d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Nederlands > Het Grote Gewicht Topic > Aka Dwergwerp Topic.
Prev14567823Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 19,201
Joined: Feb 5 2006
Gold: 5,520.00
Aug 27 2008 01:05am
laat de dwerg zelf bepalen wie hem gooit...

als hij niet ver genoeg komt is het zijn eigenschuld
Banned
Posts: 6,477
Joined: Nov 24 2006
Gold: 6.67
Warn: 100%
Aug 27 2008 01:11am
Ik ben 196 en weeg 85/90.
Maar ben niet dik ofzo.

Edit:
Lees nu een beetje, volgens mij ging t hier niet eens over haha.

This post was edited by CorvX on Aug 27 2008 01:15am
Member
Posts: 7,405
Joined: Feb 25 2005
Gold: 224.00
Aug 27 2008 01:29am
Armworstelen is toch meer iets mentaals?

Tai Chi Push Hand shit enzo.
Member
Posts: 8,200
Joined: Feb 5 2005
Gold: 101,699.00
Aug 27 2008 02:18am
1.94
86 kilo

Armdrukken is vooral Technisch.
slechts een klein gedeelte ervan is mentaal



This post was edited by DuffmanX on Aug 27 2008 02:19am
Member
Posts: 18,172
Joined: May 29 2005
Gold: 14,931.00
Aug 27 2008 02:33am
76 kilo rauwe spieren

ik wil wel gooien
Member
Posts: 9,868
Joined: Jul 29 2005
Gold: 11.33
Aug 27 2008 02:59am
Quote (DuffmanX @ Wed, 27 Aug 2008, 08:18)
1.94 
86 kilo

Armdrukken is vooral  Technisch.
slechts een klein gedeelte ervan is mentaal


Graag een wetenschappelijke verklaring met bewijs hiervoor.

Pronto.
Member
Posts: 2,847
Joined: May 14 2006
Gold: 0.30
Aug 27 2008 03:31am
Een vriend van mij heeft jaren baseball gedaan (pitcher) en hij kan bij armworstelen meestal ook sterkere tegenstanders aan omdat hij zo'n sterke polsspieren heeft. Als je die wat uitbuit kan je snel je voordeel halen, fysieke kracht is niet alles.

This post was edited by ReadyAimFire on Aug 27 2008 03:31am
Member
Posts: 1,935
Joined: Jun 3 2008
Gold: 6.22
Aug 27 2008 03:44am
Ik ben blij dat Zompy niet in de buurt is.
Member
Posts: 3,690
Joined: Nov 30 2005
Gold: 0.00
Aug 27 2008 08:17am
Quote (CpTJenJen @ Tue, Aug 26 2008, 08:20pm)
wow rein leef jij ook nog jo? haha dat is zo lang geleden dat je me wss nieteens meer kent


yep, ik leef nog
alleen niet meer van d2jsp ~~
Member
Posts: 32,143
Joined: Oct 29 2005
Gold: 100.00
Aug 27 2008 08:47am
Quote (MorphX @ Tue, Aug 26 2008, 10:27pm)
man, da armworstelen heeft een "geheim" factor denk ik. Je kan het, of niet, maakt niet uit of je 150kg kunt benchen.
voorbeeldje, men neefje Baris is 17, die pakt de helft niet van wat ik ophef, ma toch pakt die mij in armworstelen.
daarentegen pak ik Abbas, 120kg puur spieren, voormalig professioneel internationeel full-contact vechter (tot hij een zware stamp tegen zijn bakkes kreeg biggrin.gif) die biceps even groot als men bovenbenen heeft biggrin.gif
mja ik begrijp da armworstelen niet zo echt biggrin.gif


maar ik ben helemaal niet van het liften of bankdrukken enzo. dat vind ik gewoon saai


Quote (MorphX @ Tue, Aug 26 2008, 10:27pm)

Murat Direkci ken je ook wss, ook van Antwerpen, vecht in K1-max nu. Ni zo'n belofte volle vechter, ma kheb die zien trainen man, ni normaal. Enorm snel, abnormaal snel zelfs. Als die zich wa concentreert en wa degelijk traint, zou die het maken, is nog vrij jong btw.



Murat Direkci pakt kraus afgelopen jaar in de eerste ronde :S

This post was edited by Hellskin on Aug 27 2008 08:49am
Go Back To Nederlands Topic List
Prev14567823Next
Add Reply New Topic New Poll