☰
d2jsp
Rules
Help
Forum Gold FAQ
Live Streams
Photo Gallery
Hourly Raffle
Ladder Slasher
Log In
Register
Log In
Register
Account Recovery
Resend Validation Email
d2jsp Forums
>
Off-Topic
>
International
>
Nederlands
> Diablo 3 Is Aangekondigd > Inside De Site
Prev
1
4
5
6
Add Reply
New Topic
New Poll
Views: 1322
Replies: 58
Track Topic
sK_Kabouter
Member
Posts: 5,460
Joined: Jun 2 2004
Gold
:
116.00
#51
Jul 4 2008 04:57am
Quote (I_Have_Many_friends @ Fri, 4 Jul 2008, 11:47)
Heb jij ook wel eens, dat je een bepaalde forumnaam ziet en dan denkt: "hey, wat ironisch!".
Wuben_NM
Member
Posts: 7,405
Joined: Feb 25 2005
Gold
:
224.00
#52
Jul 5 2008 07:35am
Quote (sK_Kabouter @ Fri, 4 Jul 2008, 12:57)
Heb jij ook wel eens, dat je een bepaalde forumnaam ziet en dan denkt: "hey, wat ironisch!".
JAaaaaaaaaaaaaaa, JIJ BENT GEEN KABOUTER LO@L
odines
Member
Posts: 3,997
Joined: Nov 2 2007
Gold
:
44.37
#53
Jul 5 2008 07:37am
llllll
BadBoyDeGekste
Member
Posts: 26,055
Joined: Apr 4 2006
Gold
:
0.70
Warn: 30%
#54
Jul 5 2008 04:39pm
Quote (JWT @ Sat, 28 Jun 2008, 14:51)
Denk dat de PvP kut wordt.
als er al pvp komt..
de gameplay met d2 veranderd niet zo heel erg
miss zelfs wel beter
bouncie
Member
Posts: 2,885
Joined: Apr 11 2008
Gold
:
0.00
#55
Jul 8 2008 11:32am
word volgens mij echt gay
Europe_Paul
Member
Posts: 6,486
Joined: Dec 28 2007
Gold
:
1,250.00
#56
Jul 8 2008 03:51pm
Quote (bouncie @ Tue, Jul 8 2008, 07:32pm)
word volgens mij echt gay
jah echt wel
robuust
Member
Posts: 12,234
Joined: Feb 12 2006
Gold
:
20.75
#57
Jul 9 2008 04:37am
Quote (BadBoyDeGekste @ Sat, 5 Jul 2008, 22:39)
als er al pvp komt..
de gameplay met d2 veranderd niet zo heel erg
miss zelfs wel beter
pvp komt, maar verder is er niet veel over bekend
sK_Kabouter
Member
Posts: 5,460
Joined: Jun 2 2004
Gold
:
116.00
#58
Jul 9 2008 08:10am
Quote (Wuben[NM] @ Sat, 5 Jul 2008, 14:35)
JAaaaaaaaaaaaaaa, JIJ BENT GEEN KABOUTER LO@L
Hoezo niet?
edujackass
Member
Posts: 5,881
Joined: Sep 2 2005
Gold
:
541.90
Warn: 100%
#59
Jul 13 2008 12:57pm
ik volgde (op de plaats waar ik verbleef toen ik niet hier kon zijn) al een paar weken die wwidinges aankonding en er was al behoorlijk veel spekulatie over die splash screens etc maar ik dacht dat het allemaal weer dezelfde geruchten waren als altijd! hopelijk word dit niet zon teleurstelling als hellgate of mythos.
Go Back To
Nederlands
Topic List
Prev
1
4
5
6
Add Reply
New Topic
New Poll
© 2003-2026 d2jsp
Contact