Quote (BadBoyDeGekste @ Thu, 11 Sep 2008, 23:02)
voor jouw speciaal mijn 18001e post unotopia, hahahahahahahaha wat ben jij grappig
maar ik denk dat je wel ff mag werken aan je skill om sarcasme te ontdekken, sukkel!
Ik kan het retegoed ontdekken, bij jou is het alleen ZO random dat jijzelf niet eens weet wanneer je sarcastisch bent.
Oftewel, uit jouw posts blijkt heel vaak dat je er NIKS van snapt.
6 Members: uNoTopia, Lajo, BadBoyDeGekste, CorvX, Feargod, jekankermoeder
-.-
This post was edited by uNoTopia on Sep 11 2008 03:05pm