Quote (M[o]nkey[115] @ Thu, 24 Jul 2008, 10:38)
aangezien rijk een relatief woord is, kan het HEEEEL erg goed aanvoelen.
of bij jou niet goed..
maja relativiteit blijft raar..
Nee, dan snap je het concept van relativiteit niet. Het gaat niet om hoe 'rijk' aanvoelt, het gaat erom wat 'rijk' is. Een klein, maar fundamenteel verschil.