Quote (MorphX @ Tue, Aug 26 2008, 10:27pm)
man, da armworstelen heeft een "geheim" factor denk ik. Je kan het, of niet, maakt niet uit of je 150kg kunt benchen.
voorbeeldje, men neefje Baris is 17, die pakt de helft niet van wat ik ophef, ma toch pakt die mij in armworstelen.
daarentegen pak ik Abbas, 120kg puur spieren, voormalig professioneel internationeel full-contact vechter (tot hij een zware stamp tegen zijn bakkes kreeg

) die biceps even groot als men bovenbenen heeft

mja ik begrijp da armworstelen niet zo echt

maar ik ben helemaal niet van het liften of bankdrukken enzo. dat vind ik gewoon saai
Quote (MorphX @ Tue, Aug 26 2008, 10:27pm)
Murat Direkci ken je ook wss, ook van Antwerpen, vecht in K1-max nu. Ni zo'n belofte volle vechter, ma kheb die zien trainen man, ni normaal. Enorm snel, abnormaal snel zelfs. Als die zich wa concentreert en wa degelijk traint, zou die het maken, is nog vrij jong btw.
Murat Direkci pakt kraus afgelopen jaar in de eerste ronde :S
This post was edited by Hellskin on Aug 27 2008 08:49am