastisch bent.

Oftewel, uit jouw posts blijkt heel vaak dat je er NIKS van snapt.


hahhahhaha dat is sarcasme ^^
Member
Posts: 37,126
Joined: Nov 6 2006
Gold: 9,221.15
Sep 11 2008 03:05pm
Quote (BadBoyDeGekste @ Thu, 11 Sep 2008, 23:05)
hahhahhaha dat is sarcasme ^^


PAK JIJ EENS RAP EEN WOORDENBOEK
Go Back To Nederlands Topic List
Prev14567Next
Closed New Topic New Poll