d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Nederlands > Beste M[o]nkey[115]
Prev145678Next
Closed New Topic New Poll
Member
Posts: 5,460
Joined: Jun 2 2004
Gold: 116.00
Jul 31 2008 06:04am
Quote (M[o]nkey[115] @ Thu, 31 Jul 2008, 08:50)
je snapt hem niet hè?


waar het om gaat is dat niet alle mensen met een kaal hoofd kanker hebben.
dat is net zoiets zeggen als: elke 2008 member is onder de 12 jaar,
omdat de gemiddelde jsper 18 is, jsp al 6 jaar oud is en jij je net hebt aangemeld.

dus je hebt zeker wel zenuwen om volgend jaar naar "de grote school" te gaan..
hoef je niet te uiten door volwassen mensen hier te irriteren, simpele ziel dry.gif


Nee, JIJ snapt het niet.
Member
Posts: 19,201
Joined: Feb 5 2006
Gold: 7,720.00
Jul 31 2008 06:27am
sorry, ik ga hier niet meer op in, jullie zijn TE dom voor mijn doen.
Member
Posts: 7,405
Joined: Feb 25 2005
Gold: 224.00
Jul 31 2008 06:34am
Quote (M[o]nkey[115] @ Thu, 31 Jul 2008, 14:27)
sorry, ik ga hier niet meer op in, jullie zijn TE dom voor mijn doen.


Wat een belabberd antwoord. Nog onwaar ook. Toch hoop ik opnieuw op een uitleg. Die schittert namelijk andermaal door afwezigheid.



Member
Posts: 5,881
Joined: Sep 2 2005
Gold: 541.90
Warn: 100%
Jul 31 2008 08:13am
ok jonges, ik ga hem er dan maar inkoppen als niemand anders het doet

OK monkey, xepo deed dus sarcasties alsof hij niet wist dat niet elke kankerpatient een chemocuur ondergaat en daar dus kaal van word.

KAPICH??

/DOUBLEPWNTKKTHNXBAI.
Member
Posts: 8,696
Joined: Apr 1 2005
Gold: 10,649.90
Jul 31 2008 09:55am
Quote (M[o]nkey[115] @ Thu, Jul 31 2008, 12:27pm)
sorry, ik ga hier niet meer op in, jullie zijn TE dom voor mijn doen.


aye
Member
Posts: 5,460
Joined: Jun 2 2004
Gold: 116.00
Jul 31 2008 10:06am
Quote (edujackass @ Thu, 31 Jul 2008, 15:13)
ok jonges, ik ga hem er dan maar inkoppen als niemand anders het doet

OK monkey, xepo deed dus sarcasties alsof hij niet wist dat niet elke kankerpatient een chemocuur ondergaat en daar dus kaal van word.

KAPICH??

/DOUBLEPWNTKKTHNXBAI.


Eduard sad.gif


edit: M[o]nkey[115] werd jij geen tuinman?

This post was edited by sK_Kabouter on Jul 31 2008 10:08am
Banned
Posts: 647
Joined: Jul 14 2008
Gold: 0.00
Warn: 20%
Jul 31 2008 10:15am
Quote (sK_Kabouter @ Thu, Jul 31 2008, 04:06pm)
Eduard sad.gif


edit: M[o]nkey[115] werd jij geen tuinman?


Member
Posts: 1,935
Joined: Jun 3 2008
Gold: 6.22
Jul 31 2008 10:56am
^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^

This post was edited by Chlamydia on Jul 31 2008 10:56am
Member
Posts: 32,143
Joined: Oct 29 2005
Gold: 100.00
Jul 31 2008 11:12am
Quote (Wuben[NM] @ Thu, Jul 31 2008, 08:13am)
Jij snapt er weinig van. Je keert Xepo zijn redenering om, poppetje!


is die Chlamydia Xepo? dat verklaart een hoop. jezus wat loop ik achter.

Quote (M[o]nkey[115] @ Thu, Jul 31 2008, 12:27pm)
sorry, ik ga hier niet meer op in, jullie zijn TE dom voor mijn doen.


goede beslissing maar om de verkeerde reden.

ruben is ondanks dat het vaak een eikel is alles behalve dom.
Member
Posts: 7,405
Joined: Feb 25 2005
Gold: 224.00
Jul 31 2008 03:19pm
Quote (Hellskin @ Thu, 31 Jul 2008, 19:12)
ruben is ondanks dat het vaak een eikel is alles behalve dom.


You've heard it here first!
Go Back To Nederlands Topic List
Prev145678Next
Closed New Topic New Poll