d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Nederlands > Ladder Reset > Zo Snel Al.
Prev1456
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 26,055
Joined: Apr 4 2006
Gold: 0.70
Warn: 30%
Jun 13 2008 05:31am
met reset willen we allemaal zo graag die hard gamers zijn ^
Member
Posts: 19,201
Joined: Feb 5 2006
Gold: 7,720.00
Jun 13 2008 07:22am
Quote (BadBoyDeGekste @ Fri, Jun 13 2008, 01:31pm)
met reset willen we allemaal zo graag die hard gamers zijn ^


Ik ga voor hc classic top.
heb 4 mans team hier thuis zitten.
Member
Posts: 10,055
Joined: Mar 29 2008
Gold: 0.00
Jun 13 2008 08:47am
Quote (BadBoyDeGekste @ Fri, Jun 13 2008, 01:31pm)
met reset willen we allemaal zo graag die hard gamers zijn ^


smile.gif
Member
Posts: 3,613
Joined: Sep 9 2005
Gold: 207.96
Jun 13 2008 08:54am
lol ik heb voor eerste keer in jarenhalf nog eens op diablo II gekeken:O het bestaat werkelijk nog tongue.gif lol
en nu zie ik net dat er een reset aankomt, mss toch eens opnieuw begonnen en wow langs de kanten zetten(enkel raids natuurlijk.. kil jaeden zien liever dan diablo ii top tongue.gif)

maar heb denk ik geen flauw idee meer hoe wat waar tongue.gif
Member
Posts: 1,358
Joined: Mar 25 2008
Gold: 1.62
Warn: 10%
Jun 14 2008 06:49am
Quote (M[o]nkey[115] @ Fri, 13 Jun 2008, 14:22)
Ik ga voor hc classic top.
heb 4 mans team hier thuis zitten.


heb je 3 broers dan?^^
of gwn kennissen en lanparty bij je thuis voor een paar dage?
Member
Posts: 13,173
Joined: Nov 30 2006
Gold: 641.00
Jun 14 2008 07:39am
Quote (Entertain @ Sat, 14 Jun 2008, 13:49)
heb je 3 broers dan?^^
of gwn kennissen en lanparty bij je thuis voor een paar dage?


of gewoon vrienden op kamers die het spelletje ook behoorlijk kunnen spelen.. het is iig wel een leuke part want hij staat niet voor niets nummer 1 amma lvl 93 op classic hardcore ^^
Member
Posts: 1,513
Joined: May 15 2005
Gold: 0.00
Warn: 30%
Jun 15 2008 04:41am
als iemand classic key heeft, kom ik helpen smile.gif
Member
Posts: 1,513
Joined: May 15 2005
Gold: 0.00
Warn: 30%
Jun 16 2008 09:51am
of wil niemand een goede speelster in het team?
Member
Posts: 16
Joined: Jun 16 2008
Gold: 1.85
Jun 18 2008 04:42am
rolleyes.gif
Go Back To Nederlands Topic List
Prev1456
Add Reply New Topic New Poll