d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Nederlands > Zijn Er Hier Mensen Die Een Clan Zoeken? > Yoyo
Prev1456
Add Reply New Topic New Poll
Banned
Posts: 647
Joined: Jul 14 2008
Gold: 0.00
Warn: 20%
Jul 22 2008 08:52pm
Quote (CpTJenJen @ Thu, Jul 10 2008, 01:49pm)
whoo yay dure chars..


jouw skills en items zijn allebei behoorlijk slecht
pm me maar voor een duel over 7 weken
Member
Posts: 475
Joined: Jul 18 2008
Gold: 55.02
Jul 23 2008 09:28am
ik zoek misschien wel een clan voor de fun ik speel op us east sc nl heb een lvl 94 hammerdin en 80 fire sorc beiden pvm omdat ik pas sinds 2 maanden weer speel wil misschien wel een pvp char maar dat komt dan wel

laat maar weten of het kan enzo wink.gif
Member
Posts: 27,432
Joined: Jul 8 2005
Gold: 2,027.12
Jul 23 2008 06:11pm
maak maar lvl 90 chars voor me en ik join
Member
Posts: 19,201
Joined: Feb 5 2006
Gold: 7,720.00
Jul 24 2008 02:38am
Quote (WemyNM @ Thu, Jul 10 2008, 03:58pm)
Hoe rijk?

En hoe voelt het om rijk te zijn in een videospelletje?


aangezien rijk een relatief woord is, kan het HEEEEL erg goed aanvoelen.
of bij jou niet goed..

maja relativiteit blijft raar..
Member
Posts: 7,405
Joined: Feb 25 2005
Gold: 224.00
Jul 24 2008 02:43am
Quote (M[o]nkey[115] @ Thu, 24 Jul 2008, 10:38)
aangezien rijk een relatief woord is, kan het HEEEEL erg goed aanvoelen.
of bij jou niet goed..

maja relativiteit blijft raar..


Nee, dan snap je het concept van relativiteit niet. Het gaat niet om hoe 'rijk' aanvoelt, het gaat erom wat 'rijk' is. Een klein, maar fundamenteel verschil.
Member
Posts: 14,687
Joined: Mar 28 2008
Gold: 29.30
Jul 24 2008 07:59am
Quote (Snielsje @ Thu, Jul 10 2008, 02:00pm)
oke oke.


Member
Posts: 9,597
Joined: Dec 18 2007
Gold: 412.37
Jul 26 2008 05:48pm
Quote (RubberNinja @ Thu, 24 Jul 2008, 02:11)
maak maar lvl 90 chars voor me en ik join


we helpe rushe en doen uts de rest moet je zelf doen tongue.gif
Go Back To Nederlands Topic List
Prev1456
Add Reply New Topic New Poll