Quote (MorphX @ Tue, Aug 12 2008, 10:15pm)
die kende ik ni, maar heb wa opgezocht...
ik ken 8 jarige filipijnsen en chinezen die beter scratchen, sorry dat ik het zo moet zeggen

Delic is lid van Opgezwolle.
Bekijk 'Opgezwolle' maar op fabchannel. Dan de nummers: Generaal & Kijk uit. Daar scratcht hij leuk voor Nederlandse begrippen. Maarja, ik vind Delic ook de beste producer van Nederland. Meesterwerken maakt hij.