d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Nederlands > Italie Nederland!
Prev1456
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 13,173
Joined: Nov 30 2006
Gold: 641.00
Jun 11 2008 11:38am
Quote (JoGaBonit0 @ Wed, 11 Jun 2008, 18:27)
nice game m8s, but italy is the best tongue.gif


what of the part "victory for holland with 3 to zero" you missed?

This post was edited by CpTJenJen on Jun 11 2008 11:39am
Member
Posts: 6,029
Joined: Dec 2 2006
Gold: 3.00
Jun 11 2008 11:39am
Quote (M[o]nkey[115] @ Mon, Jun 9 2008, 08:52pm)
hahaha!

ik sta wel achter me land, zodra ze mij laten zien dat ze het waard zijn.
Bij mijn vorige pools had ik ze altijd focking hoog geplaatst.
Maar ze bakten er niks van...


wie maakt die lelijke sigs van jou toch altijd?
Member
Posts: 2,414
Joined: Jul 23 2007
Gold: 132.17
Jun 11 2008 04:13pm
Vrijdag... 20:45... Nederland Vs Frankrijk !!!!

ik zeg 2-1 Nederland
Member
Posts: 26,055
Joined: Apr 4 2006
Gold: 0.70
Warn: 30%
Jun 11 2008 04:16pm
Quote (Malakas @ Thu, 12 Jun 2008, 00:13)
Vrijdag... 20:45... Nederland Vs Frankrijk !!!!

ik zeg 2-1 Nederland


ik ga kijken smile.gif
Member
Posts: 13,173
Joined: Nov 30 2006
Gold: 641.00
Jun 11 2008 04:18pm
Quote (BadBoyDeGekste @ Wed, 11 Jun 2008, 23:16)
ik ga kijken smile.gif


ik ook , als het ff meezit met een grote groep op een terras in breda smile.gif
Member
Posts: 37,126
Joined: Nov 6 2006
Gold: 9,221.15
Jun 11 2008 05:12pm
Quote (Malakas @ Thu, 12 Jun 2008, 00:13)
Vrijdag... 20:45... Nederland Vs Frankrijk !!!!

ik zeg *7-0 Nederland


fixed
Member
Posts: 1,358
Joined: Mar 25 2008
Gold: 1.62
Warn: 10%
Jun 12 2008 01:20am
italiƫ gwn dik geownd punt biggrin.gif
Member
Posts: 4,870
Joined: Oct 9 2005
Gold: 179.04
Jun 12 2008 03:06am
Nederland - Frankrijk wordt 0-1, netzoals Nederland-Italiƫ gewoon 0-2 had moeten worden :x
Go Back To Nederlands Topic List
Prev1456
Add Reply New Topic New Poll