d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Nederlands > We Hebben Members Nodig > Lees Dit !!!
Prev14567811Next
Closed New Topic New Poll
Member
Posts: 9,597
Joined: Dec 18 2007
Gold: 412.37
Jul 10 2008 01:53pm
Quote (BadBoyDeGekste @ Thu, 10 Jul 2008, 21:51)
xd xd xd xd xd xd xd xd xd xd xd xd xd xd

-----

ik zat ook wel is op vent wink.gif
maar zei nooit wa omdak vent haat mad.gif


hehe ik vind ventrilo wel relax smile.gif
zo kan je same werken in duels cws tvts tongue.gif
Member
Posts: 13,173
Joined: Nov 30 2006
Gold: 641.00
Jul 10 2008 01:54pm
Quote (blacklist @ Thu, 10 Jul 2008, 20:53)
hehe ik vind ventrilo wel relax smile.gif
zo kan je same werken in duels cws tvts tongue.gif


>< heb je niet genoeg aan je highskilled players.. moet je ondertussen ook nog een praatje maken ?
Member
Posts: 26,055
Joined: Apr 4 2006
Gold: 0.70
Warn: 30%
Jul 10 2008 01:55pm
Quote (blacklist @ Thu, 10 Jul 2008, 21:52)
,
ja dan kan mss wel zijn maar ga om bijde we zoeke mensen met goed eq en goede skill


zielig

denk dat je clan niet veel members gaat krijgen op die manier..

het komt namelijk zelden voor dat iemand met goeie eq ook nog echt goed is
eq is totaal een persoonlijke keuze of ik nou gores op een smiter aandoe of ww's 65 life das mijn keuze..
Member
Posts: 9,597
Joined: Dec 18 2007
Gold: 412.37
Jul 10 2008 01:57pm
Quote (BadBoyDeGekste @ Thu, 10 Jul 2008, 21:55)
zielig

denk dat je clan niet veel members gaat krijgen op die manier..

het komt namelijk zelden voor dat iemand met goeie eq ook nog echt goed is
eq is totaal een persoonlijke keuze of ik nou gores op een smiter aandoe of ww's 65 life das mijn keuze..


mijn keuze e wink.gif
Member
Posts: 26,055
Joined: Apr 4 2006
Gold: 0.70
Warn: 30%
Jul 10 2008 01:58pm
Quote (blacklist @ Thu, 10 Jul 2008, 21:57)
mijn keuze e wink.gif


?_?
Member
Posts: 13,173
Joined: Nov 30 2006
Gold: 641.00
Jul 10 2008 01:58pm
Quote (blacklist @ Thu, 10 Jul 2008, 20:57)
mijn keuze e wink.gif


toch zul je zo niet echt een goede clan vormen maaaaar dat is mijn mening..
Banned
Posts: 6,477
Joined: Nov 24 2006
Gold: 6.67
Warn: 100%
Jul 10 2008 01:58pm
Quote (BadBoyDeGekste @ Thu, 10 Jul 2008, 21:58)
?_?


Ik ben me warn kwijt, check me guild!
Member
Posts: 9,597
Joined: Dec 18 2007
Gold: 412.37
Jul 10 2008 01:58pm
Quote (BadBoyDeGekste @ Thu, 10 Jul 2008, 21:58)
?_?


kan ik nie dat jij nie overweg kan met je eq dat wij dat doen é wink.gif

This post was edited by blacklist on Jul 10 2008 02:01pm
Member
Posts: 13,173
Joined: Nov 30 2006
Gold: 641.00
Jul 10 2008 01:58pm
Quote (CorvX @ Thu, 10 Jul 2008, 20:58)
Ik ben me warn kwijt, check me guild!


berend wub.gif
Member
Posts: 26,055
Joined: Apr 4 2006
Gold: 0.70
Warn: 30%
Jul 10 2008 01:59pm
Quote (CorvX @ Thu, 10 Jul 2008, 21:58)
Ik ben me warn kwijt, check me guild!


oeooeoeoeooe

kom je ook nog ooit online op d2 man wink.gif
Go Back To Nederlands Topic List
Prev14567811Next
Closed New Topic New Poll