d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Nederlands >
Poll > Nieuwe Laptop > Aangezien Ik Tog Ga Werken..
Prev1456
Add Reply New Topic New Poll
  Guests cannot view or vote in polls. Please register or login.
Member
Posts: 5,577
Joined: Dec 13 2005
Gold: 0.00
Aug 12 2008 04:24pm
Quote (triple_han @ Tue, 12 Aug 2008, 16:37)
Je hebt er bijna 4000, aan de slag!

Nog één post en mijn e-penor is weer 'n paar centimeter langer!
Member
Posts: 5,881
Joined: Sep 2 2005
Gold: 541.90
Warn: 100%
Aug 12 2008 06:40pm
Quote (Nyazzin @ Tue, 12 Aug 2008, 23:14)
Iphone in je poll? ik wist niet dat dat ook een laptop was :S
Iphone is troep btw gewoon een mooi acertje nemen van een eurotje of 400 heb je al een prima surflaptopje tenzij je zware applicaties moet draaien dan kom je duurder uit


Quote (edujackass @ Sat, 2 Aug 2008, 01:46)
Iphone, -- hoewel deze meschien niet in dit lijstje thuishoort.. maar je kan er ook VNC op doen en msnen etc.


voor een eurotje of 400 haal je die unlocked op marktplaats, idioot.
Member
Posts: 1,285
Joined: May 16 2005
Gold: 391.90
Aug 13 2008 06:55am
Quote (edujackass @ Sat, 2 Aug 2008, 01:46)
ik wil mijn geld opmaken.
pecs van de hp windows notebook
15 inch scherm
Core 2 Duo T7250 (2,0 GHz)
2gb ddr800 ram
160gb sata 5400 rpm
Intel® GMA X3100 graphics t/m 384 MB (shared)
2,6 kg  3.4cm hoog
acu word wel vermeld maar niet de acuduur.. ik schat iets tussen de 2 en 3 uur wat gemiddeld is bij de hp notebooks
1046 euro.


HIer Ubuntu (of een andere Linux distro) erop draaien en klaar. ^

Go Back To Nederlands Topic List
Prev1456
Add Reply New Topic New Poll