d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Nederlands > I Challenge You, Kanni > Hyperbeam!
Prev14567810Next
Closed New Topic New Poll
Member
Posts: 9,868
Joined: Jul 29 2005
Gold: 11.33
Aug 25 2008 09:40am
Quote (Wuben[NM] @ Mon, 25 Aug 2008, 15:35)
Zoals je zegt: "volgens mij wel". Dan is dat jouw visie op de zaak.

Als je homofiel bent, dan val je op mensen van je eigen geslacht. Wat valt er nog meer te zeggen?


Als je homofiel bent, en je valt op mannen valt er VOOR JOU misschien niets meer te zeggen, maar voor je vader / moeder / opa / weet ik veel wie ZEKER nog wel wat te zeggen. Het is ook een grote stap - LIJKT ME - om even aan je ouders te vertellen dat je homo bent, ondanks dat ze het niet erg zullen vinden.
Member
Posts: 1,935
Joined: Jun 3 2008
Gold: 6.22
Aug 25 2008 09:54am
Ik denk dat je 'jezelf' niet bent als je een onbehaaglijk gevoel hebt bij je eigen gedrag.

Quote (MilkAndCookies @ Mon, 25 Aug 2008, 16:40)
Als je homofiel bent, en je valt op mannen valt er VOOR JOU misschien niets meer te zeggen, maar voor je vader / moeder / opa / weet ik veel wie ZEKER nog wel wat te zeggen. Het is ook een grote stap - LIJKT ME - om even aan je ouders te vertellen dat je homo bent, ondanks dat ze het niet erg zullen vinden.
Lijkt mij een geval van 'je bent homo? ok cool''.


This post was edited by Chlamydia on Aug 25 2008 09:55am
Member
Posts: 7,405
Joined: Feb 25 2005
Gold: 224.00
Aug 25 2008 10:37am
Quote
niet iedereen is mentaal sterk genoeg om onder die mentale dwang uit te komen. hoe graag ze dat ook zelf willen.

de angst voor wat er gebeurt als ze niet doen wat van hen verwacht wordt dat ze het niet durven om te doen wat ze zelf willen

Dan zijn ze nog steeds wie ze zijn, maar zijn ze wel bang.

Quote (Hellskin @ Mon, 25 Aug 2008, 17:38)
schizofrenie had idd ook mijn volgende punt geweest.


nog een voorbeeld:

een hele fijne kerel, met een gezin, goede baan, etc etc.

die verraden wordt/ergens ingeluist wordt. opgepakt is en stelselmatig jaren lang gemartelt is.

als hij na zijn vrijlating zo verandert is, getraumatiseerd is. mentaal verwoest is. dat hij sociaal helemaal niet meer mee kan doen in de samenleving. wantrouwig, angstig, agressief. gebrek aan iedere vorm van sociale vaardigheden.

is hij dan nogsteeds zichzelf?


Is nog steeds fysiek.


Quote (MilkAndCookies @ Mon, 25 Aug 2008, 17:40)
Als je homofiel bent, en je valt op mannen valt er VOOR JOU misschien niets meer te zeggen, maar voor je vader / moeder / opa / weet ik veel wie ZEKER nog wel wat te zeggen. Het is ook een grote stap - LIJKT ME - om even aan je ouders te vertellen dat je homo bent, ondanks dat ze het niet erg zullen vinden.


Dat is HUN probleem, niet het jouwe.

Quote
Ik denk dat je 'jezelf' niet bent als je een onbehaaglijk gevoel hebt bij je eigen gedrag.

Volledig mee eens. Ik vind je geniaal, Bob.
Member
Posts: 32,143
Joined: Oct 29 2005
Gold: 100.00
Aug 25 2008 10:58am
Quote (Ruben)
Quote
Ik denk dat je 'jezelf' niet bent als je een onbehaaglijk gevoel hebt bij je eigen gedrag.
Volledig mee eens. Ik vind je geniaal, Bob.



Quote (Ruben)
Dan zijn ze nog steeds wie ze zijn, maar zijn ze wel bang.



maar je was jezelf toch niet als je een onbehaaglijk gevoel hebt bij je eigen gedrag?

Member
Posts: 9,868
Joined: Jul 29 2005
Gold: 11.33
Aug 25 2008 11:06am
Quote (Wuben[NM] @ Mon, 25 Aug 2008, 16:37)

Dat is HUN probleem, niet het jouwe.


Ging het er hier om wiens probleem het was? Als je ouders met je gaan praten erover, doen ze dat op een mentale manier, niet een fysieke, zoals jij zei.
Member
Posts: 7,405
Joined: Feb 25 2005
Gold: 224.00
Aug 25 2008 11:14am
Quote (Hellskin @ Mon, 25 Aug 2008, 18:58)
maar je was jezelf toch niet als je een onbehaaglijk gevoel hebt bij je eigen gedrag?


Als je bang bent, kan je toch nog steeds kiezen hoe je je gedraagt? Ik heb het niet over panieksituaties.

Quote (MilkAndCookies @ Mon, 25 Aug 2008, 19:06)
Ging het er hier om wiens probleem het was? Als je ouders met je gaan praten erover, doen ze dat op een mentale manier, niet een fysieke, zoals jij zei.


Nee, want jij lijkt er maar vanuit te gaan dat je ouders je op één of andere manier aanvallen als je zegt dat je homofiel bent. Mijn punt is juist dat ze dat niet doen.

This post was edited by Wuben[NM] on Aug 25 2008 11:15am
Member
Posts: 9,868
Joined: Jul 29 2005
Gold: 11.33
Aug 25 2008 11:23am
Quote (Wuben[NM] @ Mon, 25 Aug 2008, 17:14)
Nee, want jij lijkt er maar vanuit te gaan dat je ouders je op één of andere manier aanvallen als je zegt dat je homofiel bent. Mijn punt is juist dat ze dat niet doen.


Wat? Aanvallen me reet, ze gaan er met je over praten. ONGETWIJFELD.
Member
Posts: 1,935
Joined: Jun 3 2008
Gold: 6.22
Aug 25 2008 11:23am
Quote (MilkAndCookies @ Mon, 25 Aug 2008, 18:23)
Wat? Aanvallen me reet, ze gaan er met je over praten. ONGETWIJFELD.
Spreek je uit ervaring?

Member
Posts: 9,868
Joined: Jul 29 2005
Gold: 11.33
Aug 25 2008 11:24am
Quote (Chlamydia @ Mon, 25 Aug 2008, 17:23)
Spreek je uit ervaring?


Mijn neef is homo, zelfs mijn moeder praat er iedere keer over op verjaardagen e.d.

This post was edited by MilkAndCookies on Aug 25 2008 11:24am
Member
Posts: 7,405
Joined: Feb 25 2005
Gold: 224.00
Aug 25 2008 11:25am
Quote (MilkAndCookies @ Mon, 25 Aug 2008, 19:23)
Wat? Aanvallen me reet, ze gaan er met je over praten. ONGETWIJFELD.


Wat valt erover te zeggen? Je punt ontgaat me volledig.
Go Back To Nederlands Topic List
Prev14567810Next
Closed New Topic New Poll