d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Nederlands > 1 Jaar Zitten Voor Moord
Prev14567821Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 8,696
Joined: Apr 1 2005
Gold: 10,649.90
Aug 19 2008 04:25am
belachelijk
ze moeten dat kreng aan een paard binden en een maand door de stad slepen
Member
Posts: 3,969
Joined: Apr 21 2006
Gold: 16.93
Aug 19 2008 04:51am
Quote (Chlamydia @ Tue, Aug 19 2008, 12:12pm)
Mja, deels wel. Een lage testosteron gehalte kan echter voor nare dingen zorgen, zoals hevige stemmingswisselingen. Lijkt me vervelend als je nagaat dat verkrachters vaak een persoonlijkheids stoornis hebben en het seksuele gedeelte niet eens het motief is, maar bijvoorbeeld woede en sadisme.

Amputatie lijkt me wel wat ^^


Bob?
Member
Posts: 1,935
Joined: Jun 3 2008
Gold: 6.22
Aug 19 2008 06:18am
Quote (Demonsangel @ Tue, 19 Aug 2008, 11:51)
Bob?
Sup?

Member
Posts: 3,969
Joined: Apr 21 2006
Gold: 16.93
Aug 19 2008 06:44am
Quote (Chlamydia @ Tue, Aug 19 2008, 02:18pm)
Sup?


Ik vond zo'n post al "Bob-worthy". xD
Ik kwam terug van vakantie en Flatulence was banned, dusjah. ^^
Member
Posts: 816
Joined: Aug 17 2008
Gold: 1.90
Aug 19 2008 12:31pm
wtf slaat echt negens op dat ze vrij rond loopt huh.gif
Member
Posts: 1,953
Joined: Feb 12 2007
Gold: 14.89
Aug 20 2008 11:06am
Aap, je moet nog antwoorden.
Member
Posts: 19,201
Joined: Feb 5 2006
Gold: 5,500.00
Aug 20 2008 12:29pm
Quote (WemyNM @ Wed, Aug 20 2008, 07:06pm)
Aap, je moet nog antwoorden.


ik zou nu op deze post kunnen antwoorden met: "waf"
maar dat zou het hele monkey gebeuren in een nogal vreemd perspectief brengen.

de enige dingen die ik moet, zijn de zelfde die jij ook moet.. (denk daar maar even over na voordat je weer zo simpel +1 krijgt)
Member
Posts: 1,953
Joined: Feb 12 2007
Gold: 14.89
Aug 20 2008 12:37pm
Quote (M[o]nkey[115] @ Wed, 20 Aug 2008, 20:29)
ik zou nu op deze post kunnen antwoorden met: "waf"
maar dat zou het hele monkey gebeuren in een nogal vreemd perspectief brengen.

de enige dingen die ik moet, zijn de zelfde die jij ook moet.. (denk daar maar even over na voordat je weer zo simpel +1 krijgt)


+1 interesseert me niet.
Belofte maakt schuld.
Ethiek heet dat, Einstein.
"Waf" hoef je ook niet te antwoorden (je bent niet grappig); onderbouwing van je stelling, meer niet.
Member
Posts: 19,201
Joined: Feb 5 2006
Gold: 5,500.00
Aug 20 2008 12:41pm
Quote (WemyNM @ Wed, Aug 20 2008, 08:37pm)
+1 interesseert me niet.
Belofte maakt schuld.
Ethiek heet dat, Einstein.
"Waf" hoef je ook niet te antwoorden (je bent niet grappig); onderbouwing van je stelling, meer niet.


-qoute mijn belofte aub.
-wat zijn nou die dingen die wij allemaal MOETEN?
-"ik zou nu" = een stelling
Member
Posts: 5,577
Joined: Dec 13 2005
Gold: 0.00
Aug 20 2008 01:05pm
HEY MONKEY

Zeg dan toch gewoon: 'Ik kan mijn stelling niet onderbouwen want ik weet niet waarover ik het heb.'
Dat lijkt me veel minder moeite dan al dat rond de pot draaien.
Het maakt verder toch ook weinig uit.
Go Back To Nederlands Topic List
Prev14567821Next
Add Reply New Topic New Poll