d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Nederlands > Wie Is Deze Man? > Hardcore Classic #1?
Prev14567814Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 21,293
Joined: Nov 12 2005
Gold: 326.73
Jun 26 2008 11:06am
Quote (Hellskin @ Thu, 26 Jun 2008, 13:12)
diabloII kwam uit in 2001 dus 8/10 jaar. doe je goed wink.gif

ik speel nogsteeds met m'n eerste classic & lod cdtje.


Speel al sinds beetje begin Diablo was toen net 11 dacht ik dus 10 jaar al wink.gif en DII ook vanaf begin dus dan heb ik 4 Cd's in 7jaar stuk gemaakt:O
Member
Posts: 1,513
Joined: May 15 2005
Gold: 0.00
Warn: 30%
Jun 26 2008 02:13pm
Quote (xycho2d @ Wed, Jun 25 2008, 10:50am)
http://www.youtube.com/watch?v=v9MTGNaEXGM


Ja je hebt weleens mensen die van andere forums grappige filmpjes jatten om zelf leuk te proberen te lijken.
Maarja als je dan de niet grappig, niet leuke, niet boeiende filmpjes jat van Dutchbboy, ja dan ben je gewoon
KANSLOOS?
Member
Posts: 1,935
Joined: Jun 3 2008
Gold: 6.22
Jun 26 2008 03:41pm
Quote (Yoghurt. @ Thu, 26 Jun 2008, 21:13)
Ja je hebt weleens mensen die van andere forums grappige filmpjes jatten om zelf leuk te proberen te lijken.
Maarja als je dan de niet grappig, niet leuke, niet boeiende filmpjes jat van Dutchbboy, ja dan ben je gewoon
KANSLOOS?
Hoer?
Member
Posts: 13,173
Joined: Nov 30 2006
Gold: 641.00
Jun 26 2008 03:44pm
gehehe je staat ruim nietmeer eerste doe er eens iets aan?
Member
Posts: 26,320
Joined: Sep 16 2007
Gold: 1,725.00
Jun 27 2008 07:44am
Quote (CpTJenJen @ Thu, 26 Jun 2008, 23:44)
gehehe je staat ruim nietmeer eerste doe er eens iets aan?


Hij's nu 2#
Member
Posts: 9,868
Joined: Jul 29 2005
Gold: 11.33
Jun 27 2008 07:56am
Quote (Yoghurt. @ Thu, 26 Jun 2008, 20:13)
Ja je hebt weleens mensen die van andere forums grappige filmpjes jatten om zelf leuk te proberen te lijken.
Maarja als je dan de niet grappig, niet leuke, niet boeiende filmpjes jat van Dutchbboy, ja dan ben je gewoon
KANSLOOS?


Hoe oud ben jij?
Member
Posts: 37,126
Joined: Nov 6 2006
Gold: 9,221.15
Jun 27 2008 08:21am
Quote (MilkAndCookies @ Fri, 27 Jun 2008, 15:56)
Hoe oud ben jij?


Birthday: 22 Nov 1983

24!
Member
Posts: 13,173
Joined: Nov 30 2006
Gold: 641.00
Jun 27 2008 11:32am
Quote (Zompy @ Fri, 27 Jun 2008, 14:44)
Hij's nu 2#


zie ik eruit dat ik niet weet dat hij 2e stond als ik het nodig vond om te zeggen dat hij nietmeer 1e staat, dan heb ik toch gekeken?


GENIE
Member
Posts: 1,513
Joined: May 15 2005
Gold: 0.00
Warn: 30%
Jun 27 2008 08:05pm
Quote (MilkAndCookies @ Fri, Jun 27 2008, 03:56pm)
Hoe oud ben jij?


ben ik te serieus dan?
Member
Posts: 9,120
Joined: Feb 17 2007
Gold: 120.00
Jun 27 2008 08:40pm


Better version wink.gif
Go Back To Nederlands Topic List
Prev14567814Next
Add Reply New Topic New Poll