Quote (M[o]nkey[115] @ Mon, Jun 9 2008, 08:52pm)
hahaha!
ik sta wel achter me land, zodra ze mij laten zien dat ze het waard zijn.
Bij mijn vorige pools had ik ze altijd focking hoog geplaatst.
Maar ze bakten er niks van...
wie maakt die lelijke sigs van jou toch altijd?