d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Nederlands > Hallo Iedereen Uit Dutch Forum > Nee Ik Ben Niet .....................
Prev145678Next
Closed New Topic New Poll
Member
Posts: 10,102
Joined: Aug 17 2005
Gold: 8,877.95
Sep 1 2008 09:58am
Quote (BadBoyDeGekste @ Mon, Sep 1 2008, 10:11am)
zeker omdat het woordje anal erin zit..


Niet echt, dat is meer jouw specialiteit. sad.gif
Member
Posts: 19,201
Joined: Feb 5 2006
Gold: 7,820.00
Sep 2 2008 01:46am
Quote (Wuben[NM] @ Mon, Sep 1 2008, 01:28pm)
Ik zeg niks, maar Monkey.. serieus. Jouw visie op de wereld is zo ongelooflijk beperkt dat je wel een Telegraaf-lezer móet zijn.


en toch trek je daar een verkeerde conclusie.
dat laat weer een stukje "beperkte visie" bij jou zien...
Member
Posts: 6,486
Joined: Dec 28 2007
Gold: 1,250.00
Sep 2 2008 02:06am
weer eens ruzie @ nld forum pff het zal weer eens niet zo zijn
Member
Posts: 3,969
Joined: Apr 21 2006
Gold: 16.93
Sep 2 2008 02:06am
Quote (M[o]nkey[115] @ Tue, Sep 2 2008, 09:46am)
en toch trek je daar een verkeerde conclusie.
dat laat weer een stukje "beperkte visie" bij jou zien...


Ben jij eigenlijk ooit verder dan het "peuter stadium" geraakt?
Member
Posts: 19,201
Joined: Feb 5 2006
Gold: 7,820.00
Sep 2 2008 02:30am
Quote (Demonsangel @ Tue, Sep 2 2008, 10:06am)
Ben jij eigenlijk ooit verder dan het "peuter stadium" geraakt?


moet ik hier serieus op gaan antwoorden?
of was dit gewoon DE beste post die je kon bedenken?
Member
Posts: 3,969
Joined: Apr 21 2006
Gold: 16.93
Sep 2 2008 03:31am
Quote (M[o]nkey[115] @ Tue, Sep 2 2008, 10:30am)
moet ik hier serieus op gaan antwoorden?
of was dit gewoon DE beste post die je kon bedenken?


Het enige jij doet, is wat peuters ook doen.
"Het alles wat je zegt ben je zelf gedoe."
Maak het je int vervolg gemakkelijker en typ gewoon "NO U"
Member
Posts: 7,405
Joined: Feb 25 2005
Gold: 224.00
Sep 2 2008 04:03am
Quote
en toch trek je daar een verkeerde conclusie.
dat laat weer een stukje "beperkte visie" bij jou zien...


Nee, dat doe ik niet.

This post was edited by Wuben[NM] on Sep 2 2008 04:06am
Member
Posts: 1,953
Joined: Feb 12 2007
Gold: 14.89
Sep 2 2008 05:11am
Quote (Demonsangel @ Tue, 2 Sep 2008, 11:31)
Het enige jij doet, is wat peuters ook doen.
"Het alles wat je zegt ben je zelf gedoe."
Maak het je int vervolg gemakkelijker en typ gewoon "NO U"


Haha. "Nee jij dan!" blijft koning.
Member
Posts: 4,888
Joined: Jul 20 2008
Gold: 1.80
Sep 2 2008 06:26am
Quote (GameAndWatch @ Sat, 30 Aug 2008, 21:23)
Tering, ik woon ook in Breda en met zo'n egoistische malloot als 'jekankermoeder' kan ik beter verhuizen denk. :S


Kzal eens naar breda komen, dan kan ik kennismaken met edujackass... uhm ik bedoel zijnkankermoeder natuurlijk. hug.gif

This post was edited by Hustlegirl on Sep 2 2008 06:26am
Member
Posts: 19,201
Joined: Feb 5 2006
Gold: 7,820.00
Sep 2 2008 06:40am
Quote (Demonsangel @ Tue, Sep 2 2008, 11:31am)
Het enige jij doet, is wat peuters ook doen.
"Het alles wat je zegt ben je zelf gedoe."
Maak het je int vervolg gemakkelijker en typ gewoon "NO U"


en dat is het "standaard peuter gedrag"?
je hebt je er nogal in verdiept...

en ik wist niet dat peuters al engels konden.. No u?

ga anders met wubem in 1 bootje zitten.
die heeft ook zo'n beperkte visie..

in iedergeval geen telegraaf lezen heb ik wel begrepen..
maar dat kunnen peuters toch niet
Go Back To Nederlands Topic List
Prev145678Next
Closed New Topic New Poll