d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Nederlands > Discriminatie In D2 > Wat vind jij?
Prev14567Next
Add Reply New Topic New Poll
Banned
Gold: 0.01
Warn: 20%
Apr 20 2006 02:11pm
Hoi, we zijn weer lekker op dreef zie ik happy.gif
Banned
Gold: 0.00
Warn: 100%
Apr 21 2006 03:25am
Ik heb een character met de naam: Turk in D2

En er zijn drukke dagen dat rond half 4, als de basisscholen vrij zijn, ik me niet in de chat kan vertonen tussen die belhamels. Maar verder heb ik er weinig last van. De pubertjes in de chat proberen alles om aandacht te krijgen en door stoer te praten een beetje aanzien te krijgen, maar verder is er niks nieuws onder de zon.

- LP
Member
Gold: 897.00
Apr 21 2006 04:00am
Quote (LittlePrincess @ Fri, 21 Apr 2006, 11:25)
Ik heb een character met de naam: Turk in D2

En er zijn drukke dagen dat rond half 4, als de basisscholen vrij zijn, ik me niet in de chat kan vertonen tussen die belhamels. Maar verder heb ik er weinig last van. De pubertjes in de chat proberen alles om aandacht te krijgen en door stoer te praten een beetje aanzien te krijgen, maar verder is er niks nieuws onder de zon.

- LP

De NLD-channels.. hehe... hou maar op.
Maare Turk, nice smile.gif Wel 'ns Scrubs gezien? happy.gif
Member
Gold: 100.00
Apr 21 2006 04:05am
zelfs ik wordt moe van Nld-channels

en ik ben nieteens een tegenstander van rechts..

maar wat daar gekwaakt wordt is echt puur meloperij prietpraat.
Member
Apr 21 2006 10:08am
Quote (Hellskin @ Thu, 20 Apr 2006, 20:34)
Ikhebnooit gezegd dat elk individu van allochtone afkomst automatischvolgensmijn perceptie van het gemiddelde gedrag zal gaan leven. Wateen sterkeargumenten geef jij toch zeg.

nee maar je scheert ze allemaal wel eventjes over een kant en dat is discriminatie toch.

Nee, dat is wat ik NET zeg, ik heb niet gezegd dat ik niet denk dat elk individu dat een allochtone afkomst heeft zich volgens mijn perceptie van het gemiddelde gedrag van mensen vanuit die gemeenschap gedraagd. Lees de vorige zin anders een aantal keer opnieuw om te vermijden dat je weer met dezelfde bullshit afkomt.

Ten tweede is het zo dat "discriminatie" een begrip is dat voor jou blijkbaar niet volledig duidelijk is. Discriminatie= verschillende personen in dezelfde situatie anders behandelen of beoordelen.

en om iedere (extreem) rechts figuur afschilderen als een rasist is opzich al een rasistiche uitspraak.

HAHAHA. Ok, iedereen met een beetje gezond verstand weet waarom "HAHAHA" hier gepast was.

Eerst en vooral: ER IS 1 RAS, en dat is het menselijk ras. De genethische verschillen tussen individuen zijn groter dat die tussen de zogenaamde rassen.

Als we er even vanuit gaan dat er wél rassen zouden zijn, beschouw jij zonet ieder (extreem) rechts figuur tot een apart ras. Gewoon ronduit belachelijk. Ga anders lekker Diablo spelen, want in deze discussie kan je niets komen doen.

Maar ik zal even dieper ingaan op je belachelijk ondoordachte redenering:
Dus JIJ zegt dat IK EEN RACIST BEN, omdat IK beweer dat ELK EXTREEM RECHTS FIGUUR RASCISTISCH IS.
Hieruit blijkt dat jij de standpunten van een extreem rechtse partij helemaal niet kent, want meerdere van die standpunten zijn gebaseerd vanuit een rascistische ingesteldheid. Ik ben juist wanneer ik zeg dat elk extreem rechts figuur rascistisch is. Want wanneer ze dat niet zouden zijn, zouden het geen extreem rechtse figuren zijn. Ik verwacht niet dat je dit snapt, en daarom leg ik dit gewoon uit aan de anderen die waarschijnlijk wél genoeg intellectuele capaciteiten hebben om dit te begrijpen. Ik hoop alleen dat je er toch vanuit gaat dat ik gelijk ben, ook al snap je er niks van. Met andere woorden: laat vallen, want ik heb gelijk.

maar dat zal je vast niet begrijpen erkennen of begrijpen, jammer.

Sterk argument.

maarik heb geen zin om met jou in discussie te gaan heb al een paar keerproberen iets uit te leggen maar je gaat er overheen met flutargumenten begint offensive te worden en bepaalt maar vast wat ik laterin me leven maar niet moet gaan doen.

Ik ben niet geïnteresseerd in een discussie over deze discussie. Blijf bij het onderwerp. Ik weet dat het niet makkelijk is als je jouw standpunten hebt. Ik zou het in jouw plaats al lang hebben opgegeven. En oh... die "flutargumenten", heb je het dan over die argumenten die jij niet kan weerleggen?

gelukkig heb ik zelf een eigen keuzen en zal me niet laten leiden door personen die vinden dat ik iets niet kan.

Zie het maar als een goeie raad. En wanneer een persoon die zich interesseert in politiek in een paar posts een discussie verliest van iemand die helemaal geen ambities heeft in de politiek, is dat fout.

hetheeft weinig zin om veder te discuseren omdat wat we ook zeggen weelkaar toch niet bergijpen en ben hier niet om ruzie te maken ben hiervoor mijn plezier en eventueel om op een normale en nuttige manier tediscuseren. en heb niet het gevoel dat dat op deze manier lukt.

FOUT.

Kan IEMAND me AUB vertellen waarom het altijd zo is, wanneer ik de sterkere argumenten heb, de andere partij begint te wenen over mijn manier van discussiëren/mijn oh zo zwakke argumenten (die ze niet kunnen weerleggen)/ het nut van de discussie/ het niet begrijpen van elkaars standpunten (BEGRIJPEN? Ik begrijp heel goed dat zelfs mensen met weinig intelligentie een mening kunnen vormen, maar ik ben diegene met de betere argumenten, ik ben diegene die correcter is.)

*zucht*

Neeeeeext!
Member
Apr 21 2006 10:51am
even voor de duidelijkheid

Discriminatie = onderscheid maken

is ook een hoofdstuk in je wiskunde boek... Discriminatie

het opkomen voor je eigen land en eigen volk (ongeacht tot welk ras ze behoren) is voor mij rechts.
ik vind dat we ons wat meer op ons eigen nederland moeten concentreren ipv al dat geld maar in de rest van europa te steken en alle nederlanders die hier wonen (ongeacht ras) moeten hier goed veilig en gelukkig wonen.

en ja dus ik ben volgens jou een rasist. wat jammer dat je dat vind.
Member
Apr 21 2006 11:44am
Quote (Hellskin @ Fri, 21 Apr 2006, 17:51)
even voor de duidelijkheid

Discriminatie = onderscheid maken

is ook een hoofdstuk in je wiskunde boek... Discriminatie

"Onder discriminatie of discrimineren wordt verstaan elke vorm van onderscheid, elke uitsluiting, beperking of voorkeur, die ten doel heeft of ten gevolge kan hebben dat de erkenning, het genot of de uitoefening op voet van gelijkheid van de rechten van de mens en de fundamentele vrijheden op politiek, economisch, sociaal of cultureel terrein of op andere terreinen van het maatschappelijk leven, wordt teniet gedaan of aangetast".

het opkomen voor je eigen land en eigen volk (ongeacht tot welk ras ze behoren) is voor mij rechts.

En terwijl je dat doet, benadeel je iedereen die daar niet deel vanuit maakt.

ikvind dat we ons wat meer op ons eigen nederland moeten concentreren ipval dat geld maar in de rest van europa te steken en alle nederlandersdie hier wonen (ongeacht ras) moeten hier goed veilig en gelukkig wonen.

en ja dus ik ben volgens jou een rasist. wat jammer dat je dat vind.

Economisch is het veel slimmer om geld te steken in Europa, aangezien je dan een economische buffer hebt tegenover de VS, China en Japan. Ik snap echt niet de REDEN waarom je der zo tegen bent.

Iemand die de ideeën van Pim Fortuyn steunt, is naar mijn mening een racist.
Member
Apr 22 2006 07:42am
Onder discriminatie of discrimineren wordt verstaan elke vorm van onderscheid, elke uitsluiting, beperking of voorkeur

zie je wel iedereen discrimineerd, dank je wel wink.gif

wie benadeel ik dan? en als er mensen benadeeld worden. waarom zijn wij dan de gene die hen benadeeld?
en zou de hele wereld niet gezamelijk een vangnet moeten vormen voor mensen die benadeeld worden op deze manier?

Waar is de balans? waar is het evenwicht? er zijn veel meer landen dan alleen nederland die zich kunnen ontfermen over mensen die hun land in de steek laten om ergens anders "goud" te zoeken.

begrijp mij goed. Ik heb niks tegen vluchtelingen. mensen die vluchten voor een geweldadige onontkombare gruwelijke dood/moord zijn welkom in een "welvarend" land als nederland.

maar doordat er heel veel mensen hierheen komen die het opzich niet goed hebben, maar zeker wel overleven in hun eigen land/woongebied die mensen maken het moeilijker voor andere mensen die het harder nodig hebben.

Economisch is het veel slimmer om geld te steken in Europa, aangezien je dan een economische buffer hebt tegenover de VS, China en Japan. Ik snap echt niet de REDEN waarom je der zo tegen bent.

Dit is een punt waar ik je denk ik wel gelijk moet geven. ben opzich niet tegen samenwerken om sterk te staan tegen grootmachten als Vs en China.

waar ik wel veel moeite mee heb is dat het naar mijn mening (ben geen econoom dus je zou me misschien op dit punt kunnen overtuigen) is dat het er zo oneerlijk aan toe gaat.
Belangerijke grote landen zoals oa frankrijk die niet willen praten over de krankzinnige subsidies die het land krijgt van de EU om te positie van hun eigen arbeiders veilig te stellen.
Ik denk dat nederland een veel te kleine vinger in de pap heeft en eigenlijk alleen een beetje achter de fijten aanloopt/

en ik denk dat als jij aanhangers van pim fortuyn rasistich vind. dat dat een zwaar discriminerende meningvorming is.
doet me een beetje denken aan anti-fa's die mensen die zozeer tegen all het geen is wat in hun visie naar Facisme neigt en dat op een hele fasistische en geweldadige manier te proberen te bestrijden..

Oh enne Biertje?? biggrin.gif
Member
Apr 22 2006 10:20am
Quote (Hellskin @ Sat, 22 Apr 2006, 14:42)
Onder discriminatie of discrimineren wordt verstaan elke vorm van onderscheid, elke uitsluiting, beperking of voorkeur

zie je wel iedereen discrimineerd, dank je wel wink.gif

Huh? Waar heb je het over?
Hoe "discrimineer" ik? Als ik zeg dat elke extreem rechtse figuur rascistisch is, is dat gewoon een juiste vaststelling. Een extreem rechts figuur dat geen rascistische ingesteldheid heeft, is geen extreem rechts figuur. Dat heeft echt niets met discriminatie te maken hoor Einstein.

wie benadeel ik dan? en als er mensen benadeeld worden. waarom zijn wij dan de gene die hen benadeeld?
en zou de hele wereld niet gezamelijk een vangnet moeten vormen voor mensen die benadeeld worden op deze manier?

Waaris de balans? waar is het evenwicht? er zijn veel meer landen danalleen nederland die zich kunnen ontfermen over mensen die hun land inde steek laten om ergens anders "goud" te zoeken.

begrijp mijgoed. Ik heb niks tegen vluchtelingen. mensen die vluchten voor eengeweldadige onontkombare gruwelijke dood/moord zijn welkom in een"welvarend" land als nederland.

maar doordat er heel veel mensenhierheen komen die het opzich niet goed hebben, maar zeker weloverleven in hun eigen land/woongebied die mensen maken het moeilijkervoor andere mensen die het harder nodig hebben.

Eerst en vooral zou ik je willen vragen een beetje meer structuur en duidelijkheid te steken in wat je zegt.

"Het opkomen voor je eigen land en eigen volk (ongeacht tot welk ras ze behoren)" === NATIONALISME. Wat je hier eigenlijk zegt, is dat je iemand van je eigen nationaliteit zou voortrekken tegenover iemand met een andere nationaliteit enkel en alleen vanwege de nationaliteit. Is dat geen discriminatie?

En waarom moet je "opkomen" voor iemand die toevallig dezelfde nationaliteit draagt? Het "samenhorigheidsgevoel"? Leg dat eens uit, want ik heb zelf geen enkel gevoel van nationalisme en een Fransman, Arabier of Belg betekenen voor mij allemaal even veel.

Economischis het veel slimmer om geld te steken in Europa, aangezien je dan eeneconomische buffer hebt tegenover de VS, China en Japan. Ik snap echtniet de REDEN waarom je der zo tegen bent.

Ditis een punt waar ik je denk ik wel gelijk moet geven. ben opzich niettegen samenwerken om sterk te staan tegen grootmachten als Vs en China.

waarik wel veel moeite mee heb is dat het naar mijn mening (ben geeneconoom dus je zou me misschien op dit punt kunnen overtuigen) is dathet er zo oneerlijk aan toe gaat.
Belangerijke grote landen zoals oafrankrijk die niet willen praten over de krankzinnige subsidies die hetland krijgt van de EU om te positie van hun eigen arbeiders veilig testellen.
Ik denk dat nederland een veel te kleine vinger in de pap heeft en eigenlijk alleen een beetje achter de fijten aanloopt/

Dus wat is je punt? Je gelooft niet dat kleinere landen genoeg voordeel halen uit een samenwerking tussen de EU landen?

Want als je dat denkt, zit je verkeerd. Het zijn net de kleinere landen die baat hebben aan een samenwerking, vooral op economisch vlak dan. De EU als één front zal de concurrentie met de VS veel beter aankunnen, dan bv Nederland apart.

en ik denk dat als jij aanhangers van pim fortuyn rasistich vind. dat dat een zwaar discriminerende meningvorming is.

Ik heb gezegd dat wanneer je achter AL ZIJN IDEEËN STAAT, JE AUTOMATISCH OOK RASCISTISCH BENT, AANGEZIEN ééN VAN DIE IDEEËN GEBASEERD IS VANUIT EEN RASCISTISCHE INGESTELDHEID.

Jesus, jongen, wat deel van die zin begrijp je niet?

doetme een beetje denken aan anti-fa's die mensen die zozeer tegen all hetgeen is wat in hun visie naar Facisme neigt en dat op een helefasistische en geweldadige manier te proberen te bestrijden..

Ja! Heeeeelemaal!
Ik "bestrijd al wat in mijn ogen fascistisch is op een hele fascistische en gewelddadige manier"!

*zucht*
Dat is de meest idiote vergelijking die ik je tot nu toe heb zien maken.
En iedereen die beweert dat Pim Fortuyn niet rascistisch was, is overdreven naïef.

Oh enne Biertje?? biggrin.gif

Nee, geef me liever maar een paar betere argumenten en vergelijkingen, zodat ik eigenlijk nog moeite moet doen om deze discussie te "winnen".
Member
Gold: 4.50
Apr 23 2006 02:53am
ik discimieer me zelf biggrin.gif
Go Back To Nederlands Topic List
Prev14567Next
Add Reply New Topic New Poll