Quote (edujackass @ Thu, 21 Aug 2008, 21:49)
de signature was voor niks want ik ben me nieuwe account alweer kwijt

Quote (Demonsangel @ Thu, 21 Aug 2008, 19:55)
Heb je er al een aangemaakt voor hem? Goed, dan hoef ik het niet te doen.

ehehe pl0x ^^
naam maakt niet uit, pw: anaalslang
gebruik het emailaddres anaalslang10[at]gmail.com
het wachtwoord van dat addres is overigens ook: anaalslang zodat je de confirmatielink kan klikken.
This post was edited by edujackass on Aug 22 2008 10:23pm