d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Nederlands > Leah@d2jsp > Dit Filmpje Verdient Een Topic
Prev14567812Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 20,253
Joined: Apr 30 2008
Gold: 5,267.97
Aug 8 2008 04:17am
Dat ze wil bewijzen dat ze echt een meisje is vind ik nogal een dom idee. Laat mensen toch zeveren over dat ze niet geloven welk geslacht je hebt. dry.gif
Dit vind ik eerder nogal sletterig overkomen, alsof ze iedereen wil laten geloven hoe knap ze wel niet is... huh.gif
Member
Posts: 9,951
Joined: Feb 20 2006
Gold: 187.03
Aug 8 2008 04:24am
Quote (Hustlegirl @ Fri, Aug 8 2008, 02:10am)
en jij qua sociale ontwikkeling, kom eens achter je lcd schermpje vandaan en leer de wereld kennen, DIE IS ER!


en daarm hou ik van je stephje (L)
Member
Posts: 9,868
Joined: Jul 29 2005
Gold: 11.33
Aug 8 2008 04:43am
Quote (sK_Kabouter @ Thu, 7 Aug 2008, 15:40)
hehe. mijn topic hierover in de DF liep lekker uit de hand


linkkkkkk?
Member
Posts: 5,577
Joined: Dec 13 2005
Gold: 0.00
Aug 8 2008 04:52am
Quote (MilkAndCookies @ Fri, 8 Aug 2008, 12:43)
linkkkkkk?

http://forums.d2jsp.org/index.php?showtopic=21776011&f=115&st=0
Member
Posts: 9,868
Joined: Jul 29 2005
Gold: 11.33
Aug 8 2008 07:09am
Quote (Kanni @ Fri, 8 Aug 2008, 10:52)


Damn, sK_Kabouter, ben je al opa ofzo?
Member
Posts: 10,335
Joined: May 1 2003
Gold: 0.00
Aug 8 2008 07:44am
Quote (MilkAndCookies @ Fri, 8 Aug 2008, 15:09)
Damn, sK_Kabouter, ben je al opa ofzo?


Verklaar je nader
Member
Posts: 32,143
Joined: Oct 29 2005
Gold: 100.00
Aug 8 2008 09:22am
Quote (Kanni @ Fri, Aug 8 2008, 10:52am)


shit, daar ken ik niet in sad.gif sad.gif sad.gif
Member
Posts: 27,432
Joined: Jul 8 2005
Gold: 2,027.12
Aug 8 2008 10:58am
Quote (MilkAndCookies @ Wed, Aug 6 2008, 09:16am)
Euh..

1: Zou jij ooit zo'n vraag stellen aan je vriendin? 'Kun je even meehelpen om op een forum te bewijzen dat ik me niet alleen voordoe als een meisje, maar er ook daadwerkelijk één ben?'
2: Als dat mijn vriendin was, had ik er gewoon lijp over gedaan op een forum, hoor.


amerikanen waarschijnlijk wel hoor
Member
Posts: 27,432
Joined: Jul 8 2005
Gold: 2,027.12
Aug 8 2008 11:03am
Quote (Hustlegirl @ Fri, Aug 8 2008, 02:10am)
en jij qua sociale ontwikkeling, kom eens achter je lcd schermpje vandaan en leer de wereld kennen, DIE IS ER!


877 (46.2 per day


eaheahehaeaheaheha
Member
Posts: 4,888
Joined: Jul 20 2008
Gold: 1.80
Aug 8 2008 12:27pm
Quote (RubberNinja @ Fri, 8 Aug 2008, 18:03)
877 (46.2 per day


eaheahehaeaheaheha


Naja vanaf nu zal ik minder posten smile.gif
Quote (Snielsje @ Fri, 8 Aug 2008, 11:24)
en daarm hou ik van je stephje (L)


Nee hierom!
maarja als je nog d2 euscl speelt en je hebt de volgende items zou ik ze voor morgen verkopen of ze zijn geen zak meer waard biggrin.gif (alleen de magics)

Jewelers archons of the whale alle stats van 80 tot 100
Jewelers sacred of the whale alle stats van 80 tot 100
6 ls claws
6venom prebuffs
fools/quickness
3 java/ias gloves
3 tot 6 java weapons 20 tot 40 ias
JMoD alle stats
JMoB alle stats
JWoD alle stats
JWoB alle stats

en iedereen met ias/ed ias/res ed/str ed/max, alles houden ze worden duurder dan ooit smile.gif

Ben me maar dankbaar zou ik zeggen biggrin.gif



This post was edited by Hustlegirl on Aug 8 2008 12:28pm
Go Back To Nederlands Topic List
Prev14567812Next
Add Reply New Topic New Poll