d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Nederlands > Ben Onverslagen In Duels Ladder Vs Nlers > Iemand Een Duel Vs Mij Nu Het Nog Kan?
Prev14567826Next
Closed New Topic New Poll
Member
Posts: 15,479
Joined: Jan 29 2006
Gold: 767.10
Jun 18 2008 02:56pm
kun je de mensen hun acc's hier zitten tegen wie je al gewonnen hebt en gespeeld uit nl/be?biggrin.gif
moet wel een goede trapsin zijn zo te zien tongue.gif

als ik men barb weer volledig op orde heb zal ik ook men kans eens wagen smile.gif
Member
Posts: 10,552
Joined: Jul 7 2007
Gold: 901.70
Jun 18 2008 03:09pm
Quote (DuffmanX @ Wed, 18 Jun 2008, 22:48)
thanks voor duel. Echt close maar k heb uiteindelijk 3-2 gewonnen
Nice boner smile.gif


t4d :~)

Rematch zodra ik nieuwe amu heb ^^
Member
Posts: 10,055
Joined: Mar 29 2008
Gold: 0.00
Jun 19 2008 05:39am
Quote (DuffmanX @ Tue, Jun 17 2008, 04:21pm)
w/e

iemand die me wil duellen?


ik wil wel
Member
Posts: 8,200
Joined: Feb 5 2005
Gold: 101,699.00
Jun 19 2008 06:31am
Quote (DvsF @ Wed, 18 Jun 2008, 21:56)
kun je de mensen hun acc's hier zitten tegen wie je al gewonnen hebt en gespeeld uit nl/be?biggrin.gif
moet wel een goede trapsin zijn zo te zien tongue.gif

als ik men barb weer volledig op orde heb zal ik ook men kans eens wagen smile.gif


thx voor duel burrower, volgende keer niet zo snel opgeven tongue.gif post maar voor rematch tot 3 of 5

Pms gestuurt naar:

Cranium (pending)
Hellskin (pending)

Gewonnen:

8460 3-2
Malakaz 5-0
Burrower 1-0


Verlorden:

This post was edited by DuffmanX on Jun 19 2008 06:41am
Member
Posts: 13,283
Joined: Jun 2 2006
Gold: 4.33
Jun 19 2008 06:52am
Add draws!
edit: Het was 1-1 en dan zijn we ermee gestopt omdat het minimum een kwartier per duell duurde. (Ja, ik ben een professioneel defwhore..)

This post was edited by Toasts on Jun 19 2008 07:07am
Member
Posts: 1,935
Joined: Jun 3 2008
Gold: 6.22
Jun 19 2008 06:58am
Ik durf niet.
Member
Posts: 8,200
Joined: Feb 5 2005
Gold: 101,699.00
Jun 19 2008 07:36am
Quote (Toasts @ Thu, 19 Jun 2008, 13:52)
Add draws!
edit: Het was 1-1 en dan zijn we ermee gestopt omdat het minimum een kwartier per duell duurde. (Ja, ik ben een professioneel defwhore..)


Gast als je me wilt uitdagen, doe het dan op een normale manier? 1-1 grapjas k heb je nog nooit geduelt.
wil je? vraag me gerust. mijn Pm is gestuurt. negeer je hem? zie ik dat als een dodge.

This post was edited by DuffmanX on Jun 19 2008 07:44am
Banned
Posts: 4,914
Joined: Dec 3 2006
Gold: 22.50
Jun 19 2008 08:19am
Quote (DuffmanX @ Thu, 19 Jun 2008, 15:36)
Gast als je me wilt uitdagen, doe het dan op een normale manier? 1-1 grapjas k heb je nog nooit geduelt.
wil je? vraag me gerust. mijn Pm is gestuurt. negeer je hem? zie ik dat als een dodge.


ik wil morge wel eens voor de fun op NL wel xD
Member
Posts: 8,200
Joined: Feb 5 2005
Gold: 101,699.00
Jun 19 2008 08:28am
Quote (grhdota @ Thu, 19 Jun 2008, 15:19)
ik wil morge wel eens voor de fun op NL wel xD


kan ook vandaag wel hoor.


Update:

Cranium (pending)
Hellskin (pending)

Gewonnen:

8460 3-2
Malakaz 5-0
Burrower 1-0
ReadyAimFire 5-0


Verlorden:

This post was edited by DuffmanX on Jun 19 2008 08:30am
Member
Posts: 7,364
Joined: Feb 17 2006
Gold: 175.00
Jun 19 2008 08:31am
als je east speelt
kom eens hallo zeggen

edit
en cranium eet je op als een ontbijtkoekje biggrin.gif

This post was edited by muizenscheet on Jun 19 2008 08:31am
Go Back To Nederlands Topic List
Prev14567826Next
Closed New Topic New Poll