d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Nederlands > Waar Ga Jij Naar Toe Deze Zomer > ...
Prev1456
Closed New Topic New Poll
Member
Posts: 9,868
Joined: Jul 29 2005
Gold: 11.33
Jul 19 2008 04:56am
Quote (BadBoyDeGekste @ Sat, 19 Jul 2008, 05:54)
wat denk je dat nu niet meer betekent ze hebben daar niet eens een pc, stupid!


Wat?
Member
Posts: 5,577
Joined: Dec 13 2005
Gold: 0.00
Jul 19 2008 05:09am
Ben pas terug van een paar dagen aan de Belgische kust. Was dopeeeeee!
Member
Posts: 9,951
Joined: Feb 20 2006
Gold: 187.03
Jul 19 2008 05:10am
ooh dat word een report voor flaming ;(

en leer is het knopje : Edit / wijzig
te gebruiken is beter dan dat random gespam van jou

beetje een zwakbegaafd persoontje ben jij he?
of ben je een autist naja ik weet het niet meer bij jou hoor sad.gif

(L)

This post was edited by Snielsje on Jul 19 2008 05:12am
Member
Posts: 26,055
Joined: Apr 4 2006
Gold: 0.70
Warn: 30%
Jul 19 2008 06:23am
Quote (Wuben[NM] @ Sat, 19 Jul 2008, 10:18)
Word je nu ineens zo slim dat je anderen kan verbeteren in spelling?

Overigens ben jij degene met een tattoo, Eric, én een 16 jarige vriendin.


ik had het over zijn signature sukkeltje niet een tattoo

tis netalsof ik hier met een stel kinderen zit te praten...

en nee mijn vriendin is niet 16

wat je denkt te weten dat vergeet maar want je weet geen ene flikker
Member
Posts: 26,055
Joined: Apr 4 2006
Gold: 0.70
Warn: 30%
Jul 19 2008 06:26am
Quote (MilkAndCookies @ Sat, 19 Jul 2008, 12:56)
Wat?


bij men vriendin op de camping ^^

nu niet meer mja altijd leuk om fans topics over mij te zien maken

veelste lekker weer om binne te blijven hangen


dringt het al een beetje door?
Member
Posts: 37,126
Joined: Nov 6 2006
Gold: 9,221.15
Jul 19 2008 06:32am
Quote (BadBoyDeGekste @ Sat, 19 Jul 2008, 14:26)
bij men vriendin op de camping ^^

nu niet meer mja altijd leuk om fans topics over mij te zien maken

veelste lekker weer om binne te blijven hangen


dringt het al een beetje door?


Het regent hier >:(
Member
Posts: 26,055
Joined: Apr 4 2006
Gold: 0.70
Warn: 30%
Jul 19 2008 06:33am
Quote (uNoTopia @ Sat, 19 Jul 2008, 14:32)
Het regent hier >:(


hier ook maar het schijnt vanaf donderdag kei goed weer te worden -.-
Member
Posts: 24,093
Joined: Jan 1 2007
Gold: 2.37
Jul 19 2008 06:43am
Quote (BadBoyDeGekste @ Sat, Jul 19 2008, 12:33pm)
hier ook maar het schijnt vanaf donderdag kei goed weer te worden -.-


hoop het
Go Back To Nederlands Topic List
Prev1456
Closed New Topic New Poll