Quote (Wuben[NM] @ Thu, Aug 28 2008, 10:09am)
MaC heeft gelijk. Ik ben het met hem eens, dus hoef het niet opnieuw te typen. Ik vraag het voor de allerlaatste keer:
KAN JE ALSJEBLIEFT JE MENING ONDERBOUWEN?
Als je dat in de volgende post niet doet, dan geef ik het op. Je zakt diep in de ranking. Ver onder Mischa en Garben.
als je die onderbouwing nog niet kan lezen na al die posts, zou ik het ook opgeven.
en dat jij het eens bent met koekje en die xepo, verbaast me ook vrij weinig.
soort zoekt soort..
eventjes voor wubem.
omdat zo'n topic lezen en de juiste woorden eruit halen nogal complex zijn gebleken.
de stukjes die mijn mening onderbouwen (had je ook zelf kunnen vinden..)
post #6het beste komt toch uit het verleden.
het is zo standaard modieus gedacht om te zeggen dat nieuwe spellen beter zijn..
misschien grafisch ja.. nou dan kan je beter niks meer spelen, aangezien die elk jaar weer worden verbeterd
zelfde met muziek..
de beste muziek is allang al gemaakt...
post #12"smaak" wordt aangeleerd
de achterliggende gedachte achter nieuwe spellen is $
vroeger was dat niet zo, en daarom krijg je dat soort spellen als carmageddon1 waar het bloed rond spat.
of de eerste duke nukem 3d. kon je geld naar een hoer gooien...
nu heb je zo'n grafisch "perfecte" omgeving met sprookjes achtige verhalen.
zijn maar een enkel aantal spellen die beter worden namate de jaren.
hitman en c&c
ut heeft zijn beste tijd ook al gehad, halo word uitgemolken,
en MARIOKART, omfg.. de eerste 2 waren leuk.. maar hou alsjeblieft op met vervolgen te maken...
the sims, geweldig spel..eerste in zijn soort
eerste uitbreiding.. een ramp..
tweede, derde, vierde, vijfde.. gek ofzo?
weetje wat
SIMS2
er zijn namelijk 2 opties,
of je gelooft dat het beste spel al is gemaakt.
of je gelooft dat het beste spel nog gemaakt moet worden.
geef mij dan maar de eerste optie. ben ik ook nog eens meer tevreden met me games.
meer dan iemand die zit te wachten op iets wat misschien ooit nog eens gaat komen.
na een hoop offtopic gepost, omdat wubem geen degelijk stukje tekst kon typen.post #46helemaal aan het begin heb ik al gezegd dat er maar 2 opties zijn.
jij hebt optie nummer 2 gekozen. dan is het klaar.
wat boeit mij het nou dat je niet net als ik voor 1 gaat.
en de enige die altijd voor schut staat, ben jij.
aangezien jij om 1 of andere rede graag een soort van forum-diss voldoening wilt behalen.
waarschijnlijk irl niet zo succes vol, of school niet gelopen zoals verwacht..
maar jouw mening en "standpunten" intereseren mij nog minder.
ik vertel je die van mij, wat je er daarna mee doet, kan me geen hol boeien.
post #48dus jij vind optie 1 onzin..
kan..
ik vind optie 2 onzin..
welkom in de wereld van; menings verschillen..
nu is de vraag, hoe gaat elk ermee om...?
jij kan er blijkbaar nogal moelijk tegen als iemand een andere mening heeft.
is een nogal slecht karakter eigenschap.
post #50alsof jij wel met zekerheid kunt zeggen dat het beste spel ooit nog moet komen..
persoonlijk hou ik niet van uitgemolke commerciele troep. en dat is het meestal tegenwoordig.
geef daarom mij maar die goede oude.
en nogmaals (voor het geval wubem het WEER over het hoofd ziet):post #12"smaak" wordt aangeleerd
de achterliggende gedachte achter nieuwe spellen is $
vroeger was dat niet zo, en daarom krijg je dat soort spellen als carmageddon1 waar het bloed rond spat.
of de eerste duke nukem 3d. kon je geld naar een hoer gooien...
nu heb je zo'n grafisch "perfecte" omgeving met sprookjes achtige verhalen.
zijn maar een enkel aantal spellen die beter worden namate de jaren.
hitman en c&c
ut heeft zijn beste tijd ook al gehad, halo word uitgemolken,
en MARIOKART, omfg.. de eerste 2 waren leuk.. maar hou alsjeblieft op met vervolgen te maken...
the sims, geweldig spel..eerste in zijn soort
eerste uitbreiding.. een ramp..
tweede, derde, vierde, vijfde.. gek ofzo?
weetje wat
SIMS2
er zijn namelijk 2 opties,
of je gelooft dat het beste spel al is gemaakt.
of je gelooft dat het beste spel nog gemaakt moet worden.
geef mij dan maar de eerste optie. ben ik ook nog eens meer tevreden met me games.
meer dan iemand die zit te wachten op iets wat misschien ooit nog eens gaat komen.
This post was edited by M[o]nkey[115] on Aug 28 2008 02:33am