d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Nederlands > Blizzard 1 - Hellskin 0 > Voor Iedereen Die Niet Van Diablo Houd!
Prev14567Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 26,055
Joined: Apr 4 2006
Gold: 0.70
Warn: 30%
Sep 1 2008 06:43am
Quote (Hellskin @ Mon, 1 Sep 2008, 14:36)
ik speel alleen ladder. dus is niet nodig


om voor meer te verkopen ofc -.-
Member
Posts: 6,486
Joined: Dec 28 2007
Gold: 1,250.00
Sep 2 2008 02:15am
wat ik nu ga zegge is misschien hard maar het is de waarheid: PWNT!
Member
Posts: 38,764
Joined: Sep 8 2006
Gold: 180.00
Sep 2 2008 04:59am
wat een kut manier om je acc te verliezen sad.gif
Member
Posts: 32,143
Joined: Oct 29 2005
Gold: 100.00
Sep 2 2008 08:23am
Quote (BadBoyDeGekste @ Mon, Sep 1 2008, 12:43pm)
om voor meer te verkopen ofc -.-


daar heb ik helemaal geen tijd voor sad.gif ik werk minimaal 6 dagen in de week.


Quote (Europe_Paul @ Tue, Sep 2 2008, 08:15am)
wat ik nu ga zegge is misschien hard maar het is de waarheid: PWNT!


ik geloof dat ik dat al in m'n topic titel duidelijk gemaakt had
Member
Posts: 6,486
Joined: Dec 28 2007
Gold: 1,250.00
Sep 2 2008 09:51am
Quote (Hellskin @ Tue, Sep 2 2008, 04:23pm)
ik geloof dat ik dat al in m'n topic titel duidelijk gemaakt had


ja maar ik vind het leuk om te zegge tongue.gif
Member
Posts: 32,143
Joined: Oct 29 2005
Gold: 100.00
Sep 2 2008 11:04am
Quote (Europe_Paul @ Tue, Sep 2 2008, 03:51pm)
ja maar ik vind het leuk om te zegge tongue.gif


fijn dat je het leuk vind om mij te dissen over het verlies van 80% van m'n pixel fortune
Member
Posts: 13,173
Joined: Nov 30 2006
Gold: 641.00
Sep 2 2008 12:18pm
Quote (Hellskin @ Tue, 2 Sep 2008, 18:04)
fijn dat je het leuk vind om mij te dissen over het verlies van 80% van m'n pixel fortune


dat heet jaloezie dennis.. jij had alles wat hij ooit wilde hebben.. maar weet dat hij het nooit zal krijgen
Member
Posts: 7,405
Joined: Feb 25 2005
Gold: 224.00
Sep 2 2008 01:42pm
Quote (CpTJenJen @ Tue, 2 Sep 2008, 20:18)
dat heet jaloezie dennis.. jij had alles wat hij ooit wilde hebben.. maar weet dat hij het nooit zal krijgen


Haha, jaloezie over wat spulletjes in een spelletje? Lijkt me stug.
Member
Posts: 13,173
Joined: Nov 30 2006
Gold: 641.00
Sep 2 2008 02:00pm
Quote (Wuben[NM] @ Tue, 2 Sep 2008, 20:42)
Haha, jaloezie over wat spulletjes in een spelletje? Lijkt me stug.


nou, half diablospelend europe zou er een moord of 5 voor over hebben schat ik zo ( mompelt iets met addict's )
Member
Posts: 32,143
Joined: Oct 29 2005
Gold: 100.00
Sep 2 2008 02:00pm
Quote (Wuben[NM] @ Tue, Sep 2 2008, 07:42pm)
Haha, jaloezie over wat spulletjes in een spelletje? Lijkt me stug.


zelfmoord om een spelletje lijkt me ook stug.


toch gebeurt het
Go Back To Nederlands Topic List
Prev14567Next
Add Reply New Topic New Poll