d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Nederlands > Het Grote Negertopic Ik Bedoel Soliciteer Topic. > Polololol? ;d
Prev145678Next
Closed New Topic New Poll
Member
Posts: 5,881
Joined: Sep 2 2005
Gold: 541.90
Warn: 100%
Aug 4 2008 11:33am
Quote (Mischa @ Mon, 4 Aug 2008, 19:24)
omgroflmaolol

roflcopter

jij bent kankerdik en hebt een zwak spijsverteringsysteem

WIE LEEFT ER HIER NOU BETER??
Member
Posts: 32,143
Joined: Oct 29 2005
Gold: 100.00
Aug 4 2008 02:28pm
Quote (CpTJenJen @ Mon, Aug 4 2008, 05:07pm)
i nn werk.. heb betaalde stage


Stage = werk. sterker nog het is vaak slechter als werk. De meeste stagaires moeten of kutwerk doen of krijgen er minder voor betaald of allebij!
Member
Posts: 13,173
Joined: Nov 30 2006
Gold: 641.00
Aug 4 2008 03:08pm
Quote (Hellskin @ Mon, 4 Aug 2008, 21:28)
Stage = werk. sterker nog het is vaak slechter als werk. De meeste stagaires moeten of kutwerk doen of krijgen er minder voor betaald of allebij!


nouja, het punt is.. je moet gewoon blij zijn dat je betaald krijgt puur omdat je die uren toch moet maken.. kutwerk is onzin , want dan zeg je gewoon dat dat niet is waarvoor je komt.. of je zegt het op school, dat komt iig altijd wel goed..
Member
Posts: 7,405
Joined: Feb 25 2005
Gold: 224.00
Aug 4 2008 03:11pm
Quote (Hellskin @ Mon, 4 Aug 2008, 22:28)
Stage = werk. sterker nog het is vaak slechter als werk. De meeste stagaires moeten of kutwerk doen of krijgen er minder voor betaald of allebij!


Ligt eraan. Ik loop nu ook stage. Heb straks (zeer waarschijnlijk) wel een baan, met de voordelen:
- Dat ik een idee heb van wat de baan ongeveer inhoudt.
- De sfeer in het bedrijf en op de afdeling ken.
- De collega's al ken en heb gezien.
- Kan onderhandelen over een startsalaris aangezien ze mijn werk ook kennen.

Al dat alles kan niet met een 'ordinair' sollicitatiegesprek.

Daar komt nog eens bij dat ik mijn scriptie schrijf waar zij ook nog wat aan hebben, maar dat is nogal specifiek aan mijn geval. Ook krijg ik beter betaald dan de meeste stagiairs, maar het is nog steeds schamel.
Member
Posts: 4,888
Joined: Jul 20 2008
Gold: 1.80
Aug 4 2008 03:49pm
zoek een bbl opleiding als vuilnisman, doen immers alle negers wink.gif?, of bedoelde je daarmee je eigen luie houding:P?
Member
Posts: 5,881
Joined: Sep 2 2005
Gold: 541.90
Warn: 100%
Aug 4 2008 07:12pm
Quote (Hustlegirl @ Mon, 4 Aug 2008, 23:49)
zoek een bbl opleiding als vuilnisman, doen immers alle negers wink.gif?, of bedoelde je daarmee je eigen luie houding:P?


stap1

doe jezelf voor als gIrL op een game forum

stap2

???

stap3

PROFIT!
Member
Posts: 9,868
Joined: Jul 29 2005
Gold: 11.33
Aug 5 2008 01:45am
Quote (Hustlegirl @ Mon, 4 Aug 2008, 21:49)
zoek een bbl opleiding als vuilnisman, doen immers alle negers wink.gif?, of bedoelde je daarmee je eigen luie houding:P?


Wat loop jij em te spacen, kankerwijf?
Member
Posts: 4,495
Joined: Jun 7 2008
Gold: 0.00
Warn: 20%
Aug 5 2008 06:26am
Quote (edujackass @ Tue, Aug 5 2008, 01:12am)
stap1

doe jezelf voor als gIrL op een game forum

stap2

???

stap3

PROFIT!


Stap 2 is plaatjes zoeken op google of myspace ofzo.
Member
Posts: 15,375
Joined: Sep 1 2007
Gold: 34,723.00
Aug 5 2008 08:03am
Quote (Hellskin @ Thu, Jul 31 2008, 06:00pm)
wie zegt dat je het op je cv moet zetten?


precies, sommige baantjes heb ik er echt niet opstaan hoor tongue.gif
Member
Posts: 4,888
Joined: Jul 20 2008
Gold: 1.80
Aug 5 2008 05:19pm
Quote (DrPimeuter @ Tue, 5 Aug 2008, 13:26)
Stap 2 is plaatjes zoeken op google of myspace ofzo.


en op hyves, dan ben je popijopi... omg ik ga dus echt geen filmpje maken dat ik echt ben, ben namelijk niet echt labiel en heb geen meningen van een ander nodig om mezelf leuk te vinden.

http://nl.youtube.com/watch?v=n5H9BZkurCs

Misschien zoekt funda in de D2 channels nog aandacht en wil ze daten?
Go Back To Nederlands Topic List
Prev145678Next
Closed New Topic New Poll