Quote (Toasts @ Thu, 19 Jun 2008, 13:52)
Add draws!
edit: Het was 1-1 en dan zijn we ermee gestopt omdat het minimum een kwartier per duell duurde. (Ja, ik ben een professioneel defwhore..)
Gast als je me wilt uitdagen, doe het dan op een normale manier? 1-1 grapjas k heb je nog nooit geduelt.
wil je? vraag me gerust. mijn Pm is gestuurt. negeer je hem? zie ik dat als een dodge.
This post was edited by DuffmanX on Jun 19 2008 07:44am