d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Nederlands > Zijn Er Goede Nederlandse Clans? > Ik Zoek Er 1
Prev14567815Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 9,964
Joined: Mar 28 2005
Gold: 0.31
Aug 5 2008 09:14am
Quote (Kanni @ Tue, Aug 5 2008, 04:05pm)
Zaterdag, om 10u aan het Falconplein.

Battiboy.


Waarom ben ik dan weg :C

Ik bracht anders wel het bier mee, al weet ik het falconplein niet eens zijn smile.gif

This post was edited by Ov2rkill on Aug 5 2008 09:15am
Member
Posts: 5,577
Joined: Dec 13 2005
Gold: 0.00
Aug 5 2008 09:38am
Ach, man. Je doet alsof. Vlakbij schipperstraat, JWT
Member
Posts: 5,460
Joined: Jun 2 2004
Gold: 116.00
Aug 5 2008 09:43am
Quote (Kanni @ Tue, 5 Aug 2008, 16:05)
Zaterdag, om 10u aan het Falconplein.

Battiboy.


be there.
Member
Posts: 5,577
Joined: Dec 13 2005
Gold: 0.00
Aug 5 2008 09:44am
Of bedoelde hij: een internetcafé opzoeken, Diablo II installeren en duellen?
Member
Posts: 8,696
Joined: Apr 1 2005
Gold: 10,649.90
Aug 5 2008 10:10am
ik wou dat ik een auto had want dit moet ik zien

kan iemand het filmen?
Member
Posts: 32,143
Joined: Oct 29 2005
Gold: 100.00
Aug 5 2008 11:25am
Quote (blacklist @ Tue, Aug 5 2008, 10:45am)
kleine kindjes lol je kent men moeder eens nog nie en als je toch zo grote bek hebt kom dan is naar antwerpen dak op uwe grote teut sla


Quote (blacklist @ Tue, Aug 5 2008, 11:42am)
er zijn hier blijkbaar meer hollanders dan belgen want allemaal zo stom als een ezel


haha, internet hooligan. hou oud ben je? 12 ofzo?
Member
Posts: 2,208
Joined: Dec 13 2007
Gold: 0.00
Aug 5 2008 11:32am
Quote (Kanni @ Tue, Aug 5 2008, 03:05pm)
Zaterdag, om 10u aan het Falconplein.

Battiboy.
Pas wel op dat hij niet z'n moeder meeneemt die vervolgens transformeert in een Super Saiyan. Ze ramt je in elkaar gaaaast.

Member
Posts: 5,577
Joined: Dec 13 2005
Gold: 0.00
Aug 5 2008 12:00pm
Gadver, je hebt gelijk.



Ze heeft wel wat weg van BBDG. Zonder de tepelpiercings, dan.
Member
Posts: 5,881
Joined: Sep 2 2005
Gold: 541.90
Warn: 100%
Aug 5 2008 12:10pm
ook staat er geen meisje naast met ongelooflijk grote okselzweet plekken.

btw
Quote (Wuben[NM] @ Fri, 14 Dec 2007, 21:33)
Quote (boer_vince @ Fri, 14 Dec 2007, 21:30)
hond is zojuist aangereden sad.gif
Rotweiler van een half jaar oud.. kei mooi hondje, we wouden morgen een draadje spannen voor de weg (hij liep de laatste tijd zo nu en dan de weg op)
maja, dat hoeft nou dus niet meer sad.gif


Geluk bij een ongeluk.


hier moest ik weer even om lachen.

This post was edited by edujackass on Aug 5 2008 12:14pm
Member
Posts: 9,951
Joined: Feb 20 2006
Gold: 187.03
Aug 5 2008 01:01pm
eeej kap is,
jullie ideaal is iemand af te kraken ofzo?
nou vet stoer zijn jullie..

kijk waar de topic overgaat..
ga daar is serieus op in.

tuurlijk kan je wel is commentaar hebben maar zovaak
als jullie dat als een stoere grote groep doen is niet normaal.
Go Back To Nederlands Topic List
Prev14567815Next
Add Reply New Topic New Poll