d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Nederlands > Opzoek Naar Een Goed Spelleke
Prev14567811Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 20,399
Joined: Sep 16 2007
Gold: 0.00
Aug 27 2008 07:19pm
Quote (M[o]nkey[115] @ Wed, 27 Aug 2008, 13:08)
zelda!
dat ik die vergat.
heerlijk spel op N64 biggrin.gif


ben wel bezig over pc
niet n64 ^^
mr zelda ofc klassieker
Member
Posts: 20,399
Joined: Sep 16 2007
Gold: 0.00
Aug 27 2008 07:20pm
Quote (Chlamydia @ Wed, 27 Aug 2008, 18:22)
Ik zeg dit niet snel, maar.... Monkey, je bent echt kankerdom hahahahahaa


nn flaming in mijn topic plz
tongue.gif

ty
Member
Posts: 32,143
Joined: Oct 29 2005
Gold: 100.00
Aug 27 2008 11:29pm
Quote (SaWrevenge @ Thu, Aug 28 2008, 01:20am)
nn flaming in mijn topic plz
tongue.gif

ty


iets met pot en ketel.


leer je post te editen ofzo
Member
Posts: 9,868
Joined: Jul 29 2005
Gold: 11.33
Aug 28 2008 12:14am
Quote (M[o]nkey[115] @ Wed, 27 Aug 2008, 22:46)
nu verloopt het weer goed?  blink.gif
doe je snel zo even binnen 30min.

alsof jij wel met zekerheid kunt zeggen dat het beste spel ooit nog moet komen..
persoonlijk hou ik niet van uitgemolke commerciele troep. en dat is het meestal tegenwoordig.
geef daarom mij maar die goede oude.

maar dit zei ik al in me tweede post ofzo...


Ruben's school is altijd goed geweest. Kneus.

Alsof jij met zekerheid NIET kunt zeggen dat er nog een beter spel komt. Dat zei Ruben al in zijn tweede post ofzo.. En onderbouw die shit nou is op een normale manier.
Member
Posts: 19,201
Joined: Feb 5 2006
Gold: 7,720.00
Aug 28 2008 02:02am
Quote (MilkAndCookies @ Thu, Aug 28 2008, 08:14am)
Ruben's school is altijd goed geweest. Kneus.

Alsof jij met zekerheid NIET kunt zeggen dat er nog een beter spel komt. Dat zei Ruben al in zijn tweede post ofzo.. En onderbouw die shit nou is op een normale manier.


kind, houd je mond.
en leer eens woorden zoals: kanker, kut, kneus, nerd, w/e te vermeiden.
ze doen je geen eer aan. en op die manier neem ik dat soort posts ook niet serieus.

geen zin om een gesprek met een gemiddeld scholiertje te voeren..
die moeten zich nog te veel ontwikkelen
Member
Posts: 7,405
Joined: Feb 25 2005
Gold: 224.00
Aug 28 2008 02:09am
Quote
kind, houd je mond.
en leer eens woorden zoals: kanker, kut, kneus, nerd, w/e te vermeiden.
ze doen je geen eer aan. en op die manier neem ik dat soort posts ook niet serieus.

geen zin om een gesprek met een gemiddeld scholiertje te voeren..
die moeten zich nog te veel ontwikkelen


MaC heeft gelijk. Ik ben het met hem eens, dus hoef het niet opnieuw te typen. Ik vraag het voor de allerlaatste keer:

KAN JE ALSJEBLIEFT JE MENING ONDERBOUWEN?

Als je dat in de volgende post niet doet, dan geef ik het op. Je zakt diep in de ranking. Ver onder Mischa en Garben.

This post was edited by Wuben[NM] on Aug 28 2008 02:10am
Member
Posts: 19,201
Joined: Feb 5 2006
Gold: 7,720.00
Aug 28 2008 02:25am
Quote (Wuben[NM] @ Thu, Aug 28 2008, 10:09am)
MaC heeft gelijk. Ik ben het met hem eens, dus hoef het niet opnieuw te typen. Ik vraag het voor de allerlaatste keer:

KAN JE ALSJEBLIEFT JE MENING ONDERBOUWEN?

Als je dat in de volgende post niet doet, dan geef ik het op. Je zakt diep in de ranking. Ver onder Mischa en Garben.


als je die onderbouwing nog niet kan lezen na al die posts, zou ik het ook opgeven.
en dat jij het eens bent met koekje en die xepo, verbaast me ook vrij weinig.

soort zoekt soort..

eventjes voor wubem.
omdat zo'n topic lezen en de juiste woorden eruit halen nogal complex zijn gebleken.
de stukjes die mijn mening onderbouwen (had je ook zelf kunnen vinden..)

post #6
het beste komt toch uit het verleden.
het is zo standaard modieus gedacht om te zeggen dat nieuwe spellen beter zijn..
misschien grafisch ja.. nou dan kan je beter niks meer spelen, aangezien die elk jaar weer worden verbeterd

zelfde met muziek..
de beste muziek is allang al gemaakt...

post #12
"smaak" wordt aangeleerd

de achterliggende gedachte achter nieuwe spellen is $
vroeger was dat niet zo, en daarom krijg je dat soort spellen als carmageddon1 waar het bloed rond spat.
of de eerste duke nukem 3d. kon je geld naar een hoer gooien...

nu heb je zo'n grafisch "perfecte" omgeving met sprookjes achtige verhalen.

zijn maar een enkel aantal spellen die beter worden namate de jaren.
hitman en c&c

ut heeft zijn beste tijd ook al gehad, halo word uitgemolken,
en MARIOKART, omfg.. de eerste 2 waren leuk.. maar hou alsjeblieft op met vervolgen te maken...

the sims, geweldig spel..eerste in zijn soort
eerste uitbreiding.. een ramp..
tweede, derde, vierde, vijfde.. gek ofzo?
weetje wat
SIMS2

er zijn namelijk 2 opties,
of je gelooft dat het beste spel al is gemaakt.
of je gelooft dat het beste spel nog gemaakt moet worden.

geef mij dan maar de eerste optie. ben ik ook nog eens meer tevreden met me games.
meer dan iemand die zit te wachten op iets wat misschien ooit nog eens gaat komen.


na een hoop offtopic gepost, omdat wubem geen degelijk stukje tekst kon typen.
post #46
helemaal aan het begin heb ik al gezegd dat er maar 2 opties zijn.
jij hebt optie nummer 2 gekozen. dan is het klaar.
wat boeit mij het nou dat je niet net als ik voor 1 gaat.

en de enige die altijd voor schut staat, ben jij.
aangezien jij om 1 of andere rede graag een soort van forum-diss voldoening wilt behalen.
waarschijnlijk irl niet zo succes vol, of school niet gelopen zoals verwacht..
maar jouw mening en "standpunten" intereseren mij nog minder.
ik vertel je die van mij, wat je er daarna mee doet, kan me geen hol boeien.


post #48
dus jij vind optie 1 onzin..
kan..

ik vind optie 2 onzin..

welkom in de wereld van; menings verschillen..
nu is de vraag, hoe gaat elk ermee om...?


jij kan er blijkbaar nogal moelijk tegen als iemand een andere mening heeft.
is een nogal slecht karakter eigenschap.

post #50
alsof jij wel met zekerheid kunt zeggen dat het beste spel ooit nog moet komen..
persoonlijk hou ik niet van uitgemolke commerciele troep. en dat is het meestal tegenwoordig.
geef daarom mij maar die goede oude.

en nogmaals (voor het geval wubem het WEER over het hoofd ziet):

post #12
"smaak" wordt aangeleerd

de achterliggende gedachte achter nieuwe spellen is $
vroeger was dat niet zo, en daarom krijg je dat soort spellen als carmageddon1 waar het bloed rond spat.
of de eerste duke nukem 3d. kon je geld naar een hoer gooien...

nu heb je zo'n grafisch "perfecte" omgeving met sprookjes achtige verhalen.

zijn maar een enkel aantal spellen die beter worden namate de jaren.
hitman en c&c

ut heeft zijn beste tijd ook al gehad, halo word uitgemolken,
en MARIOKART, omfg.. de eerste 2 waren leuk.. maar hou alsjeblieft op met vervolgen te maken...

the sims, geweldig spel..eerste in zijn soort
eerste uitbreiding.. een ramp..
tweede, derde, vierde, vijfde.. gek ofzo?
weetje wat
SIMS2

er zijn namelijk 2 opties,
of je gelooft dat het beste spel al is gemaakt.
of je gelooft dat het beste spel nog gemaakt moet worden.

geef mij dan maar de eerste optie. ben ik ook nog eens meer tevreden met me games.
meer dan iemand die zit te wachten op iets wat misschien ooit nog eens gaat komen.

This post was edited by M[o]nkey[115] on Aug 28 2008 02:33am
Member
Posts: 3,969
Joined: Apr 21 2006
Gold: 16.93
Aug 28 2008 02:30am
Quote (M[o]nkey[115] @ Thu, Aug 28 2008, 10:25am)
soort zoekt soort..


Al een geluk dat dit niet mogelijk is in jouw geval. De wereld zou er nogal aan toe zijn.
Member
Posts: 7,405
Joined: Feb 25 2005
Gold: 224.00
Aug 28 2008 02:34am
Bij deze krijg jij:


Na al die moeite die je gedaan hebt om hem te krijgen, heb je hem echt verdiend. Gefeliciteerd. Ik hou ermee op.


Na je edit, waarin je laat zien hoe goed je kan copy-pasten, wil ik je vragen of je wellicht mijn antwoorden eronder kan plakken. Wellicht kan je het geheel dan overlezen en zien dat ik allang geantwoord heb. Lukt dat?

This post was edited by Wuben[NM] on Aug 28 2008 02:42am
Member
Posts: 1,935
Joined: Jun 3 2008
Gold: 6.22
Aug 28 2008 02:40am
Christus, ik ben sprakeloos.

ps; kanker.
Go Back To Nederlands Topic List
Prev14567811Next
Add Reply New Topic New Poll